BENVIDOS Á WEB DO C.R.A. DE RIANXO

"Homenaxe á figura de Maruja Mallo". Escola de Capela Infantil

Pesentación guía de lectura do concello

Hoxe pola tarde como se nos indica no cartaz terá lugar a presentación da guía de lectura do concello, en representación do CRA de Rianxo asistirá a aula de Pazo Primaria. Os nosos nenos recitarán poemas da obra "Poemar o mar" de Antonio García Teijeiro.

Animádevos a participar!

Tardes con Daniel

ACTIVIDADE ORGANIZADA POLA ANPA IRMÁNS ÍNSUA DO CRA DE RIANXO

Alumnas da Facultade de Ciencias da Educación visitan o noso centro

Noemí Baleato Domínguez, Alba Rivas Carral, Natalia Carracedo Barros e Sheila Ceapón Abuin, alumnas da Facultade de Ciencias da Educación no Grao en Educación Primaria, visitan o noso centro.

Estas alumnas da Facultade de Ciencias da Educación na USC, está a realizar un traballo de investigación sobre os Colexios Rurais Agrupados dentro da Materia de Educación en Contextos Rurais.

É para o nos centro un privilexio telas recibido e poder colaborar na súa  investigación. Valoramos o seu interés polos Colexios Rurais Agrupados.

Desexamoslle moito éxito no seu traballo de investigación e na súa formación como mestras de Educación Primaria.

BENVIDO DE NOVO, DANIEL!

Este venres 24, o noso amigo Daniel tennos preparada unha saída á vila de Rianxo e pese a que desta vez non poderemos visitar canda el a biblioteca municipal, preparounos un roteiro polas rúas de Rianxo agasallándonos previamente co libro "Os bolechas: unha historia rianxeira!

E para aqueles nen@s que aínda non coñezan ao noso Daniel, aquí nos deixou a súa marabillosa presentación persoal!

Benvido de novo benquerido Daniel! Sorriso

Magosto na escola de Vacariza

O pasado venres 10 de novembro celebramos a festa do magosto na escola de Vacariza. Alí xuntámonos todas as escolas para cantar moitas cancións sobre o outono, as castañas, os ourizos,... nunha gran roda guiados polo profe Pablo.

Despois fixemos moitos xogos que nos gustaron moito e que nos abriu o apetito para degustar o froito protagonista da festa: as castañas. Tamén houbo doces de todas as clases (biscoitos, chulas, rosquillas, bolicos, galletas,...) e un delicioso chocolate!

Foi un día xenial!

O Castelo da Lúa, excavacións arqueolóxicas

O arqueólogo Mario Cesar Vila, visita a Escola de Cruceiro

Co motivo das intervencións arqueolóxicas

que se están a realizar no xacemento

e na contorna do Castelo da Lúa,

Mario Cesar Vidal visitou a Escola de Cruceiro

Mario Cesar Vila, explicou

os traballos que están a realizar

no Castelo da Lúa,

ensinounos fotografías do Castelo,

falou do oficio de canteiro e

de como marcaban as pedras,

falounos de contas de lendas do Castelo.

Ao final convidounos a visitar

as excavacións que están a

realizar moi perto da praia da Torre.

XOGANDO COAS SOMBRAS

O día 31 de Outubro celebramos na Biblioteca de Daniel en Asados o Samaín! E fixémolo dun xeito ben especial. Contamos o conto de "Corre corre, cabaciña" con teatro de sombras!

Esta semana, como nos gustou tanto a experiencia, a mestra Tamara contounos de novo este conto aos nenos e nenas da escola de Quintáns.

PASÁMOLO EN GRANDE!!

O C.R.A. de Rianxo preseleccionado na convocatoria de Clubes de Ciencia

O CLUBE DE CIENCIA NAUTILUS

O C.R.A. de Rianxo foi preseleccionado pola

Consellería de Educación para participar na convocatoria

do programa de innovación educativa "Club de Ciencia".

O C.R.A. de Rianxo presentou o proxecto

"Clube de Ciencia Nautilus", no que se prevé

a realización dos seguintes talleres:

A Maxia da Ciencia

Fauna Mariña

Mundo é química

Fovivos, a historia do Planeta

Investigando o corpo humano

O proxecto Clube de Ciencia Nautilus pretende animar

a curiosidade científica dos nosos alumnos e alumnas,

nunhas idades nas que a curiosidade invade os seus intereses.

O proxecto busca formar nos nenos e nas nenas

hábitos de coñecemento a través

da investigación e da exploración