blogue deiesmonelos

CELEBRACIÓN DO 50 ANIVERSARIO DO IES (4 de outubro)

50 ANIVERSARIO DO IES MONELOS

Celebración do 50 aniversario do instituto Monelos

Data: 4 de outubro

Lugar: Forum Metropolitano

Asistencia: ex-alumnado, ex-profesorado, persoal non docente, alumnado e profesorado actuais.... Entrada libre ata completar aforamento.

Convocatoria dos premios extraordinarios de Bacharelato 2017/18

O día 15 de marzo, publicouse no DOG a Orde do 27 de febreiro de 2018 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2017/18.

ANIVERSARIO DO IES MONELOS

Campaña de solidaridade no IES Monelos

Co gallo do Nadal a ONG Manos Unidas celebrou un mercadillo solidario e a ONG Aire, de axuda aos refuxiados, impartiu unha charla en 4º da ESO, expuso unha mostra fotográfica dun campo de refuxiados en Grecia e colocou unha mesa con productos para colaborar con esta ONG creada polos bombeiros de Arteixo.

Visita ao SAI (Servizos de Apoio a Investigación)

O alumnado de Bioloxía de 2º Bac. visitou o SAI no Campus de Elviña