radio

Podcast Día da Muller 8 M

Desta volta cinco rapazas dos Vagalumes empodéranse e

realizan un podcast para explicarnos porque celebramos o 8 de marzo.

Comentan accións e actitudes para conseguir a igualdade.

Aínda queda moito por facer, pero aquí vai a súa aportación!

Marina como moderadora da entrevista, Noa, Sara, Elena e Marta entrevistadas.

Dende as Bibliotecas Escolares colaboramos co Concello de Cedeira no préstamo de fondos relacionados con esta temática.

Noticia Concello

Por todas!

Mulleres na ciencia. Material para traballar na aula.

VIOLENCIA DE XÉNERO - "OS NENOS MOVEMOS O MUNDO

O NOSO ALUMNADO DE "OS NENOS MOVEMOS O MUNDO" VOLVE SORPRENDERNOS CUN PODCAST SOBRE VIOLENCIA DE XÉNERO.

EDUCAR POLA IGUALDADE É UNHA LABOR QUE INCUMBE A TODA A COMUNIDADE.

PARABÉNS RAPAZADA!

OS NENOS MOVEMOS O MUNDO

NO PRIMEIRO TRIMESTRE E CO OBXECTIVO DE AXUDAR AO MEDIO AMBIENTE, UN GRUPO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA FORMA UN EQUIPO DE TRABALLO QUE TEN COMO CENTRO NEURÁLXICO A BIBLIOTECA CARLOS LABRAÑA.

TEÑEN MOREAS DE IDEAS E GANAS DE FACER COUSAS E MENOS TEMPO DO QUE REALMENTE NECESITAN PARA PODER SACALAS TODAS ADIANTE.

ESTA É A SÚA PRIMEIRA INTERVENCIÓN EN RADIO EXPERIMENTAL.

UN AGASALLO PARA TODOS NESTES TEMPOS DE FESTAS EN FAMILIA. ASÍ VIVEN EMMA, MARA, ADRIÁN E LUNA O SEU NADAL.

PARABÉNS AO NOSO TÉCNICO DE SONIDO, ÓSCAR!

RADIO ENTREVISTA Á ASOC. ARCE

OS VAGALUMES CONTINÚAN DOCUMENTÁNDOSE EN PROL DO MEDIO AMBIENTE.

NESTA OCASIÓN CONVIDAN A BELÉN, MEMBRO DA ASOCIACIÓN ARCE, PARA O COIDADO DO RÍO CONDOMIÑAS E DO MEDIO AMBIENTE.

PARTICIPAN NA ENTREVISTA UNAI E JOSÉ ANTONIO, DOS VAGALUMES, QUE REALIZARON A ESCALETA DE PREGUNTAS.

AGRADECER A PARTICIPACIÓN DE MIGUEL E ANXO COMO TÉCNICOS DE SON.

TERTULIAS DO NICOLÁS. O COIDADO DO MEDIO AMBIENTE

HOXE INICIAMOS AS "TERTULIAS DO NICOLÁS".

REPRESENTANTES DE DIFERENTES GRUPOS ACUDIRON Á RADIO ESCOLAR.

FALARON DO QUE ACONTECEU ESTES DÍAS NA NOSA BIBLIOTECA.

CONTARON O QUE FIXERON ANTE TREMENDA SITUACIÓN.

E EXPLICARON AS CONSECUENCIAS QUE TEÑEN AS NOSAS ACCIÓNS NO MEDIO AMBIENTE,

NO FUTURO DO PLANETA.

XA VOS IREMOS CONTANDO.

RADIO ONDA DISCALZA, PARABÉNS!

Parabéns á emisora de radio "A Onda Discalza", da Biblioteca Escolar Punta Candieira, polo premio no I Concurso de Podcasts do programa Radio na biblio que convocou a Asesoría de Bibliotecas Escolares de Galicia.

Este podcast forma parte dun traballo por proxectos intercentros sobre o Patrimonio Inmaterial no que participan os Vagalumes de 3º A e o alumnado de Antropoloxía de 1º de Bacherelato.

Agradecer ás avoas lavandeiras, ás Aturuxeiras, a Andy Cedeira, a Quique Vazquez, aos técnicos da Onda Discalza, a Beatriz Leonardo Labraña, a Elsa López, a Paulo Montouto Sound Machine. Por suposto ao alumnado, aos mestres implicados e á Asesoría de Bibliotecas Escolares de Galicia pola oportunidade.

Sen todos vós, isto non sería posible. Por moitas máis!

DIFUSIÓN NO DIARIO CULTURAL

RADIO GALEGA