PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2020-21

• A partir do 5 xuño estarán as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos no taboleiro do centro. Se dispoñen de Chave 365 ou Certificado dixital da FNMT poden consultar a partir do 8 a súa solicitude dende a propia aplicación Admisiónalumnado
  • O prazo de reclamacións ás listaxes provisionais será dende o 9 ao 11 de xuño
  • IMPORTANTE: Debido a un erro, estaban mal indicadas as vacantes ofertadas en 1º Bach. As vacantes reais son as que figuran aquí.
  • Vacantes previstas 2020-21. Ver
  • Lexislación. Ver
  • Mapa coas zonas de influencia. Ver
    • Alumnado ESO: área 16.
    • Alumnado de Bacharelato: áreas 16 e 24
  • Documento de solicitude. Ver
  • Aplicación para presentar a solicitude de admisión. Ver
  • Criterio complementario de admisión. Ver

Clases presenciais para 2º Bacharelato e recollida de material das aulas

A partir do luns 25 os alumnos que asistan a clase, deberán vir con mascarilla. Dirixiranse ás súas aulas de referencia, excepto 2º BACH A que dará clase na aula 2.13 fronte á aula de música.

Estarán indicadas unhas escaleiras de subida e outras de baixada, así coma unha porta de entrada e outra de saida.

Os horarios mantéñense e no caso de dúbidas, contactar via correo electrónico co profesor de cada materia.

A partir do martes 26 poderase pasar a recoller o material que quedou nas aulas. Será imprescindible portar mascarilla.

Para evitar aglomeracións establécese o seguinte horario:

10:00 a 11:00 11:00 a 12:00
Martes 1º ESO A 1º ESO B
Mércores 2º ESO A 2º ESO B
Xoves 3º ESO A 3º ESO B
Venres 4º ESO A 4º ESO B
Luns 1º BACH A B 1º BACH C D

ORIENTACIÓN ESCOLAR

OrientaLine

Programa informático dirixido ao alumnado. Atoparedes:

Varios cuestionarios de Orientación Escolar adaptados á idade e ao tipo de estudos.

Todos los títulos oficiales distribuidos en Familias Profesionales.

Consello de Orientación sobre estudos universitarios e de FP.

Cuestionarios orientadores sobre o voso futuro académico e profesional.

E moito máis.....

Centro municipal de información xuvenil (boletín)

BOLSAS DE ESTUDOS JUNIOR YEAR 2019-2020

Charla da Universidade de Lyon

23/02/2018 11:20

Para o alumnado de 2º de Bacharelato A e B un profesor e unha alumna (antiga alumna do instituto) darán unha charla informativa sobre os estudos da Universidade de Lyon.

Campaña de solidaridade no IES Monelos

Co gallo do Nadal a ONG Manos Unidas celebrou un mercadillo solidario e a ONG Aire, de axuda aos refuxiados, impartiu unha charla en 4º da ESO, expuso unha mostra fotográfica dun campo de refuxiados en Grecia e colocou unha mesa con productos para colaborar con esta ONG creada polos bombeiros de Arteixo.

UNITOUR 2017

14/12/2017 00:00