ULTIMA HORA

-->>AVISOS<<--

Este xoves día 20 de Xaneiro, non haberá aulas de:

Mañá: Ám.CT Matemáticas M1 presencial (Só a 3ª hora, a 1ª e 2ª sí haberá clases)

Ám.CT Matemáticas M2 semipresencial

Ám.CT Ciencias da Natureza Módulo 1 presencial (de 11:30 a 13:00)

EXAMES PARCIAIS DE

ÁMBITO SOCIAL MÓDULO 1 SEMPRESENCIAL E MÓDULO 4 SEMPRESENCIAL:

AS DATAS DOS EXAMES TANTO PARA O GRUPO DA TARDE COMO PARA O DA MAÑÁ ESTARÁN PUBLICADAS NA AULA VIRTUAL DA MATERIA CORRESPONDENTE A PARTIR DO DÍA 18 POLA MAÑÁ

MOI IMPORTANTE

Protocolo COVID nos centros de ensino:

Lembramos a todo o alumnado que se dades positivo nun autotest de COVID, deberedes permanecer en casa 7 días contados a partir do día da Proba Covid.

No caso de continuar con síntomas deberedes permanecer aínda 3 días máis ou ata que o médico considere.

Ademais deberedes chamar o mesmo día da proba positiva a este teléfono do SERGAS    881 540 045    informando da vosa situación.

-->>EXAMES  OFICIAIS ESA 1 CUADRIMESTRE<<--

Covid-19

• Aqueles/as alumnos/as que por mor da Covid-19 se encontrasen en corentena os días indicados e non puidesen realizar o exame presencialmente poderán realizar o exame telemáticamente accedendo á aula virtual da materia correspondente á mesma hora que o exame presencial.
  • Para que os exames telemáticos poidan ser activados é imprescindible informar previamente ao día do exame.
  • Para que estes exames sexan avaliados é imprescindible presentar xustificante oficial que confirme a prescrición de corentena.

1º CONCURSO DE FORTOGRAFÍA NO EPAPU EDUARDO PONDAL,

(CLICA NO TEXTO PARA SABERES MÁIS)

INFORMACIÓN ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

CONCLUIU A VOTACIÓN PARA NOMEAR REPRESENTANTES DO ALUMNADO NO CONSELLO ESCOLAR.

A PARTIR DE HOXE AS CINCO PERSOAS ELECTAS FIGURAN XA NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO EPAPU  EDUARDO PONDAL

COMEZA O CLUBE DE LECTURA DO EPA PONDAL

1ª sesión 3 de Decembro

Clube de lectura

Prémio Camões 2021

Neste 22 de outubro, a escritora Mozambicana Paulina Chiziane conquistou o Premio Camões, máximo galardón das letras portuguesas a nivel mundial. Para saber máis, na sección do departamento de portugués: Lingua Portuguesa

AVISO PARA BACHARELATO 1 e 2:

Lembramos a todo o alumnado de bacharelato que ainda non entregase o documento de declaración responsábel do COVID-19 que debe presentalo canto antes (na xefatura de estudos ou na vicedirección)

Hai copias en administración ou tamén podedes descargalo aquí

Benvidas ao novo período escolar 2021-2022

Benvidos ao novo período escolar 2021-2022.

Na parte dereita da web hai ligazóns permanentes para cada nivel de ensino con información relevante. Desde hoxe xa podedes consultar os horarios de todos os niveis e grupos: BACHARELATO, ESA e EBI

Poden consultar os prazos de matrícula para o ano escolar 2021-2022 aquí

REVISTA RETALLOS 2021

Editada a Revista Retallos, quen o desexe pode pasar pola administración ou pola Biblioteca para recoller un exemplar.

Como novidade tamén estará dispoñibel en formato dixital na propia web do centro, aquí: Revista Retallos.

Graciñas a todas as persoas que participastes na súa elaboración e especialmente ao Equipo de normalización linguística.

Xela Arias LETRAS GALEGAS 2021

Para saber máis sobre Xela Arias entrade na sección do Equipo de normalización linguística

Sobre nós

O Centro EPA “Eduardo Pondal” é o único centro público específico de adultos da cidade da Coruña. Formamos parte dunha rede de seis centros exclusivamente de adultos dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. Os demais centros están ubicados nas cidades de Ferrol, Lugo, Ourense, Pontevedra e Vigo.

A nosa oferta está pensada para todas as persoas maiores de 18 anos, en especial para aqueles que abandonaron o sistema educativo ordinario sen unha titulación básica e queren adquirila ou ben actualizala e acceder a outros niveis. É unha oferta gratuíta e de calidade: todo o profesorado pertence aos corpos docentes de Primaria, Secundaria e Catedráticos da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.

Na actualidade estamos a atender a máis de mil alumnos nas diferentes modalidades de ensino que ofertamos. Se desexa máis información sobre a nosa Oferta Educativa utilice os atallos do menú da dereita.

O noso correo electrónico é epa.eduardo.pondal@edu.xunta.gal

e o Teléfono de contacto:  881 96 09 01

Onde estamos? | Praza Nosa Señora

As nosas actividades do Ensino Básico Inicial (niveis I e II) e da Aula Mentor desenvólvense nas instalacións da Praza de Nosa Señora s/n. A Coruña 15007.

Onde estamos? | Rúa Educación

O ensino dos niveis de Secundaria e Bacharelato, xunto á dirección e administración do centro, encóntranse nas instalacións do “Centro de Educación a Distancia”.

Rúa da Educación nº 3.
A Coruña 15011.