O programa “Introdución á robótica educativa en primaria” ten como principal fin que o alumnado poida iniciarse na experiencia de programación básica, robótica e construción.
Profesorado participante de robótica educativa en primaria :
Milagros Trigo
María Pazos
Lucia Perez Titorade 6º
A titora de 4º solía asistir cando estaba adicada ao seu alumnado
Traballos con MBOT
Traballamos con Mbot, aprenderon a manexar o equipo e a programalo , fixeronse varios circuítos, durante varias sesións traballaronse circuitos con Mbot ata que todos soberon facelo .
MAKEY MAKEY
Outra actividade coa que traballamos foi con Makey makey, A actividade é moi sinxela e resultou moi motivadora , encantoulle aos alumnos, depois de traballar con Mbot resultoulles moi fácil
Tamén traballou o alumnado con Lego we Do.
RECOLLIDA DE SUMINISTROS
Tarea: Responder prgunta. plantease a os alumnos a siguiente situación; creouse una base lunar para explorar a Luna. Envían suministros que deben ser recollidos por un vehículo tendo en conta a irregularidade do terreo y os posibles obstáculos. plantexase a los alumnos a siguiente cuestión; ¿Cómo chegará o vehículo ata los suministros enviados?.
Para responder a esta cuestión os alumnos deberán construir o robot vehículo e programar a secuencia correcta para aacadar o obxectivo. Elaboran un plano ubicando na base lunar e o paquete de suministros que se enviou, o problema está en que al vehículo tan averiado o eixe e so pode xirar nuna dirección, dato que los alumnos desconocen. Ante la dificultad encontrada deben poñeer en práctica os seus sus coñocementos sobre xiros e ángulos puesto que el vehículo so xira nuna dirección e obxectivo enconntrase n a dirección contraria. Deberán identificar o problema e plantear solucions. Deberán rexistrar tamén o tiempo empleado no recorrido, a distancia, a velocidade… y comprobar cómo en función da velocidade o tempo .... http://www.proyectoscpiocruce.com/pk118/docsfinais/recogidadesuministros.pdf
XOGO CON MBOT 6º
Tarefa: explora os diferentes animais que medran nas piscinas Aquarium Finisterrae e observa as principais especies que usamos para comer. Observe tamén o comportamento do tiburón "Gaston". Fai un traballo de investigación sobre os depredadores dos océanos e tome conclusións en powerpoint. Despois de que os estudantes doutros graos, deberán facer un mural que mostre a especie e a información sobre eles este mural será realizado por materiais reciclados.
Os alumnos de 6º curso crearon un código RQ que incluia información sobre cada peixe ou información sobre reciclaxe. A continuación, os alumnos fixeron un xogo informático usando Mblock onde un depredador ten que comer só o peixe que respecta o consumo mínimo, logo gañará puntos pero se o peixe depredador come unha presa que non respecta o tamaño mínimo perde a vida.
O tamaño do peixe escribiuse como unha operación matemática polo que o xogo pode facer uso de estudantes de 1º e 2º grao para practicar cálculo mental.
Esta actividades realizaronse presencialmente
HOLOGRAMAS
A Través de unha videocinferencia que se recolleu en video e un tutotrial. Os alumnos coñeceron as propiedades da luz e aprendron a relacionar este coñecemento para comprender como se producen os hologramas.
Os alumnos aprenderon a constuir unha pirámide hologramica caseira a través de video conferencia e axuda de un tutorial, aprenderon a realizala
Con uns videos que sacaron os alumnos na súa visita ao acuario e coa axuada de " “Hologram creator” app e usando un telefono ou un iPad os alumnos poideron vosionar os hologramas dos peixes.
CLUB DE ROBÓTICA 2018-19
Este ano empezamos oficialmente co CLUB de ROBOTICA ainda que xa empezamos a traballar a ROBOTICA, PROGRAMACIÓN e COMPUTATIONAL THINKING o curso pasado co proxecto ERASMUS + STEP by STEP
Taller de Robótica 20 de xuño
ACTIVIDADES documentos en revision
Iniciación á Robótica
Robótica en E Infantil Robótica en E Infantil (video)
1º ciclo E Primaria
Recogida de suministros
O Robot espía
A guía en galego, recolle as actividades anteriores eoutras do 3º ciclo de Primaria
No Club de robótica participaron os alumnos de 4º , 5º e 6º de E Primaria.
Actividades de CUARTO DE e PRIMARIA
·
Actividades de computacional thinking
·
Proxecto “Velocidade” con LEGO e We Do
·
Proxecto “Vixiante” con LEGO e We Do
·
Programamos con Playground
Actividades de QUINTO DE e PRIMARIA
-
·
Actividades de computacional thinking
·
Proxecto “Velocidade” con LEGO e We Do
·
Creamos Apps con App Inventor
·
Programamos con Makey Makey
- Os alumnos de 5º e 6º tiveron a oportunidadede aprender a crear un ROBOT e logo competir cos outros equipos , os equipos estaban formados por alumnos de UK, Italia, España e Portugal
https://photos.google.com/share/AF1QipNKLbkUA3HTfldz_qRPw9NmMlNEScT5d-xhMyQfP9wNGdWjWJqf8keXOS7rUI3g5Q?key=cjFQSVlNQUxUUDlxUTl3UVJMVERUbU1uQkYtd
Actividades de SEXTO DE E PRIMARIA
- Actividades de computacional thinking
-
Proxecto “Velocidade” con LEGO e We Do
·
Creamos Apps con App InventoR
·
Programamos con MBLOK ( circuitos MBlock)
·
Programamos con Play ground
·
Diseñamos para a impresora 3D
·
Creamos os nosos barcos para o concurso