Seccións Bilingües

ELECTIONS 2020

29/11/2020 13:10

Este ano escolar 2020-2021 o equipo de Seccións Bilingües contará co apoio dun auxiliar de conversa para mellorar e completar o proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira nos cursos de 5º e 6º de Educación Primaria.

Este auxiliar de conversa será un rapaz chamado Matt, que deberá partillar dous centros educativos. Por mor da pandemia, non poderá facelo ao mesmo tempo, polo que o noso centro contará cos seus servicios na segunda metade do curso.

Xa tivemos varios contactos con el e sabemos que ten experiencia noutras escolas galegas, así como que é estadounidense. Este dato deu a idea ao equipo de Seccións Bilingües para organizar un proxecto anual ao redor dos EEUU. Así, ao longo do curso traballaremos as culturas, festividades e celebracións varias deste país dende unha perspectiva artística.

Deste xeito, a primeira actividade do curso foi emular as eleccións presidenciais celebradas este mes de novembro. Para evitar competencias persoais e incentivar o traballo cooperativo, creamos uns carteis propagandísticos por equipos cunha temática en común, a nosa escola.

Tras realizar os carteis, expuxemos un gran mural na entrada do colexio para que todos e todas o puideran ver. Despois, cada neno e nena dos distintos niveis de Primaria votaron polo seu favorito.

Parabéns aos alumnos e alumnas de 5º e 6º polo voso traballo!

Our school is the best!  Sorriso

Cubismo

10/06/2020 12:22

Presentamos outro traballo máis, esta vez tratábase de crear un retrato baseado na técnica artística do cubismo, tendo a Pablo Picasso como máximo representante.

Aquí temos algunhas obras do noso alumnado de 5º e 6º! Sorriso

Drawing with numbers

04/06/2020 11:45

Se nos anteriores traballos utilizamos a contorna das nosas mans para facer debuxos, nesta nova actividade usamos números para as nosas creacións.

Desta maneira, en base ao 1, 3, ou 6... elaboramos debuxos varios.

Aquí mostramos algúns exemplos. Sorriso

Drawing with my hands

03/06/2020 12:46

Novo traballo en Plástica neste confinamento.

Colocando as nosas mans de diferentes maneiras, debuxamos as súas contornas para despois ir ao detalle e elaborar debuxos de animais, plantas...

Unha maneira creativa de levar a cabo debuxos de calidade sen a necesidade de que se nos teña que dar ben o debuxo. Risa

Surprise!

02/06/2020 11:25

Outra das actividades que fixemos durante o confinamento, debuxos plegables que nun principio representa un animal e ao desplegalo... sorpresa!

Aquí temos algúns exemplos que quedaron ben chulos!  Guiño

Deep holes

27/05/2020 09:48

O seguinte traballo que fixemos durante o confinamento consistiu en buscar o efecto de profundidade dun burato por medio de trazos de liñas rectas ou curvas.

Está claro que para buscar o efecto visual hai que encontar a perspectiva adecuada, pero penso que quedaron ben chulos. Sorriso

Hands 3D

26/05/2020 11:05

Durante este confinamento, os nenos e nenas de 5º e 6º de EP foron facendo distintos traballos nas súas casas que imos ir mostrando neste espazo.

Comezamos con este traballo onde se buscaba acadar un efercto 3D.

Aquí temos algúns exemplos. Guiño

Masks

14/04/2020 11:52

Na semana de Entroido (Carnival) aproveitamos a sesión de Plástica para crear as nosas propias máscaras e antifaces (our own masks).

Cada neno/a diseñou a súa propia e decorouna como quixo (free style!).

Aquí tedes algunhas imaxes do proceso artístico!  Guiño

World Peace Day

02/04/2020 09:45

Os nenos e nenas de 5º e 6º fixeron varias actividades para conmemorar o Día da Paz (World Peace Day).

En Plástica creamos un gran mural do símbolo da paz, recortando as siluetas das nosas propias mans en diferentes cores.

Co mesmo símbolo, a un nivel máis individual, os alumnos/as elaboraron un traballo artístico nos seus cadernos de debuxo coa técnica de salpicado, usando pinturas e cepillos de dentes.

Aquí podemos observalos en acción e ver algúns resultados. Sorriso

Somos uns artistas!

01/04/2020 09:53

Mostramos como traballamos a pintura inspirándonos en obras do artista australiano Gercken, na que destaca a paisaxe outonal. Guiño