OBRADOIRO DE EDUCACIÓN MEDIOAMBIENTAL

O luns 10 de marzo tivemos na escola un obradoiro de Educación Medioambiental impartido por dúas monitoras do Concello : Loli e Eva.

Explicáronos moi ben o significado desas tres palabras que empezan por R e que se as aprendemos ben e facemos o que significan estaremos contribuíndo a coidar a Natureza :

1. REDUCIR : Se por exemplo temos que comprar auga embotellada, é mellor comprar un envase grande que moitos pequenos; así reduciremos o lixo que tiramos.
  2. REUTILIZAR : En lugar de tirar todos os envases dos iogures ou doutra cousa podemos reutilizalos facendo xoguetes ou obxectos útiles.

Loli e Eva amosáronos un xoieiro, feito cunha caixa de queixos; un peto moi ben decoradiño feito cun

RECICLAR : Todo o que tiramos ao lixo haino que separar para que así, ben clasificado, se poida volver a utilizar transformado en bicicletas, cazadoras para a neve e mesmo obras de arte. (Non hai moito na tele saía unha exposición de artistas que facían composicións e esculturas con material de refugallo).
Loli e Eva amosáronos un xoieiro feito con caixas de queixos; un peto moi ben decoradiño feito cun bote de Cola Cao; un estoxo para os lapis feito con dúas metades de botellíns de auga unidas cunha cremalleira por medio.

Canto podemos aforrar! Que ben o podemos pasar! e canto ben podémoslle facer ao medioambiente!.

Tivemos un problema coa tecnoloxía : ían proxectar un conto co canón pero fallou o ordenador e non puido ser pero contáronos outro valéndose dun pequeno teatriño improvisado na aula, chulísimo, titulado : "MARUXUA E OS CONTEDORES BARRIGÓNS"

Aqueles personaxes eran moi comellóns pero non lles gustaba todo; cada un comía aquilo que lle sentaba ben :

O AMARELO : envases de plástico, latas e briks.

O AZUL : papel e cartón

O VERDE : botellas, frascos e tarros, todos de vidro.

O GRIS : restos de comidas e tamén cueiros con restos de cacas de bebés, e panos de papel con mocos.

O VERMELLO : Só pilas. Pero é moito mellor xogar con xoguetes que non necesiten pilas.

Nos utensilios nos que sexan necesarias é mellor utilizar as recargables. As pilas son moi contaminantes e non se poden tirar en calquera sitio.

Ocorreu un día que os contedores puxéronse enfermos, doíalles a barriga e choraban e choraban porque o señor Manolo, que non sabía o que había de botar en cada un deles deulles de comer cousas diferentes ás que podían comer así que Maruxa, unha nena moi ben aprendida, foi falar con él e explicoulle como tiña que facer.

Nós, que estabamos escoitando moi atentos e moi atentas tamén aprendimos e cando Loli e Eva nos diron distintos tipos de materiais : vidro, papel, tonas...., soubemos botar cada un no contedor correspondente. Quedaron moi contentos con nós.

REUTILIZAR : Desta palabra coñeciamos algo porque xa fixeramos bonecas e maracas con botellas e caixas.

Gustounos facer unha maraca co botellín de auga que levaramos á escola.

Foi moi divertido e agora, para non esquecer o aprendido, queremos que na casa sigamos traballando con estas tres palabras tan importantes. Axudádenos a coidar o medioambiente.

Para o ano que ven podemos incluilas no proxecto de Voz Natura.

Abofé que se as traballamos entre todos, quedarán ben aprendidas e non se nos esquecerán.

Dámoslle as grazas a Loli, a Eva e ao Concello por organizar esta actividade tan bonita e importante.