PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2018/19

Do 01/03/2018 ao 20/03/2018

Documentación necesaria:

• Impreso de solicitude
  • Fotocopia de libro de familia
  • Certificación do censo da unidade familiar (Pais/nais e fillos/as
  • 2 fotos tamaño carnet

A formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño de 2018 para Educación Infantil e Primaria e do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2018 para ESO

GALERÍA DE FOTOS ENTROIDO 2018

02/05/2018 11:42
Europe/Madrid

Xa podedes ver a galería de fotos do noso Entroido e a nosa Muiñeira colectiva.

Só tedes que clicar na imaxe para acceder ao álbum.

alumnos 4º EP Entroido

ENCONTRO VIRTUAL CON LEDICIA COSTAS

02/05/2018 11:30
Europe/Madrid

O pasado venres, os alumnos de 4º, 5º e 6º de Primaria tiveron un encontro virtual coa escritora galega Ledicia Costas, clicando na imaxe podedes acceder á crónica e ás fotos do encontro publicadas no Blog da Biblioteca Escolar.

A señorita Bublle

PREMIOS CONCURSO DE FOTOGRAFÍA "AUGA"

24/03/2018 18:34
Europe/Madrid

A Biblioteca Escolar en colaboración co ENL, o Proxecto Ríos e o Proxecto Voz Natura ven de organizar un concurso de fotografía cuxa temátixa foi a auga.

O pasado xoves, 22 de marzo, Día Mundial da Auga, entregamos os premios aos pequenos e grandes artistas seleccionados, despois dunha difícil decisión por parte do xurado, xa que a participación foi alta e a calidade dos traballos, boísima.

Aquí tedes aos fachendosos premiados nas categorías de Infantil, Primaria e ESO  (os adultos premiados non poideron asistir á entrega dos premios pero xa llos fixemos chegar ás súas casas).

Se premedes na foto podedes ver o resto da reportaxe da entrega de premios:

premios fotografia auga

Ademáis, nestas presentacións podedes ver unha pequena selección dos traballos presentados nas 4 categorías. Esperamos que vos gusten e que a participación sexa aínda maior nos próximos concursos de fotos.

Parabéns, artistas!!

INFANTIL_PRIMARIA de Mar Sueiro

ESO ADULTOS 2 de Mar Sueiro

SAÍDA FOTOGRÁFICA "FÍOS DE PRATA"

24/02/2018 21:52
Europe/Madrid

Nesta fermosa mañá de sábado, coincidindo ademáis co Día de Rosalía, saimos a desfrutar da natureza e tamén da fotografía polos arredores de San Vicente. Grandes e cativos homenaxeamos á nosa poeta retratando ríos, fontes e regatos pequenos, desfrutando da andaina, das fermosas paraxes do río Alvariña e sobre todo, da grata compañía.

Unha experiencia da que voltamos con moitas ganas de repetir. Sorriso

Clicade na foto, para mirar o album completo.

ARRANCAN AS ACTIVIDADES DE VOLUNTARIADO DE BIBLIOTECA

30/01/2018 20:22
Europe/Madrid

A Consellería de Educación ven de publicar a listaxe de centro admitidos nas actividades de Voluntariado de Biblioteca e o noso centro participa por primeira vez nesta fermosa actividade con 12 alumnos de 6º de EP e 7 de ESO.

Este alumnado colaborador e voluntario, desenvolverá distintas actividades durante os recreos:

• axudar ás profesoras responsables co servizo de préstamo e devolución así como a organización dos fondos
  • asesorar aos máis pequenos na procura e selección de lecturas
  • ensinar aos seus compañeiros a utilizar os ordenadores de consulta
  • e explicar as instruccións e a dinámica dos Xogos Educativos da biblioteca, para todos os pequenos que queiran aprender a xogar con eles

E, por outra banda, o alumnado de 6º de EP exercerán de PADRIÑOS de lectura dos pequenos de Educación Infantil, cos que compartirán a lectura de contos durante a Hora de Ler dúas veces ao mes.

Preme na imaxe e poderás ver aos orgullosos padriños cos seus pequenos afillados que, o vindeiro luns 5 de febreiro, desfrutarán da súa compañía lendo xuntos.

logo voluntariado de lectura