Chega o Samaín ó noso centro!!!

Despois de pasalo tan ben no Magosto temos ganas de seguir de festa.

ESPÉRANOS UNHA SEMANA DE  MEDORisa!

MAGOSTO 2020

Noraboa polo seu traballo ó noso Equipo de Dinamización Erasmus +

PROTOCOLO COVID

Este curso 2020-2021 é diferente e comeza con novos retos aos que debemos afrontarnos.

Para iso elaboramos un plan de adaptación ao contexto COVID onde se recollen as medidas de seguridade e hixiene que se levarán a cabo, con todos os seus anexos.

Tamén debemos ter presente que facer ante un posible gromo, plasmado todo no plan de continxencia do CRA de Rianxo.

E para este mes de setembro cobra importancia o Programa de Acollida, no cal é importante traballar as emocións e o regreso paulatino do alumnado ás escolas.

DESIGNACIÓN NOMINAL DO PERSOAL QUE DEBE CUBRIR OS DISTINTOS SERVIZOS O DÍA 10-09-20

Seguindo a Orde do 8 de setembro de 2020 pola que se ditan normas que determinan os servizos mínimos durante a folga no ámbito do ensino convocada para os días 10 e 16 de setembro de 2020, a dirección do CRA de Rianxo anuncia a designación nominal do persoal que debe cubrir os distintos servizos mañá, día 10 de setembro de 2020 para así garantir a seguridade e a protección da saúde dos menores.

• Persoal de limpeza: todo o persoal de limpeza
  • Persoal docente:

• Escola de Quintáns: Paula Iglesias Suárez.

• Escola de Rañó: Ana Ayaso Vilar.

• Escola de Abuín: Ana Alicia Castro Moares.

• Escola de Pazo: Raquel Ferreiro Mareque e Olga Miguéns Cristobo.

• Escola de Capela: María Teresa Lorenzo Outeiral e Sonia Pazos Penela.

• Escola de Outeiro: Laura Álvarez Barreiro.

• Escola de Cruceiro: Pablo García Lorenzo e Mario Jiménez López.

• Escola de Cuvide: Lucía Hevia Trepat.

INICIO DE CURSO 2020-2021

Mañá dará comezo o curso escolar 2020-2021 cheo de ilusións, ganas e sorrisos.

Lembrade acudir ao centro nas horas pautadas polas titorías para así cumprir coas medidas establecidas no protocolo COVID.

Agardámosvos mañá!

*Recordade que houbo reunións coas familias entre os días 08 e 09 de setembro. Calquera dúbida que poida xurdir chamade aos teléfonos 981863305 ou 629650523, en horario de 09:00 a 14:00 horas.

A NOSA ANPA - APÚNTATE E APOIA

CONTACTO: