Skip to Content

Secretaría

CALENDARIO DE PROBAS DE RECUPERACIÓN DE MATERIAS PENDENTES ESO

02/05/2024 14:50
Europe/Madrid

Admisión 2024-25: Publicación de listaxes

02/04/2024 13:48
Europe/Madrid

Infórmase da publicación no taboleiro do centro das listaxes de admisión para o curso 2024-25, con data de hoxe. Pódense formular reclamacións no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación.

TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS FORON ADMITIDAS.

Lémbrase que o alumnado admitido deberá formalizar a matrícula no prazo que lle corresponda:

a) Para o alumnado de Infantil e Primaria: do 20 ao 30 de xuño.

b) Para o alumnado de ESO: do 23 de xuño ao 7 de xullo.

Prazo de admisión curso 2024-25: do 1 ao 20 de marzo

28/02/2024 18:18
Europe/Madrid

Desde o día 1 e ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso 2024/25, para todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo (maioritariamente en 4º curso de Educación Infantil), así como para aqueles alumnos de Educación Infantil, Educación Primaria e ESO que desexan cambiar de centro escolar sempre que haxa prazas dispoñibles.


Unha vez pechado o prazo de solicitudes, as listas provisionais de admitidos e excluídos publicaranse antes do 25 de abril, as definitivas antes do 15 de maio e os prazos de formalización de matrícula serán do 20 ao 30 de xuño para os alumnos de Infantil e Primaria e do 23 de xuño ao 7 de xullo para os de ESO e Bacharelato.

A Consellería de Educación pon á disposición das familias unha ferramenta informática, a aplicación admisionalumnado, que posibilita que os proxenitores cubran a solicitude na aplicación e poidan presentala de forma presencial no centro, ou por vía electrónica a través da propia aplicación.

Os impresos estarán dispoñibles en papel no centro, e tamén en admisionalumnado, xunto con toda a normativa relacionada.

Ademais, será requirida a seguinte DOCUMENTACIÓN:

  • Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.
  • En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou o convenio regulador onde conste a custodia do menor.

 

IMPORTANTE: Lémbrase que, de acordo co artigo 26 da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión:

"A existencia dunha solicitude de admisión presentada en prazo sen renunciar expresamente á anterior, así como a existencia dunha solicitude de admisión sen ter renunciado á praza reservada en día 28 de febreiro, poderán ser causa de perda do dereito a participar no procedemento".

AVISO PARA ALUMANDO QUE SOLICITOU RESERVA DE PRAZA PARA 1.º BAC NO IES XULIÁN MAGARIÑOS (NEGREIRA)

28/02/2024 13:14
Europe/Madrid

O IES Xulián Magariños de Negreira, centro de adscrición do CPI de San Vicente, informa de que de momento non dispón de postos escolares suficientes para atender todas as solicitudes de reserva para 1.º de BAC recibidas para o curso 2024-25, á espera de que a Consellaría de Educación lle conceda unha ampliación da oferta de prazas.

Conforme o artigo 30 da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos:

 "Cando os postos escolares dispoñibles en reserva non fosen suficientes para atender todas solicitudes, [...] todo o alumnado deberá presentar necesariamente a solicitude de admisión."

Polo tanto, o alumnado que solicitou reserva de praza no IES Xulián Magariños debe presentar solicitude de admisión entre o 1 e o 20 de marzo, indicando ata seis (6) centros por orde de preferencia e mais os criterios de admisión que pretenda que se lle valoren (é aconsellable marcar na solicitude a autorización para consultar renda, DNI, discapacidade, etc.; tamén sería conveniente achegar, como mínimo, o libro de familia e o certificado de cualificacións de 3.º de ESO).

O formulario normalizado (ED550B) será facilitado na secretaría do centro e tamén estará dispoñible na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación Admisionalumnado (Solicitudes>Admisión>Crear), e na páxina web da Consellaría de Educación. A solicitude dirixirase ao centro solicitado en primeiro lugar e deberá ser presentada ou ben electronicamente, ou ben de forma presencial.

Publicación da listaxes de alumnado co posto reservado e de vacantes para o curso 2024-25

26/02/2024 12:32
Europe/Madrid

Anúnciase a publicación no taboleiro do centro a listaxe de solicitudes de reserva, de acordo coa Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Asimesmo, publícase a listaxe de prazas vacantes para o vindeiro curso 2024-25.

Avanzamos que o prazo de presentación de solicitudes de admisión para alumnado novo será do 1 ao 20 de marzo.

Inicio do procedemento de admisión para o curso 2024-25: fase de reserva de praza en centros adscritos

12/01/2024 15:02
Europe/Madrid

O día 15 de xaneiro de 2024 inícianse os trámites do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos (código ED550A), coa fase de reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

 

Deberán formalizar a reserva de praza:

 

  • alumnado do CRA de Coristanco-Santa Comba (no que se integra a Escola de Lañasque desexe cursar 1.º de Primaria ou 3.º de Primaria no CPI de San Vicente.

 

  • alumnado de 4.º ESO do CPI de San Vicente que desexe cursar 1.º BAC no IES Xulián Magariños (Negreira).

 

O resto do alumnado de momento non ten que realizar ningún trámite.

 

O prazo de solicitudes é do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro de 2024, ambos incluídos.

 

O formulario normalizado será facilitado na administración do centro e tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación Admisionalumnado (Solicitudes>Reserva>Crear), e na páxina web da Consellaría de Educación. Deberá ser presentado ou ben electronicamente, ou ben de forma presencial no centro de orixe.

 

As listaxes de alumnado admitido publicaranse antes do día 22 de febreiro e estarán dispoñibles no taboleiro do centro e na aplicación Admisionalumnado.

 

Publicación de listaxes definitivas de Fondo Libros e emisión de vales para libros e material escolar

10/07/2023 20:52
Europe/Madrid

Hoxe publícase a listaxe definitiva de alumnado beneficiario do préstamo de libros de texto de Fondo Libros (3.º e 4.º de Primaria), que pode consultarse no taboleiro do centro e máis na aplicación da Consellaría. Nelas pódese ver tanto o número como as materias dos exemplares asignados.

Por outro lado, a partir de mañá martes 11 poden recollerse na administración do centro os vales para material escolar e para libros de texto (1.º e 2.º de Primaria e alumnado con NEE).

 

Publicación das listaxes provisionais de Fondo Libros (3.º e 4.º de Primaria)

03/07/2023 12:23
Europe/Madrid

Hoxe publícase a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas da participación do fondo solidario de libros de texto, que no noso centro só afecta a 3.º e 4.º de Primaria.

Todas as solicitudes foron admitidas, aínda que algún solicitante recibe 0 libros. Podedes consultar a listaxe a través da aplicación Fondo Libros, ou no taboleiro do centro.

O prazo de reclamacións é de 2 días hábiles, é dicir, os días 4 e 5 de xullo.

A listaxe definitiva publicarase o día 10 de xullo, xunto coa lista de beneficiarios das axudas de material escolar. Os vales poderanse recoller a partir do día 11 de xullo.

Libros de texto curso 2023-24

13/06/2023 13:59
Europe/Madrid

Publícanse as listas de libros de texto para o vindeiro curso, que poden consultarse no taboleiro do centro e nos arquivos anexos.

Para Ed. Infantil non se estableceu material didáctico impreso.

Atención! Para a ESO e algúns cursos de Primaria recoméndase esperar a setembro para comprar os libros, confirmando co profesorado se se van utilizar ou non. Vai indicada a recomendación nas propias listas dos cursos afectados.

MATRÍCULA CURSO 2023-24

07/06/2023 19:18
Europe/Madrid

Debe formalizar matrícula:

  • Alumnado que se escolariza por primeira vez (4.º Infantil)
  • Alumnado de Infantil e Primaria procedente doutro centro
  • Todo o alumnado de ESO

PRAZOS:

  • Ed. Infantil e Primaria: do 20 ao 30 de xuño
  • ESO: do 23 de xuño ao 7 de xullo

Documentación:

Sobre de matrícula, que o alumnado de ESO recibirá canda os boletíns de notas finais e para o alumnado novo no centro estará dispoñible en administración a partir do día 16 de xuño.

Distribuir contido


by Dr. Radut