Nota aclaratoria sobre a suspensión do transporte escolar

Diante das dúbidas suscitadas por membros da comunidade educativa, a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria quere aclarar o sentido da nota de prensa sobre a suspensión de transporte escolar:

1. O transporte de entrada aos centros educativos está suspendido a partir das 12,00 horas en determinadas zonas, dado que a Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) declara un fenómeno adverso meteorolóxico a partir das 12 do mediodía de mañá mércores día 22 de marzo (salvo as puntualizacións nas zonas de montaña de Sur de Ourense, Montaña de Lugo, Montaña de Ourense e Valdeorras). A prioridade en cada unha destas decisións é a seguridade e salvagarda do alumnado.
  2. A suspensión do transporte escolar afecta dende o momento en que se declaran circunstancias meteorolóxicas adversas pola AEMET, polo que non haberá transporte de recollida do alumnado mañá a mediodía nin, no seu caso, transporte de tarde. Diante desta circunstancia, os proxenitores elixirán recoller ao alumnado mediante medios de transporte non colectivos, ou non enviar ao alumnado ao centro educativo. A decisión de suspender o transporte de regreso baséase na situación de risco existente para o transporte colectivo, en función da predición meteorolóxica comunicada polo organismo con competencias sobre a materia, a AEMET.
  3. Os centros educativos, dado que non existe suspensión da actividade lectiva, permanecerán abertos durante toda a xornada lectiva.
  4. Salvo que se comunique o contrario por cambio nas predicións meteorolóxicas, o xoves día 23 de marzo, non haberá transporte de entrada aos centros educativos, polo que o alumnado, para as familias que o desexen, deberá acceder aos centros en transporte non colectivo. Dado que o adverso meteorolóxico finaliza o día 23 ás 12,00 horas do mediodía, si existirá transporte de regreso desde os centros educativos.
  5. A Consellería quere aclarar que noutras ocasións suspendeuse o transporte de entrada e saída dado que a comunicación das circunstancias meteorolóxicas adversas iniciáronse antes do comezo das clases.
  6. A Consellería quere poñer de manifesto que o transporte en vehículos colectivos supón un risco maior que noutro tipo de vehículos, polo que adopta a decisión de suspender o transporte escolar co fin de garantir a seguridade do alumnado.
  7. Na adopción desta decisión prima, en todo momento, a seguridade do alumnado que emprega transporte escolar, tendo en conta as previsións de alertas meteorolóxicas da AEMET, que son diferentes en cada área xeográfica en función do risco de nevarada.

Enlace: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/21569

O mércores 22 e o xoves 23 de marzo suspéndese o transporte escolar

Debido ás condicións meteorolóxicas, suspéndese o transporte escolar na zona "Interior de A Coruña" dende o mércores 22 de marzo ás 12:00 ata o xoves 23 ás 12:00.

Libros de texto ESO. Curso 2016-17

Xa está engadido o ISBN de Cultura clásica de 4º de ESO

Os ISBN dos libros de francés de 2º da ESO estaban sin actualizar. A día de hoxe xa están ben (21/07/2016)

Prazo de admisión de alumnado

O PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DO CURSO 2016/2017 SERÁ DO 01/03/2016 ATA AO 29/03/2016

A documentación necesaria para a matrícula será a seguinte:

• IMPRESO DA SOLICITUDE anexo II (FACILITADA NO CENTRO) ou na páxina web da conselleria (edu.xunta.es).
  • Fotocopia do libro de familia ou DNI do alumno/a.
  • Certificación  do censo da unidade familiar (Pais/nais e fillos/as).
  • Cartilla das vacinas actualizada.
  • 2 fotos tamaño carnet.

NOTA: NON ESQUECER CUBRIR Nº DO CODIGO POSTAL E NOME DA PARROQUIA E LUGAR DE RESIDENCIA.

NOTA: A formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño de 2016 para Educación Infantil e Primaria e do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2016 para a E.S.O.

COMO FACER UN ZOMBIE? (ALUMNADO DE SEGUNDO DE PRIMARIA)

10/11/2015 17:24
Europe/Madrid

Os nenos e nenas de segundo de primaria quérenvos explicar como se fai un zombie. Como sabedes no Samaín puxemos en marcha o proxecto documental "En Versión Orixinal" en relación coa temática do Cine de Terror. Este é un adianto das actividades que se desenvolveron durante o mes de outubro.

PROXECTO "EN VERSIÓN ORIXINAL" SELECCIONADO POLA FUNDACIÓN BARRIÉ

05/11/2015 23:12
Europe/Madrid

O noso proxecto de centro En versión Orixinal foi seleccionado na IV Convocatoria de Proxectos Escolares 2014-2015 da Fundación Barrié.

Con el pretendemos afondar en todas as etapas e niveis no cine e na linguaxe audiovisual coma fontes de coñecemento, aprendizaxe e adquisición de competencias en todas as áreas e materias.

Velaqué tedes o video e a presentación que proxectamos na presentación do noso proxecto na sede da Fundación Barrié en A Coruña o pasado 5 de outubro de 2015.

Aquí tedes o video e a presentación que proxectamos na presentación do noso proxecto na sede da Fundación Barrié.