Celebracións

ENTROIDO EN ABUÍN

ESTE ANO FESTEXAMOS O ENTROIDO NA ESCOLA DE ABUÍN.

ALÍ FOMOS OS NENOS E NENAS DE PAZO  DE GALIÑAS AZUIS.

TAMÉN ESTABAN OS ESPANTALLOS DE RAÑÓ, MARUJA MALLO E AS SÚAS MÁSCARAS DE CRUCEIRO, OS CASTELAOS DE CAPELA,

OS CEGOS DE CASTELAO DE OUTEIRO, LEMBRANDO A MANUEL ANTONIO OS NENOS E NENAS DE ABUÍN,  OS NENOS E NENAS DE CUVIDE,

AS AUGAS MARIÑAS DE QUINTÁNS.

E LEMBRANDO A MANUEL ANTONIO E O MAR OS ANFITRIÓNS E ANFITRIONAS  DA FESTA.

MOITAS GRAZAS AMIGOS E AMIGAS DE ABUÍN POR TER TODO TAN PREPARADO!!!

VOLVE O TORIBIO Á NOSA ESCOLA!

UN ANO MÁIS O TORIBIO APARECEU NA NOSA ESCOLA PARA DARNOS AS CONSINAS DA SEMANA DO ENTROIDO:

E AO REMATAR A SEMANA DESPEDÍMONOS DEL ATA O ANO QUE VEN.

ATA O ANO TORIBIO!!

AS MEDALLAS DAS LETRAS GALEGAS

ESTAS SON AS MEDALLAS QUE DECORAMOS PARA A CARREIRA DAS LETRAS.

LETRAS GALEGAS 2016

UN ANO MÁIS HONRAMOS AS NOSAS LETRAS EN CAMPO MANEIRO EN COMPAÑA DAS NOSAS FAMILIAS.

ALÍ CORREMOS, XOGAMOS, CANTAMOS, MERENDAMOS....E RECITAMOS A MANUEL MARÍA.

MIRADE QUE BEN O PASAMOS:

MAIO MAÍÑO, CO ANIVERSARIO DE LUCÍA, TOMAMOS UN BISCOITIÑO!

O mes de maio trouxo frores, literatura e moitas festas. Entre elas o aniversario de Lucía que xa cumpriu 5 anos! Para celebralo como sempre, zume e biscoito!

Parabéns Lucía! Que medres moito!

EN ABRIL, CUMPREN ANOS...OS DE INFANTIL!

No mes de abril, os máis pequenos de Quintáns cumpriron "anos mil". Parabéns Xulia e Hugo! A seguir cumprindo anos, e nós a festexalos con vós! Con tortas así de ricas...quen non!

PARABÉNS PEQUERRECHOS!

LETRAS GALEGAS 2016

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CRA DE RIANXO CELEBROU O MÉRCORES 18 A FESTIVIDADE DAS LETRAS GALEGAS CON CARREIRAS DE CRIANZAS E  MAIORES, UN ACTO LITERARIO E MUSICAL EN TORNO AO POETA MANUEL MARÍA E UNHA SAUDABLE MERENDA.

23 DE ABRIL, POLOS LIBROS!

A Quintáns tamén chegou abril, mes dos libros, e mentres traballamos no estupendo encargo que nos fixo Daniel da creación de un libro sobre Manuel María, chegou xa o 23 de abril, día mundial do libro. Na aula de primaria pensamos en como podiamos celebralo e cun lote de imaxinación decidimos facer unha película. Así como o oídes! Unha película adicada ós libros que tanto apreciamos e que tanto nos ensinan.

Asi pois, fixemos que nesta montaxe non faltase de nada. Un plató con decorado, escribimos un guión co que tiñamos que dicir, maquillaxe, perruquería e por suposto...luces, cámara e ACCIÓN!

Aquí vos queda o resultado final! Agardamos que vos guste a nosa superprodución, e por suposto...

FELIZ DÍA DO LIBRO A TOD@S!

PARABÉNS ROI!

MARZO MARZAL,

E ROI XA ESTÁ FEITO UN CHAVAL!

MARZO MARZOLO,

E ROI XA SE FIXO UN RAPAZOLO!

NO MES DE MARZO COA PRIMAVERA MEDRAN AS FLORES...E OS NENOS!