Xa temos DEA

Instaloue un desfibrilador automático e fíxose o curso/certificación do seu uso para 6 profesores (directora, profesores de EF, responsable do comedor, xefa de estudos de primaria e orientador), conserxe e administrativo. Así o centro convértese nun espacio cardioprotexido.

Está en funcionamento e faremos o rexistro do mesmo como manda a lei cando chegue un material complementario (necesario en Galicia para o seu rexistro) que estamos a espera de recibir.

1º PREMIO NO VIII CONCURSO INCUBADORA DE SONDAXES E EXPERIMENTOS

15/06/2018 18:13
Europe/Madrid

Ás veces o traballo innovador, exhaustivo e comprometido que se realiza nas aulas dun xeito silencioso faise visible cando se recibe a merecida recompensa dun premio.

Hoxe os alumnos de matemáticas de 2º de ESO desfrutaron da emoción de participar na fase final do VIII Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos organizado pola SGAPEIO

Acudimos á Facultade de Matemáticas, nerviosxs e emocionadxs de poder presentar en público o resultado do proxecto desenvolvido por Sarai, Alba, Noa e Carlota: "A diversidade da orde". Experimento que xurdiu a partir da crenza de que as mulleres son máis ordenadas e colaboradoras na casa que os homes. Para iso as alumnas investigadoras realizaron diferentes probas a partir das cales puideron extraer conclusións medibles e demonstrables. Imaxinades cal foi o resultado??

O proxecto foi galardoado co 1º Premio na Categoría de 1º e 2º de ESO.

Así mesmo, a investigación de Diego e Adrián sobre a presenza das mulleres na prensa deportiva "O diario non falaba de min" obtivo unha mención especial nesa mesma categoría.

Neste vídeo tedes a reportaxe gráfica dunha mañá emocionante e inesquecibel. Parabéns a todos, gañadores, participantes e a Paula, a profe de mates!!!

GALERÍA DE FOTOS ENTROIDO 2018

02/05/2018 11:42
Europe/Madrid

Xa podedes ver a galería de fotos do noso Entroido e a nosa Muiñeira colectiva.

Só tedes que clicar na imaxe para acceder ao álbum.

alumnos 4º EP Entroido

ENCONTRO VIRTUAL CON LEDICIA COSTAS

02/05/2018 11:30
Europe/Madrid

O pasado venres, os alumnos de 4º, 5º e 6º de Primaria tiveron un encontro virtual coa escritora galega Ledicia Costas, clicando na imaxe podedes acceder á crónica e ás fotos do encontro publicadas no Blog da Biblioteca Escolar.

A señorita Bublle