2º Bacharelato

Visita a Santiago de Compostela

Os alumnos de Historia da Arte de segundo de bacharelato, estiveron en Santiago de Compostela visitando a Catedral (tribuna, museo e palacio de Xelmírez) e arredores, en San Martiño Pinario, Santo Domingos de Bonaval e tamén no Centro Galego de Arte Contemporánea, vendo a exposición Discursos críticos na Arte española, 1975-1995.

Día escolar da non violencia e da paz

O día 30, celebrouse o Día escolar da non violencia e da paz, cunha charla na que participaron membros das ONG Amnistía Internacional e a Cruz Vermella, e a presidenta da Asociación Antonio Noche.

Visita a Inditex

Ou alumnado de economía da empresa de segundo de bacharelato, visitou a sede corporativa do grupo Inditex, as sedes de Zara e Zara Home, varias fábricas téxtiles propiedade do Grupo e unha das súas plataformas loxísticas na localidade de Arteixo.

Olimpíada española de bioloxía 2017

A Asociación Española Olimpíada de Bioloxía (OEB) convocou a XII Olimpíada de Bioloxía (Fase Autonómica Galega) baixo o patrocinio de, entre outros, a Facultade de Bioloxía da Universidade de Santiago de Compostela e o Colexio Oficial de Biólogos de Galicia.

Alumnado do IES Monelos que participou na Olimpíada española de Bioloxía (2017)

Visita a Pull&Bear

Os alumnos de Economía da Empresa de segundo de bacharelato visitaron ás instalacións de Pull&Bear en Narón.

Visita a Santiago de Compostela alumnos de Arte

O pasado martes 8 de marzo, os alumnos de segundo de bacharelato da asignatura de Arte, foron percorrer Santiago de Compostela. Foron visitar a Catedral, museo catedralicio: a cripta, percorrido polas tribunas, cubertas exteriores e a restauración do Pórtico da Gloria. Asemade, visitaron o Pazo de Xelmírez e o conxunto arquitectónico da Praza do Obradoiro atendendo especialmente á fachada barroca do Obradoiro e Hostal dos Reis Católicos (antigo Hospital Real).

Visita a Inditex

O 4 de febreiro fomos visitar a sede de Inditex en Arteixo cos alumnos de economía de segundo bacharelato D. En concreto a sede central, onde puidemos observar o traballo de diseñadores, "country manager", patronaxe, escaparatismo, estudio fotográfico e diseño interior de tendas.

Resumo da visita aquí

Visita ao SAI (Servizo de Axuda á Investigación da Universide de A Coruña)

Os alumnos de Bioloxía de 2º de bacharelato, visitaron o 18 de decembro de 2015 o Servizo de Axuda á Investigación da Universide de A Coruña.

Enlace a un cadro comparativo sobre as Constitucións 1812-1975

Aquí tendes un enlace a un blog onde aparece este cadro. De paso botade unha ollada aos propios contidos do blog.

Wish Clauses