Blog da biblioteca

Visita da escritora Ana Meilán

20/05/2023 20:41

Co gallo do Día do Libro, a escritora de literatura infantil Ana Meilán visitou a nosa biblioteca escolar e partillou co alumnado de Infantil e Primaria sobre os seus fermosos relatos.

XOVES EXPERTOS: XOEL VILACOBA

27/02/2020 11:45

XOVES EXPERTO: LAURA BUJ E OLIVIA LOIS

13/02/2020 11:06

COMEZAN OS XOVES EXPERTOS NA BIBLIOTECA ESCOLAR

13/02/2020 10:36

Hoxe, xoves 13 de febreiro, comezan os Xoves Expertos na Biblioteca escolar.

Un ano máis, poderemos aprender da cativada sobre temas diversos e super interesantes.

Non faltedes, durante o recreo, na biblioteca escolar.

Aquí tedes o calendario, para coñecer os nomes das persoas relatoras e a temática das súas interesantes conferencias.

XOVES EXPERTOS NA BIBLIOTECA: MATEO TORREIRA E OS LEÓNS ALBINOS

01/06/2019 20:25

Rematamos os nosos xoves expertos do presente curso coa intervención de Mateo Torreira, alumno de 1º de ESO, gran amante da bioloxía e coñecedor de animáis tan curiosos coma os leóns albinos.

Clica na foto para ver a reportaxe gráfica!

XOVES EXPERTOS NA BIBLIOTECA: ÁLVARO ARDIÓNS, A GAITA

24/05/2019 10:56

O pasado xoves 16 de maio poidemos coñecer a historia, as partes e o son da gaita galega grazas á exposición de Álvaro Ardións, alumno de 4º de EP que ademáis interpretou tres peciñas para nós.

Para ver a galería de fotos, coma sempre, preme na imaxe:

XOVES EXPERTOS NA BIBLIOTECA: NICOLÁS GÓMEZ

09/05/2019 12:11

Nicolás Gómez Forján, alumno de 1º de ESO foi hoxe o encargado de demostrarnos o que sabe sobre programación con Scratch nos exitosos Xoves Expertos na Biblioteca.

Falounos sobre a historia e aplicación dos ordenadores dende os seus inicios ata hoxe en día, e logo fixo unha demostración práctica do que podemos programar con scratch.

Todo un éxito. Parabéns, Nico!

Para ver a galería de imaxes fai clic na foto.

XOVES EXPERTOS NA BIBLIOTECA: MARKEL POTTER

02/05/2019 12:12

Un xoves máis o noso pequeno experto en Harry Potter, Markel Villaverde, falounos deste personaxe da literatura fantástica, de todas as súas aventuras literarias e tamén das películas que nos contan a súa historia.

Podes premer na foto para ver as imaxes deste divertido recreo de xoves experto.

XOVES EXPERTOS NA BIBLIOTECA: XOEL VILACOBA

29/04/2019 08:39

Continúan con éxito os Xoves Expertos na biblioteca. Desta vez aprendimos moitísimo sobre as abellas grazas a Xoel Vilacoba quen, ademáis, nos deu a probar o delicioso mel das súas colmenas.

Preme na foto para ver as imaxes deste xoves!

OBRADOIRO LUIS SEOANE CON SILVIA CAPELO

16/04/2019 10:13

Co gallo da conmemoración do Día das Artes Galegas, neste ano 2019 dedicado á figura de Luis Seoane, desenvolvéronse unha serie de actividades artísticas durante este mes de abril grazas á colaboración da nosa ex-alumna e artista plástica, Silvia Capelo.

• O alumnado de 3º de ESO e algúns profesores desta etapa realizaron murais en cartulina reinterpretando a obra de Seoane.
  • O alumnado de Infantil traballou con Silvia Capelo realizou unha obra conxunta, a modo de mosaico, coa técnica do collage.
  • O alumnado de 1º, 2º e 3º de EP fixo unha reinterpretación das ilustracións dos personaxes de As laranxas máis laranxas de todas as laranxas, de Carlos Casares.
  • O alumnado de 4º, 5º e 6º de EP desenvolveu un obradoiro de aproximación ao gravado sobre os tres temas presentes na obra de Seoane: o mar, a terra e a muller.
  • O alumnado de ESO pintou de xeito colaborativo un mural no patio da escola, despois dunha chuvia de ideas coa artista Silvia Capelo a partir da obra muralística de Luis Seoane.

Nas vindeiras semanas as pezas realizadas por todo o alumnado estarán expostas nos corredores do cole, así que estades convidados a vir velas cando queirades.

PREME NA IMAXE PARA VER A GALERÍA DE FOTOS!!

MURAL LUIS SEOANE