Datas

Os alumnos externos que superen a Proba de Acceso  a 1º (en xuño) e teñan praza realizaran a súa matriculación no Centro nos meses de xuño/xullo, nun prazo anunciado pola Dirección do Centro.

Os alumnos que superen a Proba de Acceso a 1º (en xuño) e NON teñan praza quedarán nunha Lista de Espera ordeada segun a calificación obtida en dita proba, e poderán ser chamados a matricularse en calquera momento, sempre que o Centro teña prazas dispoñibles. O Equipo Directivo habilitaría unhas datas para a matriculación destes alumnos.

Os alumnos que superan as Probas de Acceso a cursos intermedios (2º a 6º, en setembro) e teñan praza relaizarán a súa matriculación no mes de setembro, nun prazo anunciado polo Centro. Os que queden en Lista de Espera poderán ser chamados a realizar a súa matriculación en calquera momento, sempre dependendo das prazas dispoñibles. O Equipo Directivo habilitaría unhas datas para a matriculación destes alumnos.

Para o curso 2018/2019, o prazo de matriculación pódese consultar facendo clik AQUÍ