Aliméntate ben

Programas 2022/23 | Consellería de Cultura, Educación y UniversidadXornadas de FormaciónProxecto Nutriescolas 1: Manual para a elaboración dos proxectos dirixidos  a educación primaria | Librería Institucional de la Xunta de Galicia Nutriescolas 1 para mestres.

Formación virtual.

26 de abril de 2023.

O pasado 26 de abril de 2023, profesarodo coordinador do Plan Proxecta+ Aliméntate máis, asistiu a unha xornada virtual de formación. Nesta formación perfilaronse as directrices das memorias de actividades a entregar, participouse en experiencias escolares de todas as escolas de Galicia e comentáronse propostas de mellora.

Unha proposta moi interesante para enriquecer recursos e esperiencias, grazas á Consellería de saúde pública, por oportunidades coma esta.