Plantando árbores con pinceis

O xoves, 4 de abril, o alumnado de 5º e 6º de primaria e da ESO estiveron "Plantando árbores con pinceis". Realizaron un obradoiro de bolsas de tea e pintaron un mural na aula de 4º ESO.

Visita á exposición Fact & Fiction de Helmut Newton

O xoves, 22  de marzo, o alumnado de 1º, 3º e 4º da ESO visitaron, na Coruña, a exposición Fact & Fiction de Helmut Newton, onde ampliaron os coñecementos sobre fotografía en xeral e sobre o autor en particular e tiveron a oportunidade de experimentar na creación fotográfica.

Programacións Didácticas 4.º ESO curso 2023-24

21/03/2024 16:28

ORIÉNTATE!!

26/10/2023 15:41

Nesta ligazón podedes acceder á web de Oriéntate!. Toda a información sobre os teus futuros estudos: modalidades de bacharelato, ciclos de formación profesional, grados universitarios, ensinanzas especiais e moito máis.

Clica na imaxe para acceder:

E DESPOIS DA ESO, QUE?

01/02/2023 18:59

No documento adxunto tedes á vosa disposición toda a información relacionada cos itinerarios académicos para a continuación de estudios despois de rematar a ESO.

GRADUACIÓN 4º DE ESO

24/06/2019 17:51

O xoves 20 de xuño tivo lugar o acto de graduación do alumnado de 4º de ESO. Un ano máis despedimos con tanta ilusión coma emoción ao noso alumnado que emprenderá no vindeiro mes de setembro unha nova etapa de estudios de FP e Bacharelato.

Un acto emotivo e divertido no cal, en compañía do seu titor, Nacho González, fixeron un repaso polo seu paso por este centro en compañía dos seus profesores e familiares.

GRADUACIÓN 4º ESO 2000-2013

Crónica da Cerimonia de Graduación de 4º de ESO, que tivo lugar o venres 21 de xuño de 2013.

Pincha no enlace para ver máis fotos!!!!

GRADUACIÓN 4º ESO, XUÑO 2013 on PhotoPeach

GRADUACIÓN 4º ESO 2000-2013

PROBAS DE ACCESO A CICLOS DE GRADO MEDIO

Publicada a información para a realización das probas de Acceso a Ciclos Medios de Formación Profesional para o curso 2013-2014.

Nesta páxina atoparedes toda a información sobre as mesmas así como acceso a modelos de probas de anos anteriores.

No arquivo adxunto tedes o calendario e, para calquera dúbida, consultade co Orientador ou a vosa titora.