Bacharelato a distancia semipresencial

Oferta educativa | Bacharelato a distancia semipresencial

Información

Neste centro ofértanse, para persoas adultas e de forma semipresencial, duas modalidades do bacharelato: "Ciencias e Tecnoloxia" e "Humanidades e Ciencias Sociais".

En todos os aspectos xerais este bacharelato semipresencial ten a mesma organización que o bacharelato ordinario: estruturado en dous cursos, tres tipos de materias (comúns, de modalidade e optativas) e mesmos contidos básicos.

A forma específica do Bacharelato Semipresencial caracterízase por:

• Hai "titorías colectivas" semanais para cada materia, de asistencia obrigatoria. No centro establécense dúas quendas (mañá e tarde), para dar resposta as necesidades horarias do alumnado (ver Horarios de Titorías).
  • Tamén hai "titorías de orientación" semanais por cada materia para consulta de dubidas, asesoramento e orientación (ver Horarios de Titorías).
  • A avaliación é continua (ver Avaliación). En calquer caso o centro establece un calendário oficial de exames trimestrais e finais.
  • Conta con materiais específicos de estudo para cada materia: guía didáctica de orientación e recomendación dun libro de texto de uso habitual.
  • O bacharelato pode realizarse, con carácter xeral, en dous cursos académicos, ainda que nesta modalidade semipresencial non se establece nengún limite de permanencia.

Validez académica

• O alumnado que lograr avaliación positiva en todas as materias do itinerario formativo escollido obterá o Título de Bacharel na modalidade correspondente. O título de Bacharel dá acceso a:
    • F. P. de grao superior.
    • Universidade.
    • Mundo laboral.
  • Cando non se rematen os estudos correspondentes, a dirección do centro emitirá unha acreditación onde consten as materias cursadas e a cualificación obtida.

Coordinadora de Bacharelato: Concepción González Rodríguez

Horario de Atención ao alumnado de Bacharelato Semipresencial:

•  Martes 9.15-10.00
  •  Mércores 16.00-16.45

Estrutura e Organización

Horarios, Calendarios e Avaliación

Guías didácticas para bacharelato semipresencial.

Normas para os exames neste centro

Libros de texto