BENVIDOS Á WEB DO C.R.A. DE RIANXO

Escola de Pazo (Primaria).

IMOS AO TEATRO!

O VINDEIRO SÁBADO 28 DE ABRIL A NOSA ANPA IRMÁNS INSUA CONVÍDANOS AO TEATRO. VEREMOS A OBRA MISTERIOS NO AUDITORIO MUNICIPAL DE RIANXO ÁS 12:00 DA MAÑÁ. CONTAMOS CON TODOS VÓS, ANÍMADEVOS A PARTICIPAR!

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO C.R.A. DE RIANXO _ADMISIÓN 2018/2019

ALUMNO/A ESCOLAS
Barbeito Dominguez, Olivia RAÑÓ
García Losada, Lola RAÑÓ

PIONEIRAS

Por segundo ano consecutivo o noso centro celebrou o 8 de marzo, Día Internacional da Muller, adicándolle a Sesión de Biblioteca e Música do 2º trimestre. Se ben o ano pasado nos centrabamos na figura da muller científica, este ano adicamos a sesión ás mulleres pioneiras. Dentro das diversas actividades desta xornada, dende a nosa  ANPA Irmáns  Insua organizouse un obradoiro de pintura onde os nosos nenos e nenas deron forma ás figuras destas mulleres que abriron camiño. Como colofón a esta xornada tan especial mañá, no Auditorio Municipal de Rianxo, inaugúrase a exposición PIONEIRAS, onde se expoñen as pezas que crearon os nosos nenos e nenas. Dende o CRA  queremos dar as grazas a todas as persoas que fixeron isto posible  e invitamos a todo o mundo a que se pase polo auditorio a ver a exposición.

CONCERTO DIDÁCTICO NO AUDITORIO

Mañá as dez da mañá os nosos nenos e nenas asistirán ao concerto didáctico que ofrece a Escola de Música de Rianxo para os escolares do concello. Saíremos das nosas escolas ás 9:15 e voltaremos ao rematar o concerto continuando co noso horario habitual.

Soliditude de admisión curso 18-19

Dende hoxe ata o día 20 de marzo está aberto o prazo para realizar a solicitude de admisión de novos alumnos e alumnas  no noso centro.

Podedes recoller os impresos de solicitude nas Escolas do C.R.A., en Abuin, Rañó, Quintáns, Capela, Outeiro, Cruceiro, Cuvide ou Pazo e tamén na Sede do Centro en Atalaia Asados.

Tamén podedes realizar a solicitude de admisión no seguinte enlace da Consellería de Educación: Admisión curso 18-19

Para calquera dúbida ou consulta, dirixídevos á Escola na que desexades matricular a voso fillo ou filla, ou á sede.

Tamén podedes chamar ao 981863395

Ou enviar un e-mail a cra.rianxo@edu.xunta.es

PLANTANDO NO CAMPO DE SAN ANTÓN

A vindeira semana levaremos a cabo unha xornada de educación medioambiental onde nos desprazaremos ata o Campo de San Antón na parroquia de Leiro para realizar unha plantación de árbores. A actividade está organizada polo Equipo de Voz Natura do centro e conta coa colaboración da ANPA. Tamén aproveitaremos para facer unha visita ao muiño de Xosé María en Rial. A principios de semana concretaremos a data xa que estamos pendentes das previsións meteorolóxicas.

CLUBE DE CIENCIA CRA DE RIANXO

Este mércores 31 de xaneiro en horario de 5 a 6 da tarde comeza a súa andadura o noso Clube de Ciencia. Estarán con nós os nosos amigos de Arenaria para ensinarnos un montón de cousas sobre ciencia e natureza, charlando, experimentando e sorrindo.

FAUNA MARIÑA

MAXIA OU CIENCIA

ACTIVIDADES MEDIOAMBIENTAIS CA ANPA

A Anpa Irmáns Insua do noso cole invitanos a realizar unha serie de actividades medioambientais relacionadas ca conservación do noso medio natural. Nos vindeiros días chegarán ás nosas escolas unhas caixiñas marabillosas que agochan un segredo cheo de vida:

Unha semente que imos plantar e coidar para ver como agroma e como nace unha árbore. A Anpa ten planificado organizar unha plantación con todas estas arboriñas criadas na escola dende o coidado, o respeto e o amor pola natureza. Tamén nos invita a ler o conto A árbore da escola que,  ao igual que a caixiña, tamén chegará ás nas nosas escolas nos vindeiros días:

Nós coma sempre estaremos encantados e encantadas de sumarnos a esta iniciativa e traballaremos dende as nosas escolas para mellorar o noso entorno e por tanto as nosas vidas.

TARDES CON DANIEL

Hoxe a nosa biblioteca volve abrir as súas portas no seu horario habitual, ao redor das 17:00 h a profe Vero de Capela vainos contar Carabuñas.

Animádevos a participar