I ENCONTRO DE INTERCAMBIO DE CENTROS: SEMENTANDO COEDUCACIÓN DENDE O RURAL

O mércores 18 de setembro o noso centro escolar acollerá o I Encontro de centros participantes no programa Sementando coeducación dende o rural dentro dos Plans Proxecta.

Neste programa de tres cursos escolares de duración participa dende o curso 2023-2024 o alumnado que cursa este ano 2º de ESO xunto co alumnado do mesmo nivel de outros dous centros de ensino rurais: O IES Laxeiro de Lalín e o CPI Viaño Pequeno de Trazo.

No documento adxunto pódese coñecer o programa do encontro e as actividades que desenvolverán os rapaces e rapazas dende as 10:00 horas ata as 16:30 horas.

Ficheiros adxuntos:

FESTA INICIO DE CURSO PROGRAMA COME LOCAL

Todas as familias, alumnado e profesorado do cole, ademáis do noso fantástico persoal de cociña están convidados a asistir á Festa de Inicio de curso do programa COME LOCAL:

O evento terá lugar o vindeiro sábado 21 de setembro en Ponteareas de 10 da mañá a 18 da tarde na área recreativa a Freixa.

Ficheiros adxuntos:

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA CURSO 24-25

Nos documentos adxuntos podedes acceder ás listaxes de material escolar solicitados polas persoas titoras para os diferentes cursos de Educación Primaria.

PERÍODO DE ADAPTACIÓN DE ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

No arquivo adxunto, as familias de alumnado de nova incorporación en 4º de Educación Infantil poden consultar o horario dos grupos no período de adaptación.

Publicación de listaxes definitivas de Fondo Libros 24-25 e emisión de vales para libros e material escolar

Hoxe publícase a listaxe definitiva de alumnado beneficiario do préstamo de libros de texto de Fondo Libros (3.º e 4.º de Primaria), que pode consultarse no taboleiro do centro e máis na aplicación da Consellaría. Nelas pódese ver tanto o número como as materias dos exemplares asignados.

Por outro lado, a partir do luns 15 poden recollerse na administración do centro os vales para material escolar e mais para libros de texto (1.º e 2.º de Primaria e alumnado con NEE).

Publicación de listaxes provisionais de Fondo Libros e vales

Hoxe publícase a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas da participación do fondo solidario de libros de texto, que no noso centro só afecta a 3.º e 4.º de Primaria.

Todas as solicitudes foron admitidas, aínda que algún solicitante recibe 0 libros. Podedes consultar a listaxe a través da aplicación Fondo Libros, ou no taboleiro do centro.

O prazo de reclamacións é de 2 días hábiles, é dicir, os días 8 e 9 de xullo. A listaxe definitiva publicarase o día 12 de xullo.

Tamén se publica no taboleiro a relación de solicitudes de axudas de material escolar, con indicación das deficiencias detectada sou documentación de que carezan, para que as persoas solicitantes no prazo de dez (10) días hábiles emenden as deficiencias ou remitan os documentos preceptivos.

Os vales poderanse recoller a partir do día 15 de xullo.

Autodeclaración comedor escolar curso 2024-2025

Xa está a disposición das familias o impreso de autodeclaración para o comedor escolar.

Nos arquivos adxuntos tedes as instrucións de comedor para o curso 24-25, o modelo a cubrir e as aclaracións para o cálculo da renda anual familiar.

Pregamos que as familias entreguen o impreso no centro, de xeito presencial ou a través de correo electrónico (cpi.san.vicente@edu.xunta.galantes do 31 de xullo, para a adxudicación de prazas e a organización do comedor.