Plantando árbores con pinceis

O xoves, 4 de abril, o alumnado de 5º e 6º de primaria e da ESO estiveron "Plantando árbores con pinceis". Realizaron un obradoiro de bolsas de tea e pintaron un mural na aula de 4º ESO.

Visita á exposición Fact & Fiction de Helmut Newton

O xoves, 22  de marzo, o alumnado de 1º, 3º e 4º da ESO visitaron, na Coruña, a exposición Fact & Fiction de Helmut Newton, onde ampliaron os coñecementos sobre fotografía en xeral e sobre o autor en particular e tiveron a oportunidade de experimentar na creación fotográfica.

Programacións Didácticas 1.º ESO curso 2023-24

21/03/2024 15:58

A Baña investiga, novo programa da nosa canle O Son da Baña

20/02/2021 13:34

Presentamos o primeiro episodio de A Baña Investiga, un novo programa da nosa canle de radio O son da Baña no cal publicaremos traballos de investigación desenvolvidos polo noso alumnado.

Este primeiro episodio foi realizado por un grupo de 4 alumnas e alumnos de 1º de ESO qe quixeron saber máis sobre a moda sostible e o impacto ambiental da industria da moda.

Recomendacións literarias para o 25 N

23/11/2020 15:18

Interesantísimas recomendacións de lectura sobre mullerers afoutas e pioneiras, feminismo e igualdade realizadas polas nosas reporteiras de A Baña Informa de 1º de ESO A e B.

Todas estas lecturas e moitas máis están á vosa disposición na nosa Biblioteca Escolar.

XOVES EXPERTOS NA BIBLIOTECA: MATEO TORREIRA E OS LEÓNS ALBINOS

01/06/2019 20:25

Rematamos os nosos xoves expertos do presente curso coa intervención de Mateo Torreira, alumno de 1º de ESO, gran amante da bioloxía e coñecedor de animáis tan curiosos coma os leóns albinos.

Clica na foto para ver a reportaxe gráfica!

XOVES EXPERTOS NA BIBLIOTECA: NICOLÁS GÓMEZ

09/05/2019 12:11

Nicolás Gómez Forján, alumno de 1º de ESO foi hoxe o encargado de demostrarnos o que sabe sobre programación con Scratch nos exitosos Xoves Expertos na Biblioteca.

Falounos sobre a historia e aplicación dos ordenadores dende os seus inicios ata hoxe en día, e logo fixo unha demostración práctica do que podemos programar con scratch.

Todo un éxito. Parabéns, Nico!

Para ver a galería de imaxes fai clic na foto.

The Influence of Ancient Civilizations: Mayan and the Chocolate

16/04/2016 08:42

Vídeo sobre o traballo realizado polos alumnos de 1º ESO en Inglés,

sobre o libro de lectura do 2º trimestre "The Story of Chocolate".

Diseñei esta tarefa para incluíla no proxecto do CPI "En versión orixinal".

PREMEDE na imaxe inferior para ir á dirección do vídeo.

Tarda un pouco en cargar, tedes que premer no botón autoplay

(esquina inferior dereita) e despois no