SOLICITUDE DE PRAZA PARA O CONSERVATORIO E ESCOLA DE MÚSICA (Alumnos de novo acceso)

SOLICITUDE DE PRAZA PARA O CONSERVATORIO E ESCOLA

DE MÚSICA

(Alumnos de novo acceso)

Se queres que os teus fillos, ou ti mesmo, poidades acceder a ensinanzas musicáis de calidade na Escola de Música de Tui (Nivel Elemental) ou no Conservatorio Profesional de Música de Tui (Nivel Profesional), podes solicitar praza e tan pronto como teñamos os teus datos porémonos en contacto contigo para que teñas toda a información necesaria (instrumentos con praza, información académica, información de matriculación...)

Para que te chamemos, só tes que cubrir o seguinte formulario (Fai click para Acceder):

No caso de que o/a neno/a teña 5 ou 6 anos se escollerá a especialidade de Música en Movemento de 5 ou 6 anos respectivamente (sen opción de escoller ningún instrumento, xa que a idade aconsellada para comezar có instrumento é de 7 anos). No caso de estar interesado en máis dun instrumento, poderá realizarse máis dunha solicitude.

En caso de non dispoñer dun segundo teléfono escriba o mesmo que o anterior.

webform | by Dr. Radut