Resultados das votacións para a renovación do consello escolar

RESULTADO DAS VOTACIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR
Xornada do día 27 de novembro de 2018

Rematada a xornada de votacións para a renovación do Consello Escolar e como consecuencia dos resultados obtidos incorpóranse a esté organo de goberno do noso centro:

POLAS FAMILIAS:
Titulares: Oscar Rial Lago, da escola de Outeiro. Laura Rial Sobradelo, da escola de Capela. Estefanía, Pérez Yañez, da escola de Pazo
Sustituta: María Luisa Rodríguez Queiruga, da escola de Pazo

POLO PROFESORADO
Titulares: Laura Álvarez Barreiro, profesora titora en Outeiro. Ana Alicia Castro Moares, profesora titora en Abuin. Mario Jiménez López, profesor de Educación Física. María Vázquez de la Iglesia, profesora de Pedagoxía Terapéutica.
Sustitutas: Paula Vicente Somoza, profesora titora en Pazo e Antía Sabela García Castro profesora de Audición e Linguaxe.

POLO PERSOAL NON DOCENTE:
Titular: Eva Iglesias Tubío, traballadora do servizo de limpeza nas escolas de Capela e Quintáns.

Ás persoas electas, en representación, das familias, do profesorado e do persoal non docente, incorporaranse ao consello escolar xunto coas persoas que permanecen, Tobías Betanzos Rego, Mirian Alameda López e Celia Piñeiro García como membros do equipo directivo, Martín Saborido Rial, en representación do profesorado, Carolina Vicente Rial en representación das familias.
Sumaranse ademais, as persoas representantes do Concello e da ANPA, Irmáns Ínsua.

En representación de todo o centro, debemos agradecer, a participación e colaboración en todos os sectores, tanto ás persoas que viñestes votar, como ás persoas que vos ofrecestes a ser candidatas, como ás persoas que axudastes nas mesas electorais ena Xunta Electoral.

Rianxo a 28 de Novembro de 2018