Día Da Paz

Día da Paz e da Non Violencia

O EDLG convoca dous concursos para festexar o Día da Paz e da Non Violencia

1. Convócase un concurso de recitado do poema "Irmaus " De Celso Emilio Ferreiro.

Consultar as bases

Poema

Premiados

2. Convócase un concurso de nubes de palabras, ou caligramas,  co poema "Irmaus" de Celso Emilio Ferreiro. Todos-as alumnos-as  poden entregar a súa creación no departamento do EDLG antes do  28 de  xaneiro. Todas serán expostas na entrada do centro.

Aquí tes unha aplicación onde é moi doado facer unha nube de palabras. Podes escoller todas as palabras do poema ou só aquelas que consideres máis interesantes (significativas, sonoras, ...) . Despois imprime a túa nube ou manda o teu arquivo  á conta edlg@iesdavidbuján. Se tes algún problema para usar a aplicación pasa polo departamento do EDLG nos recreos que che ensinan a usar a aplicación.

Coa nube de palabras gañadora imprimirase un adhesivo, indicando o nome do alumno ou alumna,  para distribuir  de balde no centro.

Anímate e participa. Haberá grandes e gorentosos premios (diplomas, bocatas, puntos do EDLG, libros, ...)

Recitando celso Emilio

Grazas a todas e todos por participar. Aquí vos deixo ou vídeo  onde figura o nome de todos os que fixestes o recitado do poema de  Celso Emilo. Proximamente repartiranse os punto do EDLG.

Grazas por participardes