Concerto Solidario de nadal do Conservatorio Profesional/Escola de Música de Tui

MÁIS DE MEDIA TONELADA RECADADA!!!!!!

O Xoves 14 de Decembro de 2017 ás 20:30 horas, No Teatro da Area Panorámica de Tui, terá lugar o Concerto Solidario de Nadal do Conservatorio Profesional/Escola de Música de Tui. Para acudir, só tes que ter gañas de escoitar boa música e acercarte ao teatro cun Kilo de alimentos non perecedoiros (Preferentemente Leite, Aceite e Cacao)

Anímate a compartir con nós e coas familias máis necesitadas da zona esta época tan máxica  a través do único lenguaxe universal: "A MÚSICA"

A retirada de entradas e entrega de alimentos poderá realizarse no hall do Teatro da Área Panorámica dende as 17:30 ou en calquera día no centro e na tenda de Música "Andiamo" sita en Tui na RUA DO FOXO Nº2.

ANIMATE A PARTICIPAR!!!!

Colabora: