Premios dos nosos alumnos

Gañadores do concurso de microrrelatos organizado polo Departamento de Lingua Castelá

Gañadores do concurso de microrrelatos IES Monelos

Departamento: Lingua castelá

PRIMEIRO PREMIO da Categoría Xuvenil do CinEOI Coruña Curtas 2015.

PRIMEIRO PREMIO da Categoría Xuvenil do CinEOI Coruña Curtas 2015. Noraboa a Bruno Ramos e Melina Caviale

Investigarte 2014/2015

Concurso de portadas periodísticas organizado pola asociación de prensa dentro do programa municipal CORUÑA COMUNICA.

Eduardo Antúnez Rolle de 4º ESO, gañou o concurso de portadas periodísticas que realizaron alumnos e alumnas redactores do periódico DEFRIT, no obradoiro de prensa organizado pola asociación de prensa dentro do programa municipal CORUÑA COMUNICA.

Gañadores concurso de microrrelatos organizado pola rede de escolas de Amnistía Internacional de Galicia

Gañadores do concurso de microrrelatos organizado pola rede de escolas de Amnistía Internacional de Galicia:

• Daniel Veloso Carril de 1º Bac.
  • Alexandre Silveira Abarca 1º Bac.
  • Inés Fandiño Porca 1º Bac.

FOTO DA ENTREGA DE PREMIOS:

Daniel Velosos Carril

Alexandre Silveira