LETRAS GALEGAS : MAIOS; COPLAS E GRILANDAS

Ademáis de celebrar os maios poñendo os ramos nas portas das casas falamos de que tamén o iamos celebrar todo o C.R.A. facendo un maio grande en Campomaneiro. Todas as escolas fariamos unha grilanda e o día da carreira adornariámolo ao mesmo tempo que camtabamos as coplas feitas nas escolas. A música sería a da saia da Carolina.

Todas as escolas cantarían dúas coplas unha común e outra propia.

Estivemos pensando en algo moi bonito que nos pasara e que nos gustaría compartir e así quedou a nosa cantadela :

EIQUÍ VEN O MAIO

DISPOSTO A CONTAR

AS COUSAS QUE PASAN

E AS QUE HAN DE PASAR

E AS QUE HAN DE PASAR

EIQUÍ VEN O MAIO

DISPOSTO A CONTAR

A ESCOLA DE CUVIDE

ESTÁ MOI MOI MOI CONTENTA

PORQUE HABÍA UNHA FLOR

NA PECHADURA DA PORTA

O ano pasado fixemos unhas grilandas moi bonitas con pampillos ; axudáronnos as familias pero este ano como sempre estaba chovendo pensei que non ía ser posible facelas con flores naturais e Sol a profe de Cruceiro díxome unha forma moi bonita de facelas, con plásticos de cores e palliñas de refresco, así que puxémonos mans á obra

Quedounos moi bonita. Graciñas Sol por darnos a idea.