Eleccións ao Consello Escolar 2016

Constitución da Xunta Electoral

Libros de texto ESO. Curso 2016-17

Xa está engadido o ISBN de Cultura clásica de 4º de ESO

Os ISBN dos libros de francés de 2º da ESO estaban sin actualizar. A día de hoxe xa están ben (21/07/2016)

Prazo de admisión de alumnado

O PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DO CURSO 2016/2017 SERÁ DO 01/03/2016 ATA AO 29/03/2016

A documentación necesaria para a matrícula será a seguinte:

• IMPRESO DA SOLICITUDE anexo II (FACILITADA NO CENTRO) ou na páxina web da conselleria (edu.xunta.es).
  • Fotocopia do libro de familia ou DNI do alumno/a.
  • Certificación  do censo da unidade familiar (Pais/nais e fillos/as).
  • Cartilla das vacinas actualizada.
  • 2 fotos tamaño carnet.

NOTA: NON ESQUECER CUBRIR Nº DO CODIGO POSTAL E NOME DA PARROQUIA E LUGAR DE RESIDENCIA.

NOTA: A formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño de 2016 para Educación Infantil e Primaria e do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2016 para a E.S.O.

COMO FACER UN ZOMBIE? (ALUMNADO DE SEGUNDO DE PRIMARIA)

10/11/2015 17:24
Europe/Madrid

Os nenos e nenas de segundo de primaria quérenvos explicar como se fai un zombie. Como sabedes no Samaín puxemos en marcha o proxecto documental "En Versión Orixinal" en relación coa temática do Cine de Terror. Este é un adianto das actividades que se desenvolveron durante o mes de outubro.

PROXECTO "EN VERSIÓN ORIXINAL" SELECCIONADO POLA FUNDACIÓN BARRIÉ

05/11/2015 23:12
Europe/Madrid

O noso proxecto de centro En versión Orixinal foi seleccionado na IV Convocatoria de Proxectos Escolares 2014-2015 da Fundación Barrié.

Con el pretendemos afondar en todas as etapas e niveis no cine e na linguaxe audiovisual coma fontes de coñecemento, aprendizaxe e adquisición de competencias en todas as áreas e materias.

Velaqué tedes o video e a presentación que proxectamos na presentación do noso proxecto na sede da Fundación Barrié en A Coruña o pasado 5 de outubro de 2015.

Aquí tedes o video e a presentación que proxectamos na presentación do noso proxecto na sede da Fundación Barrié.