Solicitude axudas para adquisición de libros de texto

Ábrese a convocatoria para solicitar axudas para adquisición de libros de texto, materiais curriculares e material didáctico e complementario destinado ao alumnado matriculado para o curso 2017/2018.

MENÚ DECEMBRO 2017

04/12/2017 13:54
Europe/Madrid

Aquí vos presentamos o menú de comedor para o presente mes de decembro.

Saboroso e saudable, a que si? Sorriso

menu decembrp 2017

TODOS DICIMOS NON

26/11/2017 18:59
Europe/Madrid

O pasado venres 24 de novembro, todo o alumnado e profesorado do CPI San Vicente reuniuse para declarar o noso cole un espazo libre de violencias machistas.

Tras unhas acertadas palabras da nosa Concelleira de Cultura, Alicia Blanco, e o noso compromiso colectivo de respecto e compromiso coa igualdade, participamos todos nunha sesión de xogos colaborativos nos cales traballaron duramente coma monitores os rapaces e rapazas de 6º de Primaria e 3º e 4º de ESO.

Este video é unha pequena mostra dunha xornada fermosísima de convivencia e traballo en equipo.

Ademáis, pinchando na imaxe, podedes acceder ao álbum completo de imaxes para ver e/ou descargar as que vos interesen.

MANUALIDADES CON PRODUTOS DE OUTONO

23/11/2017 13:46
Europe/Madrid

Os alumnos de Infantil e Primaria decoraron os nosos corredores con MANUALIDADES a partir de PRODUTOS DE OUTONO.

Aquì podedes velos e desfrutalos!

SAMAÍN 2017

01/11/2017 12:13
Europe/Madrid

A mañá de onte, 30 de outubro, o noso cole encheuse de terroríficas e divertidas actividades. Os alumnos de Infantil e Primaria participaron nun obradoiro de maquillaxe, adornaron os corredores coas súas fermosas cabazas e, os máis afoutos, déronse un paseiño polo tunel do terror...

Aquí vos deixamos unha reportaxe gráfica do que foi esta divertida festa do outono, na que non faltaron as castañas, claro que non, para repoñer as forzas.

E se te atreves a entrar con nós no tunel...... adiante!!  Sorprendido

MENÚ COMEDOR SETEMBRO 2017

Estimadas familias, durante este curso teredes disponible nesta páxina web, na primeira semana de cada mes, o menú de comidas dos vosos pequenos.

Aquí tedes xa o do mes de setembro, para ir abrindo boca... Guiño