EXPRESIÓN ORAL

II XORNADAS DE TEATRO ESCOLAR

UNHA PEQUENA MONTAXE, PARA DEIXAR CONSTANCIA, DO QUE FORON AS II XORNADAS DE TEATRO ESCOLAR DO CEIP NICOLÁS DEL RÍO.

POR MOR DUN PROBLEMA TÉCNICO NA CÁMARA DE VÍDEO, GRAVOU SEN SON, PERO TODOS OS QUE ASISTIRON SON TESTEMUÑAS DO BO FACER DESTA RAPAZADA.

PARABÉNS ACTRICES E ACTORES!!

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.

II XORNADAS DE TEATRO ESCOLAR

ESTADES TODOS CONVIDADOS!

DEBATE RADIOFÓNICO LAVADO NA FONTE OU NA LAVADORA?

DENTRO DO PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, OS VAGALUMES DE 3º A, REALIZAN UN DEBATE RADIOFÓNICO SOBRE QUE SERÁ MELLOR... LAVAR NA FONTE OU NA LAVADORA? PROS, CONTRAS...

CONVIDAN A UN PAI E A UNHA AVOA, CADA UN CUN PUNTO DE VISTA DIFERENTE.

GRACIAS ANDY E JOSEFA POLAS VOSAS APORTACIÓNS!