Celebracións

Festival de Nadal

Chega unha vez mais o Festival de Nadal

Xoves 19 de Decembro no Auditorio de Rianxo

De antemán agradecemos a todo o profesorado, ás familias,

a ANPA todo o esforzo que estades a realizar

para que o festival sexa un momento de ledicia e de ilusión

MAGOSTO!

TORIBIÑO MANDA

VOLVEU O ENTROIDO E CON ÉL O TORIBIÑO E AS SÚAS ENTROIDADAS. PARA PODER ENTRAR NAS ESCOLAS...
O LUNS HAI QUE LEVAR BIGOTE

O MARTES BIGOTE E ALGO NO PESCOZO

O MÉRCORES BIGOTE, ALGO NO PESCOZO E UNHA LAZADA NO CU

O XOVES BIGOTE, ALGO NO PESCOZO, UNHA LAZADA NO CU E ALGO NA CABEZA

O VENRES, O TORIBIÑO XA MANDOU E A FESTA IMOS A QUINTÁNS, PRA VESTIRNOS DE CHOQUEIR@S E COMER FILLOAS ATA FARTAR.

Día de Rosalía

Na escola de Capela sumámonos á celebración do Día de Rosalía.

A vida é un poema sen escribir, nas nosas mans está en facer os versos máis fermosos.

DÍA DE ROSALÍA

Ao redor do 24 de febreiro, fixado no Calendario do Libro e da Lectura como aniversario do nacemento de Rosalía de Castro, desenvólvense un grande número de actividades que gozan  dunha importante aceptación e impulso por parte da sociedade, e moi especialmente polo sector educativo.

A Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG) propón  á cidadanía que agasalle un libro en galego e unha flor,  e baixo o lema  Do XIX ao XXI: Libre o meu Pensamento!, convida asemade aos centros de ensino a realizar actividades que permitan ao alumnado observar e reflexionar sobre a vixencia do amplo abano de inxustizas sociais, incluída a situación da lingua galega, presentes na obra de Rosalía.

ANIMAIS COMA OS DEMAIS

O VENRES 21 DE DECEMBRO O CRA DE RIANXO CELEBROU O FESTIVAL DE NADAL 2018, DESTA VEZ BAIXO O NOME DE
"ANIMAIS COMA @S DEMAIS".

" A ORQUESTRA DOS ANIMAIS", " O PITÑO ", " O APALPADOR ", " O ENTROIDO DOS ANIMAIS ", " A TOUPIÑA QUE QUERÍA SABER...", SON ALGUNHAS DAS ACTUACIÓNS DAS QUE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA PUIDO GOZAR AO LONGO DA MAÑÁ.

MAGOSTO EN RAÑÓ

FAMILIAS, ALUMNADO E PROFESORADO DA ESCOLA DE RAÑÓ FIXÉRONNOS CHEGAR O CONVITE PARA O MAGOSTO.

O VENRES 16 GOZAMOS DA MELLOR FESTA DO OUTONO!

MAGOSTO 2018

(Ilustración de Suso Cubeiro para O Señor Mago e a folla, de Toño Nuñez)

XA ESTAMOS NO TEMPO DAS FOLLAS SECAS E DAS CASTAÑAS!
PERO PARA CELEBRARMONOS O MAGOSTO PRECISAMOS DUNHA MAÑÁ SEN CHUVIA, PARA ENCHER O PATIO DA ESCOLA DE RAÑÓ COS NOSOS XOGOS E CANTOS.
TAN PRONTO SAIBAMOS QUE ESCAMPA POÑEREMOS DATA E HORA A NOSA PRIMEIRA GRANDE FESTA DO CURSO.
ATENTAS E ATENTOS!

CARREIRA DAS LETRAS

O pasado mércores 16 de maio celebramos o Día das Letras Galegas no Campo de Maneiro (Taragoña) coa nosa tradicional carreira na que crianzas, familias, profesores e profesoras participaron activamente manifestando o seu apoio na defensa da lingua galega.

Foi unha xornada moi agradable na que tornamos a rivalidade e a competitividade por convivencia e unidade fronte a unha causa que nos preocupa como é a continua perda de galegofalantes. Levamos a cabo distintas actividades co obxectivo de enxalzar o valor do galego como símbolo de identidade propia e da riqueza cultural que posuímos os galegos e as galegas.

Logo de recibir a tódalas escolas comezamos coas carreiras baixo o lema "movémonos polo deporte e a cultura". Ademáis, este ano quixemos darlle un carácter solidario colaborando coa campaña "Gotas para Níxer" de UNICEF.

A continuación tivo lugar un acto no que os nenos de Primaria da escola do Pazo renderon unha homenaxe á escritora á que este ano se lle adica o Día das Letras Galegas: María Victoria Moreno.

Continuamos coa entrega de medallas e diplomas para dar paso a unha animada foliada na que bailamos e cantamos cantigas propias de Rianxo, como mostra do patrimonio musical da nosa vila, ó son dos instrumentos tradicionais interpretados por familiares, amigos e mestres do noso CRA.

Para rematar degustamos unha rica merenda que prepararon as familias.

Aquí tedes un vídeo onde se amosa o ben que o pasamos. Agardamos que vos guste!

FESTA DE ENTROIDO NA ESCOLA DE CRUCEIRO

O pasado venres 9 de febreiro celebramos na escola de Cruceiro a festa do entroido á que asistiron as alumnas e alumnos de todas as escolas que forman o noso C.R.A. e moitos familiares.

Foi unha xornada moi agradable e divertida na que cantamos cancións de entroido, bailamos, comemos doces típicos desta festa e fixemos un gran desfile pola aldea disfrazados de choqueiros.