Presentación do Proxecto de Internacionalización do C.R.A. de Rianxo

Os nosos compañeiros Baltasar e Pablo, presentaron o Proxecto de Internacionalización do C.R.A. de Rianxo, dentro das Xornadas de Internacionalización Educativa organizadas polo CAFI.

Estas xornadas ás que asistiron profesores e profesoras  de centros públicos de todas as etapas educativas da Comunidade Galega clebráronse o sábado 19 de outbro en Santiago e alí expúseronse diversas experiencias de internacionalización que se levan adiante en centros públicos galegos.

Club de Ciencia Nautilus

Mércores 23 de outubro pola tarde comezamos de novo as actividades do Club de Ciencia Nautilus.

Non esquezades anotarvos. Entregade a solicitude de inscripción antes de martes 22 de outubro á vosa profesora ou profesor.

Agardámosvos

Programación Xeral Anual 2019-20

Podes acceder aos contidos da Programación Xeral Anual do curso 2019-20, pulsando no seguinte enlace:

PXA 2019-20

Podes acceder como convidado/a

Xornadas Erasmus

O C.R.A. de Rianxo participará nas Xornadas Erasmus+ e Twining que se celebrarán na Escola Galega da Administración Pública, en Santiago, o día 19 de Outubro.

Pablo García Lorenzo, actuará como ponente ás 12:00 en representación do C.R.A. de Rianxo.

Nestas xornadas participará tamén como ponente a profesora Tamara Carreira Astray, que foi profesora no noso centro e actualmente traballa no C.E.I.P. Plurilingüe de Sigüeiro.

Programa das xornadas

1º Roteiro da natureza

O Clube da Natureza da ANPA Irmáns Ínsua, programa o 1º Roteiro da Natureza:

DATA: 12 DE OUTUBRO

PUNTO DE ENCONTRO: PRAIA DA TORRE

DURACIÓN: 2 HORAS

PREZO: 2 EUROS

Descarga o cartel

O C.R.A. de Rianxo entra no programa de Bibliotecas Creativas

A Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos inclúe ao C.R.A. de Rianxo dentro do programa de Bibliotecas Creativas.

Enlace á resolución da Dirección Xeral de Centros

Enlace a experiencias publicadas en Bibliotecas escolares de Galicia

Rianxo a 4 de Outubro de 2019

INFORMACIÓNS ANPA

SEMANA DO CLIMA:

Martes 24 ás 17:00: Contacontos da man da Plataforma pola Defensa do Monte na Biblioteca dos Amigos e Amigas de Daniel

Venres 27 ás 19:00: Charla da cooperativa A Nosa Enerxía, cooperativa de enerxía renovable, no Salón de Actos do Auditorio de Rianxo. A continuación ás 20:00 horas na Praza de Padrón concentración pola emerxencia climática.

Sábado 28 ás 17:00: Xincana da man de Ondiñas Mainas na Praia da Torre

Descargar cartaz das actividades

OUTRAS ACTIVIDADES:

Formulario de inscripción na ANPA Descargar

Inscripción Piscina 2019-20 e regulamento. Descargar

Obradoiro de Música. Descargar

Becas municipais

O B.O.P. publicou o día 11 de setembro a convocatoria de becas municipais, dirixidas ao alumnado de educación infantil e ensino obrigatorio que na súa unidade familiar non superen o IPREM, con residencia no concello de Rianxo e matriculados nun centro de ensino do Concello.

Mais información en:

WEB CONCELLO DE RIANXO,