Gran Concerto de Nadal 2017 da Orquestra Sinfónica de Tui

GRAN CONCERTO DE NADAL 2017
DA ORQUESTRA SINFÓNICA DE TUI

Con motivo das festas de nadal, e do especial desta época familiar, de ilusión e maxia, O Concello de Tui xunto có Conservatorio Profesional de Música de Tui ofrecen este magnífico concerto de nadal da Orquestra Sinfónica de Tui. Esta agrupación ten a súa base nos alumnos, exalumnos e profesores do centro.

Nesta ocasión contamos coa colaboración da coral da Academia de Música de Valença, nun prometedor comezo do que podería ser a creación dunha Orquestra e Coro da Eurocidade Tui-Valença.

O programa a interpretar estará formado por obras de Vivaldi, panxoliñas populares españolas e portuguesas, Strauss, G. Holst... e algunhas sorpresas máis!!

Prema Aquí para ver concerto de nadal do ano anterior (2016) da Orquestra Sinfónica de Tui!!!