BENVIDOS Á WEB DO C.R.A. DE RIANXO

"Homenaxe á figura de Maruja Mallo". Escola de Outeiro

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Este martes 24 de outubro celébrase o Día das Bibliotecas. Nós celebrarémolo nas nosas bibliotecas de aula. Trala festa lectora ensinarémosvos todo o que fixemos nas aulas.

Feliz Día das Bibliotecas e felices lecturas!!

Lendo e explorando en Cruceiro

Tobías hoxe estivo na escola de Cruceiro que tamén se chama escola Rosalía de Castro. Dende as nove ata as  dez estivo na aula de Educación e Valores.

Logo estivo na aula dos maiores. Aquí deixo dúas fotos.

NA ESCOLA DE CRUCEIRO
Momento de lectura.
Seguindo a ruta da Balea Azul

TARDES CON DANIEL

Mañá martes 17 de outubro a Biblioteca de Daniel abre as súas portas para nos ofrecer unha tarde de ledicia entre libros, no seu horario habitual de 16:00-18:00h. O contacontos, que terá lugar como sempre ao redor das 17:00h, corre a cargo do profe Ana de Abuin que nos vai contar "A princesa do Caurel" (o profe Baltasar interpretará á princesa). Animádevos a participar

TARDES CON DANIEL

O próximo martes 10 de outubro, a Biblioteca de Daniel volverá  a abrir as súas portas despois do descanso estival. Nestes inicios de curso o noso amigo Daniel dános a súa benvida e convídanos a pasar con el unhas divertidas tardes de martes na compaña dos libros. A vindeira semana recibiredes un tríptico informativo onde se recollen, entre outras cousas, todas as sesións para este primeiro trimestre, abriremos en horario de 16:00-18:00 h como ven sendo habitual, e ao redor das 17:00h teremos as sesións de contacontos. Este martes a profe Celia cóntanos El libro inquieto, así que xa sabedes, animádevos a participar. Vémonos o martes!

ASEMBLEA ANPA IRMÁNS ÍNSUA

A presidenta da ANPA Irmáns Insua do noso centro, convoca Asemblea Xeral:

- Martes 19 de setembro

- 18:30 horas

- Sede do C.R.A. en Atalaia - Asados

- Asuntos: Cambio entidade bancaria e outros

En Rianxo a 18 de setembro de 2017

INICIO CURSO 2017-2018

BENVID@S AO NOVO CURSO

Venres  1 de setembro comezan as actividades do curso 2017-18

A presentación e inicio das actividades lectivas realizarase o luns 11 de setembro, en horario de 10:00 a 12:00 horas.

COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS

As familias que necesiten comunicarse co centro antes do 11 de setembro poden facelo na sede do C.R.A. de Rianxo na Atalaia - Asados, entre as 10:00 e as 13:00, prégase chamar previamente ao teléfono 981 863305

ORGANIZACIÓN DO PROFESORADO, 1 SETEMBRO:

- Reunión xeral as 12:00 na sede do C.R.A. de Rianxo. As profesoras titoras deben antes pasar polas escolas.

- As profesoras e profesores de nova incorporación ao centro deben achegarse as 11:00 á sede do C.R.A. para realizar a toma de posesión

O EQUIPO DIRECTIVO

Listado dos vales concedidos para as axudas de libros de texto e material escolar

Están dispoñibles os vales correspondentes ao programa de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado de Primaria.

Poden recollerse na sede do C.R.A. os días 10, 11 e 12 de xullo entre as 11:00 e as 13:00.

Rianxo, 7 de xullo de 2017

O equipo directivo