Domingo Novembro 06, 2022
Start: 06/11/2022 09:02

O pasado luns 24 de outubro, o alumnado de 2º de EP rematou a súa aprendizaxe sobre a nutrición do xeito máis saboroso posible, elaborando unha tarta da avóa para degustar no comedor por todo o alumnado de infantil e primaria.

O resultado? Chupamos os dedos!!

Sen a colaboración do persoal de cociña, non podería terse elaborado, así que, grazas, Pilar e María.

Mércores Novembro 09, 2022
Start: 09/11/2022 12:39

Con data de hoxe a Xunta Electoral do CPI de San Vicente publica as convocatorias de eleccións de representantes no Consello Escolar dos distintos sectores (responsables, alumnado, profesorado e persoal non docente).

As convocatorias para responsables (pais, nais ou titores/as legais) e alumnado poden consultarse no taboleiro do centro e tamén nos arquivos anexos a esta publicación.

O prazo de presentación de candidaturas dura ata o día 17 de novembro ás 14:30 horas. Os modelos están dispoñibles na secretaría do centro e tamén anexos máis abaixo.

Sábado Novembro 12, 2022
Start: 12/11/2022 09:41

O alumnado de 2º, 3º e 4º de EP aprenderon esta semana a valorar, coñecer e investigar sobre o noso patrimonio inmaterial da man de Xandobela

Unha fermosa actividade da que desfrutamos grandes e pequenos no acolledor entorno da nosa biblioteca escolar.

Start: 12/11/2022 09:49

Trinta estudantes de Medicina da USC achegáronse esta semana ao noso cole para poñer en marcha o hospital de osiños co noso alumnado de Infantil e 1º ciclo de Primaria.

Pequenos e pequenas aprenderon con eles hábitos de vida saudable e tamén a perderlle o medo aos profesionais da saúde.

Luns Novembro 14, 2022
Start: 14/11/2022 11:17

Neste Samaín pasamos moito medo co marabilloso conto creado polo alumnado do CPI da Baña, dende os máis cativos e cativas até as nosas mozas e mozos da ESO participaron na súa elaboración. O resultado foi tan aterrador coma fermoso.

Luns Novembro 21, 2022
Start: 21/11/2022 17:58

A Xunta Electoral do centro reuniuse hoxe para admitir, proclamar e publicar as candidaturas dos distintos sectores ás eleccións a representantes no Consello Escolar, que foron publicadas no taboleiro do centro.

Tamén se celebrou o sorteo para determinar a constitución das mesas electorais de responsables e mais de alumnado: as persoas designadas vogais recibirán a citación entre hoxe e mañá.