DÍA ESCOLAR POLA PAZ

COÑECEDES ALGÚN DESTES LIBROS ?
SABEREDES QUE NAS ESCOLAS E NA SEDE TEMOS UN MONTÓN DE LIBROS QUE TRATAN DE UN E MIL TEMAS DISTINTOS.
PARA ESTES DÍAS NOS QUE TANTO ESTAMOS A FALAR DA PAZ, DENDE A BIBLIOTECA DE ASADOS PROPOÑÉMOSVOS A LECTURA DALGÚN DESTES CONTOS.
QUE NOS PROPOÑEDES VÓS DENDE AS VOSAS ESCOLAS?

O HOMIÑO DE PAPEL

O CONTO DO HOMIÑO DE PAPEL GUSTOUNOS MOITO.Andrea

A bibliotecaria de Bassora

Penso que é un conto enormemente fermoso e interesante para traballar o tema da Paz. Nos medios de comunicación estamos afeitos a ver imaxes de guerra e de destrucción, de sufrimento. O conto narra unha destrucción singular, especial moi común nas guerras máis da que apenas se fala, a destrucción dos recursos e símbolos da cultura. No caso do conto narra a destrucción da Biblioteca de Bassora, e acción da súa bibliotecario para salvar os fondos da Biblioteca.

Penso que é un libro moi intersante, ao igual ca os outros dous recomendados.

Tobías

HOXE LEMOS ESTE LIBRO.

HOXE LEMOS ESTE LIBRO. GUSTOUNOS MOITO PERO PARECENOS ALGO TRISTE.ANIS E ALI SALVARON OS LIBROS. Nenos e nenas de Pazo

holaaaaa

bos dias a todos:

isa.l.b

A NOS TAMEN NOS GUSTAN OS

A NOS TAMEN NOS GUSTAN OS CONTOS E TODAS AS SEMANAS OS LEEMOS NA ESCOLA E NA CASA. Irene (listo!)

UN BICO PARA ISA. Yaiza e todos nos

Amiga Isa

Ola Isa:

Encántannos  os teus comentarios e a túa alegría. Gústanos que de vez en cando visites a nosa web e que nos escribas, anímanos moito, e desexamos que máis pais, nais e tíos e tías, se animen e comenten sobre o que imos poñendo na web ou sobre aquelo que entendades poida ser de interés para os nenos e nenas, para as mestras e mestres e para os pais e nais.

Un saudo, Isa, e ata pronto.

Tobías dende Asados.

gracias

bos dias a todos:
gracias Tobias para min e unha alegria inmensa ir paso a paso no que fan os rapaces na escola,o que aprenden sempre e bo.e vexo tamen que teñen uns mestres formidables,unha delas e Sol,que moitas veces para ser voa mestre ai que ser boa persona, e ela e unha delas.

isa.l.b

Estimada Isa

Estimada Isa:

Hai xa días que as compañeiras da Universidade de Santiago( das que che teño falado e que, ademáis, mandáronche xa personalmente saúdos en algunha ocasión) informáronnos de que tiñamos resoltos os problemas de recepción no correo. Sen embargo ata esta noite non fun quen de comprobar que realmente funciona. Estarei facéndome máis perguceira ?

Lembroche o enderezo onde poderás enviarnos a túa reportaxe de enviada especial en Suíza:

cruceiro@pietic.usc.es

(Saberás que Yaiza celebrou este sábado o seu sexto aniversario e convidou a tódolos compañeiros da clase. Menuda festa!)

Unha aperta. Sol