Departamento de Economía

INFORMACIÓN CURSO 2017-2018

PROFESORADO DO DEPARTAMENTO

- Elena Conde Santos (Xefa do departamento)

Blogue de Elena Conde

MATERIAS

- Obradoiro de Iniciativas Emprendedoras en 4º de ESO (Departamento de Xeografía e Historia)

- Economía en 4º de ESO

- Economía en 1º de bacharelato

- Economía de Empresa en 2º de bacharelato

LIBROS DE TEXTO

- Libros de texto para o curso 2016-2017 (enlace)

CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN

Desenrolo da programación de aula e criterios de cualificación 2º Bacharelato (aquí)

Obxectivos e criterios de avaliación primeiro de bacharelato (aquí)

Criterios de cualificación primeiro de bacharelato (aquí)

Desenrolo da programación de aula e criterios de cualificación 4º de ESO (aquí)

RECURSOS PARA O ALUMNADO

•  Webs da materia de economía no bacharelato:

- Ecobachillerato

- Econoaula

- Web da CIGA

- Compartiendo Conocimiento

- Exames PAU

USO DE INSTAGRAM CON FINES DIDÁCTICOS NA MATERIA DE ECONOMÍA:

VISITAS

Os alumnos de Economía da Empresa de segundo de bacharelato visitaron o venres 7 de novembro de 2014, as instalacións de Inditex en Arteixo (A Coruña).

Visita a INDITEX

05/02/2019 09:20
05/02/2019 12:30

Alumnado de Economía de 2º BAC

16/11/2018 10:30
Atlantic/Bermuda

O alumnado de Economía de 1º Bac. visita a empresa Pull&Bear.

O alumnado de Economía

de 2º Bac. visitou a sede

central de Pull&Bear en Narón

12/01/2018 10:30
Atlantic/Bermuda

O alumnado de Economía da Empresa de 2º Bac. visita a empresa textil Pull&Bear en Narón.

Visita a Inditex

Ou alumnado de economía da empresa de segundo de bacharelato, visitou a sede corporativa do grupo Inditex, as sedes de Zara e Zara Home, varias fábricas téxtiles propiedade do Grupo e unha das súas plataformas loxísticas na localidade de Arteixo.

Visita Banco de España

Os alumnos de economía de primeiro de bacharelato foron visitar a sucursal do Banco de España en A Coruña. A actividade permitiu coñecer o funcionamento dun Banco Central, a historia do Banco de España e as funcións que realiza na nosa contorna.

Visita a Pull&Bear

Os alumnos de Economía da Empresa de segundo de bacharelato visitaron ás instalacións de Pull&Bear en Narón.

EPA IES Monelos

Ao longo desta semana os alumnos de primeiro de bacharelato da asignatura de Economía, percorreron Monelos facendo entrevistas a máis de 400 alumnos co obxectivo de obter a tasa de paro, ocupación, inactividade e actividade dos familiares dos nosos alumnos. O vídeo que recolle os resultados obtidos é o seguinte:

Visita a Inditex dos alumnos de segundo de bacharelato C

Novamente este curso fomos visitar as instalacións de Inditex en Arteixo, nesta ocasión cos alumnos de economía de segundo de bacharelato do grupo C.

Moitas grazas a María Borras pola visita tan agradable que nos fixo. Saíron esgotados pero moi contentos da experiencia.