CURSO 2011-12

Visita a Santiago de Compostela

Os alumnos de Historia da Arte de segundo de bacharelato, estiveron en Santiago de Compostela visitando a Catedral (tribuna, museo e palacio de Xelmírez) e arredores, en San Martiño Pinario, Santo Domingos de Bonaval e tamén no Centro Galego de Arte Contemporánea, vendo a exposición Discursos críticos na Arte española, 1975-1995.

Día escolar da non violencia e da paz

O día 30, celebrouse o Día escolar da non violencia e da paz, cunha charla na que participaron membros das ONG Amnistía Internacional e a Cruz Vermella, e a presidenta da Asociación Antonio Noche.

Visita a Inditex

Ou alumnado de economía da empresa de segundo de bacharelato, visitou a sede corporativa do grupo Inditex, as sedes de Zara e Zara Home, varias fábricas téxtiles propiedade do Grupo e unha das súas plataformas loxísticas na localidade de Arteixo.

Enlace a un cadro comparativo sobre as Constitucións 1812-1975

Aquí tendes un enlace a un blog onde aparece este cadro. De paso botade unha ollada aos propios contidos do blog.

Wish Clauses

VBS PREPS