Educación Física

KILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE

18/11/2019 14:22

O vindeiro mércores 20 de novembro todo o alumnado do CPI de San Vicente conmemorará o Día dos Dereitos do Neno e a Nena participando na Carreira Escolar Solidaria Kilómetros de Solidariedade, organizada pola ONG Save the Children.

Dende o cole queremos animar ás familias e veciños a sumarse a esta fermosa iniciativa como patrocinadores dos nosos pequenos corredores e corredoras. Por cada volta ao noso circuito, recaudarán 1 € para os nenos e nenas Rohingya que viven en terribles circunstancias de pobreza e fame na antiga Birmania.

O CPI San Vicente de A Baña acada tres pódiums por equipos na fase inter-comarcal de carreiras campo a través

Os equipos infantil feminino, cadete feminino e cadete masculino do CPI San Vicente subiron ao pódium na competición intercomarcal de carreiras campo a través celebrada na Pobra de Caramiñal o venres 25 de xaneiro. Os resultados dos equipos ordéanse computando os resultados dos catro mellores componentes do equipo.

O equipo cadete feminino composto por Olalla Míguez, Noelia Suárez, María Negreira, Viviana Pensado, Tania Paredes e Elvira Bahamonde, acadou a segunda posición e con elo a clasificación para disputar a fase provincial o domingo 10 de febreiro en Santiago.

Os equipos infantil feminino (Adriana Rey, Laura Pose, Daniela Nieto, Delia Valledor, Celena Santana, Sheila Cobas e Lidia Paramos) e cadete masculino (Denis Blanco, Julio Blanco, Diego Paredes, Sergio Paredes, Alfonso Golán e Rubén Novío) lograron a terceira plaza e tamén acceden á fase provincial.

Tamén participou o equipo infantil masculino (Alberto Antelo, Kevin Agra, David Romero, Noel Cives, Omar Hlalak e Diego Gil), logrando a quinta plaza.

En categoría individual hai que destacar a Alberto Antelo, Adriana Rey, Laura Pose, Daniela Nieto, Denis Blanco, Olalla Míguez e Noelia Suárez que entraron entre os dez primeiros ou moi próximos.

Ver fotos

Gran participación dos alumnos do colexio nas carreiras de campo a través en Barouta

Moi boa participación dos 45 alumnos do colexio que disputaron as carreiras de campo a través clasificatorias para a fase comarcal nas categorías alevín, infantil e cadete.

Os mellores resultados acadáronos Denis Blanco que gañou a súa carreira na categoría cadete masculino, Olalla Míguez, segunda na categoría cadete feminino e Laura Pose, terceira en infantil feminino.

Outros resultados destacados foron o 4º posto de Adriana Rey en infantil feminino e de Noelia Suárez en cadete feminino, o 5º posto de Kevin Agra en infantil masculino e Elvira Bahamonde en cadete feminino, o 7º posto de María Negreira en cadete feminino e Sergio Paredes en cadete masculino, o 8º posto de Alfonso Golán en cadete masculino, o 9º posto de Delia Valledor en alevín feminino e o 10º posto de Alberto Antelo en infantil masculino.

Ver fotos

Participantes do CPI San Vicente