Debuxo

Departamento de Debuxo curso 2020-21

Profesores:

Ricardo Fernández Casal (Xefe do departamento)

Paula López Lagares

Rita Rodríguez García

Materias:

Educación Plástica, Visual e Audiovisual ( 1º e 3º de ESO )
Educación Plástica, Visual e Audiovisual ( 4º de ESO (optativa))
Debuxo Técnico en 1º e 2º de Bacharelato (optativas)
Técnicas de Expresión Gráfico-Plástica en 2º Bacharelato (optativa)

Libros de texto: ESO Libros de texto: BACHARELATO

1º Eso: - Observar, Comprender, Expresar I+

Educación Plástica y Visual. ESO Nivel I.

Editorial Sandoval. (Libro mais carpeta portaláminas)

I.S.B.N. 978-84-941554-5-1

Autores: Alvaro de Sandoval Guerra y Sergio Martinez Martinez

3º Eso: Observar, Comprender, Expresar

Primer Ciclo. Nivel II. Editorial Sandoval (Libro mais carpeta portaláminas)

I.S.B.N. 978-84-941554-8-2

Autores: Alvaro de Sandoval Guerra y Sergio Martinez Martinez

4º Eso: Observar, Comprender, Expresar IV+

Editorial Sandoval (Libro mais carpeta portaláminas)

I.S.B.N.978-84-939025-0-6

Autor: María de Sandoval Fernández y otros

1º bacharelato: Debuxo Técnico I

Editorial Donostiarra

ISBN 978-84-7063-494-9.

Autores: F. Javier Rodriguez de Abajo. Victor Álvarez Bengoa

2º bacharelato: Debuxo Técnico II

Editorial Donostiarra

I.S.B.N. 978-84-7063-539-7.

Autores: F. Javier Rodriguez de Abajo. Victor Álvarez Bengoa

Apuntes, recursos, actividades:

Programación Didáctica ESO

Programación Didáctica Bacharelato

Programación Didáctica Técnicas de Expresión Gráfico-Plástica

Convocatoria de setembro Educación plástica. 1º e 3º ESO

Os alumnos meus, coa materia de plástica suspensa na convocatoria de xuño, tedes dúas opción para aprobala en setembro:

1. A través dun exame teórico/práctico proposto polo departamento, a realizar nas datas que publique o IES.

2. Presentando unha serie de láminas que vos propoña eu, que son aquelas que non se presentaron durante o curso ou tiveron unha valoración moi baixa.

Presentaranse na data da convocatoria de setembro e para dalas por válidas pódese pedir os alumnos unha demostración práctica durante a entrega. Para iso debedes levar os vosos materiais de debuxo.

Para saber que láminas vos corresponden a cada un, debedes poñervos en contacto conmigo a traves da plataforma edmodo como fixemos no 3º trimestre, ou a través do correo miscolespedrovg@gmail.com

Comunicacións por videoconferencia

Se algún alumn@ desexa establecer contacto con Ricardo por videoconferencia, poderá facelo comunicándoo previamente a través do correo "ricardo.debuxo.monelos@gmail.com"

Comunicación durante a suspensión da actividade presencial. Grupos de Ricardo.

Para manternos comunicados durante este período creáronse os grupos de correo (Google Groups):

-Plastica 4º ( Educación Plástica Visual e Audiovisual 4º ESO )

-Debuxo Tecnico I (1º bac B)

-Debuxo Tecnico II (2º bac B)

-Tecnicas EGP 2AB (2º bac A/B)

-Tecnicas EGP 2CD (2º bac C/D)

A través destes grupos e no correo "ricardo.debuxo.monelos@gmail.com" , estaremos en comunicación.

Ricardo

Instrucións para utilizar edmodo os alumnos de 3B

Ola. se non hai mais remedio seguiremos traballando por aquí, pero non o vexo moi operativo.

Imos intentar isto.

Se tedes móvil ou tablet podedes descargarvos a APP edmodo, é unha plataforma educativa na que podemos manternos en contacto na nosa clase, enviarnos traballos exames probas arquivos...

Tamén podedes entrar vía web na páxina.

Este é un artigo que vos di como debedes facer

Resumindo é algo parecido a isto.

1 Entrades

2. Decides que sodes estudiantes ou alumnos.

3. Cubres o rexistro. nome apelidos...o que vos pida, non necesitades email. Contrasinal usade o que queirades, pero recordadeo.

4. Creo que pide nome de usuario. podedes utilizar calquera, pero non quero nomes estilo pirata275, sonuncrakc99. así que imos utilizar este sistema para poñernos nome:

3B(inicial1ªapelido)(inicial2ºapelido)nome

Por exemplo Paula Fariña Bermúdez sería 3Bfbpaula

Como vedes 3 de 3º, B en maiúsculas do voso grupo, e en minúsculas, inicial 1ª apelido, inicial 2º apelido e nome, todo en minúsculas.

Introducides este código 9999qg e xa seriades alumnos meus do instituto Ies Monelos da materia de E.Plástica.

Facedeo, e se nos funciona a todos....pois tiraremos por esa forma de traballar.

Instrucións para utilizar edmodo os alumnos de 3A

Imos intentar isto.

Tamén podedes entrar vía web na páxina.

Este é un artigo que vos di como debedes facer

Resumindo é algo parecido a isto.

1 Entrades

2. Decides que sodes estudiantes ou alumnos.

3A(inicial1ªapelido)(inicial2ºapelido)nome

Por exemplo Nerea Saavedra Lagares sería 3Aslnerea

Por exemplo Paula Botana Lozano sería 3Ablpaula

Como vedes 3 de 3º, A en maiúsculas do voso grupo, e en minúsculas, inicial 1ª apelido, inicial 2º apelido e nome, todo en minúsculas.

Introducides este código qz76vy e xa seriades alumnos meus do instituto Ies Monelos da materia de E.plástica.