Tecnoloxía

Alumnado de 2º de ESO premiado no programa Atrévete 2020-2021

07/06/2021 20:38

Anxo Areán Recarey e Paula Ferreiro Noya, alumnos de 2º de ESO, veñen de resultar premiados coas súas propostas para o concurso Atrévete a ter unha idea dentro do Programa Eduemprende 2020-2021

O RATO

40 anos enganchados a un rato

O 9 de decembro de 1968,Douglas Engelbart demostrou como utilizar un dos compoñentes mais cotiáns da informática.

Moverse a través da pantalla dun ordenador a golpe de rato supuxo unha pequena revolución,ainda que co paso do tempo as pantallas táctiles ameazan con extinguir o rato. O primeiro hardware que utilizou Douglas Engelbart o 9 de decembro de 1968 estaba fabricado de madeira e so tiña un botón. A maior parte desta demostración inspirou a creación do hardware e software máis utilizado.

O primeiro rato,construído por Bill English, axudante de Engelbart, demostrou como os arquivos podían ser copiados e pegados ou como se podía traballar en distintos proxectos a golpe de rato. A demostración que tivo lugar en San Francisco e que se estendeu durante 90 minutos levárona a cabo 17 investigadores de Stanford Research Institute.

"Ao rematar a demostración houbo un silencio de morte e deseguida toda a xente o entendeu e púxose a aplaudir" asegura Bill English. Sen embargo, o sistema non se incorporou de serie nun ordenador ata 1984, ao Macintosh Appel.