Intervención de Alumnos de Vento Metal do Conservatorio de Tui no acto contra a violencia de xénero

Lucas Álvarez (Trombón), Felipe Fernández (Trompeta) e Ángel Cánfora (Tuba), foron os protagonistas musicáis do acto contra a violencia de xénero celebrado hoxe pola mañán, venres 24 de novembro de 2017, na sala de plenos do Concello de Tui. A interpretación da balada nº 5 op. 65 de E. Grieg por parte destes tres alumnos de grao profesional do centro non deixou indiferente a ninguén e puxo o punto emotivo ao acto.

MOITAS GRAZAS POLA VOSA ACTUACIÓN E COMPROMISO!!

Nos arquivos de máis abaixo pódese escoitar o audio da actuación, ademáis de ver máis fotos do acto.

AnexoTamaño
Trío Vento Metal do Conservatorio de Tui no acto de loita contra o machismo.mp35.14 MB
Os tres Protagonistas.jpg924.89 KB
público asistente.jpg891.94 KB