Camiño do Pazo, s/n (Sober) Tfno. 982 87 08 41 e 982 87 08 42.

BENVIDOS

Benvidos á páxina web do CEIP PLURILINGÜE VIRXE DO CARME (Sober)

Desde aquí podes acceder ao blog da nosa biblioteca: O BLOGUE  DE  LECTUVÍN onde encontrarás toda a información sobre ela e os proxectos nos que participamos.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/19

No seguinte enlace podedes consultar o listado de libros de texto para o curso 2018/19 e o material escolar de Educación Infantil.

LIBROS  DE  TEXTO

BO VERÁN!! - 2018

O  EQUIPO  DOCENTE  DESTE  CENTRO  QUERE  DESEXARVOS  A  TODOS

FESTIVAL FIN DE CURSO - 2018

Para dar por rematado este curso, celebramos o noso Festival de Fin de Curso coas actuacións de todos os alumnos e alumnas do centro.

Esperamos que vos gustaran as nosas actuacións que podedes volver a ver nos seguintes enlaces: BO  VERÁN!!!

CAMPIONATO DE TENIS DE MESA

Despois dun duro campionato de tenis de mesa, por fin temos ao noso gañador: parabén Manuel! Esperamos que goces do premio e que xogues moito este verán cos teus amigos.

RADIUVÍN na Revista Galega do Ensino

A  EDUGA (www.edu.xunta.es/eduga) é a Revista Galega do Ensino publicada pola Consellería de Cultura, Educación, e Ordenación Universitaria. Nela recóllense entre outras seccións, experiencias innovadoras, boas prácticas e artigos de investigacións.

No seu último volume publicado, o número 75 (xaneiro - xuño 2018), poderedes ler un artigo que fala sobre a nosa biblioteca e a incorporación do Proxecto Piloto Radio na biblio que estamos levando a cabo.

Desde a biblioteca queremos darlle ás grazas a esta publicación educativa e á Asesoría de Bibliotecas Escolares por ter escollido a nosa experiencia para darlle visibilidade a este proxecto; pois supón un recoñecemento ao traballo feito na nosa biblioteca

PREMIOS AOS MÁIS LECTORES DO CURSO 2017/18

Como cada ano cando acaba o curso, desde o Equipo de Biblioteca facemos entrega duns agasallos aos nenos e nenas que máis libros da biblioteca do colexio len .

NORABOA  A  TODOS  E
A  SEGUIR  LENDO  NO  VERÁN!!!

AS FAMILIAS CONTAN: Familia de Laura Gómez (21/6/2018)

Hoxe tivemos na biblioteca á nai de Laura Gómez, o cal non é ningunha novidade xa que compartimos con ela todos os días do curso.

A novidade foi que ela hoxe non viña como profe senón que viña como nai a participar na actividade As familias contan. O libro escollido foi Adivina cuánto te quiero escrito por Sam McBratney e ilustrado por Anita Jeram da Editorial Kókinos.

Neste libro o autor cóntanos a dificultade da pequena lebre para encontrar o modo de describir o tamaño dos sentimentos; e tentando facelo, entende que o amor non é algo fácil de medir senón que é algo que hai que sentir.

GRAZAS  E  UN  ABRAZO  MOI  GRANDE, UN  DESES  QUE  NON  SE  PODEN  MEDIR!!