Solicitude axudas para adquisición de libros de texto

Ábrese a convocatoria para solicitar axudas para adquisición de libros de texto, materiais curriculares e material didáctico e complementario destinado ao alumnado matriculado para o curso 2017/2018.

COMO FACER UN ZOMBIE? (ALUMNADO DE SEGUNDO DE PRIMARIA)

10/11/2015 17:24
Europe/Madrid

Os nenos e nenas de segundo de primaria quérenvos explicar como se fai un zombie. Como sabedes no Samaín puxemos en marcha o proxecto documental "En Versión Orixinal" en relación coa temática do Cine de Terror. Este é un adianto das actividades que se desenvolveron durante o mes de outubro.

PROXECTO "EN VERSIÓN ORIXINAL" SELECCIONADO POLA FUNDACIÓN BARRIÉ

05/11/2015 23:12
Europe/Madrid

O noso proxecto de centro En versión Orixinal foi seleccionado na IV Convocatoria de Proxectos Escolares 2014-2015 da Fundación Barrié.

Con el pretendemos afondar en todas as etapas e niveis no cine e na linguaxe audiovisual coma fontes de coñecemento, aprendizaxe e adquisición de competencias en todas as áreas e materias.

Velaqué tedes o video e a presentación que proxectamos na presentación do noso proxecto na sede da Fundación Barrié en A Coruña o pasado 5 de outubro de 2015.

Aquí tedes o video e a presentación que proxectamos na presentación do noso proxecto na sede da Fundación Barrié.