BENVIDOS Á WEB DO C.R.A. DE RIANXO

ESCOLA DE CAPELA

Becas libros

BECAS LIBROS DE TEXTO -LISTAXE PROVISIONAL

No enlace pode consultarse a listaxe provisional de alumnas e alumnos  incluidos e excluidos na concesión de axudas par a adquisición de libros de texto.

LISTAXE PROVISIONAL

RECLAMACIÓN Á LISTAXE

Dase un prazo de 3 días dende venres 5 de xullo ata martes 9 de xullo, ambos incluidos para realizar reclamacións.

As reclamacións presentaránse na sede do centro entre as 11:00 e as 14:00.

RECOLLIDA DE VALES

As familias que teñan concedida a axuda, poden recoller oo vales dende o luns 8 de xullo, ata o xoves 11 de xullo, en horario de 11:00 a 14:00.

Para aclaracións chamar neste horario ao teléfono do centro 981 863305

O equipo directivo

Rianxo a 3 de xullo de 2019

Libros de texto curso 2019-20

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO

CURSO 2019-20

EDUCACIÓN PRIMARIA

Escola de Abuin

Escola de Rañó

Escola de Quintáns

Escola de Capela

Escola de Pazo

EDUCACIÓN INFANTIL

Na etapa de Ed. Infantil non haberá libros de texto.

En Rianxo a 3 de xullo de 2019

O Equipo directivo.

FESTA DE FIN DE CURSO

O XOVES 20 DE XUÑO A COMUNIDADE ESCOLAR DO CRA DE RIANXO REUNIRASE NA ESCOLA DE CAPELA PARA FESTEXAR A SÚA DERRADEIRA REUNIÓN CONXUNTA DO CURSO 2018-2019.
XUNTO CO ESPECTÁCULO TEATRAL " CHOCOLATE" ESTÁN PROGRAMADOS OBRADOIROS DE CHOCOLATE, HERBAS DE SAN XOÁN, POMPAS DE XABÓN, CORES DA DIVERSIDADE E XOGOS POPULARES

Matricula curso 2019-20 e reunión informativa

Reunión informativa para familias de alumnos e alumnas de novo ingreso:

MARTES 18 DE XUÑO DE 2019, ÁS 17:00 NA SEDE DO C.R.A. EN ATALAIA - ASADOS

Matrícula:

DO 20 AO 30 DE XUÑO NA SEDE DO C.R.A.  EN ATALAIA ASADOS

O Equipo Directivo

Rianxo a 14 de xuño de 2019

ANEXOS: SOLICITUDE MATRÍCULA    ---   CARTA ÁS FAMILIAS

ACTIVIDADE NA PISCINA MUNICIPAL

O VENRES 14 DE XUÑO ALUMNADO DAS ESCOLAS DE RAÑÓ, ABUÍN, OUTEIRO, CUVIDE E PAZO PRIMARIA PARTICIPARÁN EN DISTINTAS ACTIVIDADES ORGANIZADAS POLA PISCINA MUNICIPAL.

SAÍDA A SÁLVORA

O VENRES 31 DE MAIO AS ESCOLAS DO CRA DESPRAZÁRONSE A SÁLVORA PARA REALIZAR UN ROTEIRO DIDÁCTICO POR ESTA ILLA QUE FORMA PARTE DO PARQUE NACIONAL DAS ILLAS ATLÁNTICAS.
PODES CONSULTAR INFORMACIÓN SOBRE O ARQUIPÉLAGO DE SÁLVORA NESTE ENLACE

EN DEFENSA DA BIODIVERSIDADE

A UNESCO VEN DE DENUNCIAR RECENTEMENTE A PREOCUPANTE SITUACIÓN DA BIOVIVERSIDADE MUNDIAL, AFECTADA POR UN ACELERADO PROCESO DE EXTINCIÓN DE ESPECIES .  A DESTRUCIÓN DOS HÁBITATS, A INTRODUCIÓN DE INVASORAS E OS MONOCULTIVOS SON RESPONSABLES DIRECTAS DESTE  GRAVE PROBLEMA.

EN GALICIA, A GRAN MAIORÍA DE ESPECIES AMEAZADAS NON CONTA CUN PLAN DE PROTECCIÓN.
NO DÍA MUNDIAL DA BIODIVERSIDADE COMPARTIMOS UN ARTIGO DE MANUEL REY PARA GCIENCIA

CARREIRA DAS LETRAS

n

A TRADICIONAL CARREIRA DAS LETRAS QUE A COMUNIDADE ESCOLAR DO CRA VIÑA CELEBRANDO NO ESPAZO RECREATIVO DE CAMPO MANEIRO TRASLADOUSE NESTE CURSO 2018-2019 AO CENTRO DA VILA DE RIANXO.

O DEPORTE, A RECOMENDACIÓN LECTORA,  A LEMBRANZA Á FIGURA DE ANTÓN FRAGUAS,  A MÚSICA E A DEGUSTACIÓN DE PRATOS E DOCES CASEIROS COMPARTIRON PROTAGONISMO TAMÉN COA DENUNCIA PÚBLICA Á  AGRESIÓN SUFRIDA POLA PLANTACIÓN DE CADUCIFOLIAS QUE O CRA TIÑA REALIZADO NO MES DE FEBREIRO NO MONTE DO PLEITO, TARAGOÑA.

LIX RIANXO

OS DÍAS 14 E 16 DE MAIO O ALUMNADO DO CRA DE RIANXO PARTICIPOU EN ACTIVIDADES PROGRAMADAS DENTRO DA SEMANA DO LIBRO INFANTIL E XUVENIL DE RIANXO.
CONSULTA AQUÍ A PROGRAMACCIÓN DE LIX RIANXO