VISITA DE CARLOS LABRAÑA

ESTE XOVES RECIBIMOS A VISITA DE CARLOS LABRAÑA.

ACOMPAÑOUNOS AO LONGO DA XORNADA E AGASALLOUNOS CO SEU NOVO LIBRO

"O VALO".

NOVO PREMIO DE CARLOS LABRAÑA

Percebín anda moi contento!

Carlos Labraña

vén de acadar

o IX Premio Manuel María

de literatura dramática infantil.

NORABOA!!!

A súa obra O valo é unha homenaxe a todas as persoas que abandonan o seu país fuxindo da guerra, "para que non permanezan no esquecemento e as súas vidas constitúan o xerme da loita contra todos os valos, aramados, muros e fronteiras que separan os seres humanos".

Carlos Labraña. E ti, de quen vés sendo?

ILUSTRANDO A CARLOS LABRAÑA

BIBLIOTECA "CARLOS LABRAÑA"

Hoxe tivo lugar a inauguración da biblioteca escolar;

xa é a Biblioteca "Carlos Labraña"!!!

Nesta xornada tan especial estivemos moi ben acompañados:

pola mañá acudiron diversas personalidades locais e do ámbito educativo

(o inspector de educación, o alcalde, concelleiros, bibliotecarias municipais, asesora do CFR, responsable da biblioteca do IES Punta Candieira, representante da ANPA Picapeixe, Quique, Fusa, familia Labraña...)

e pola tarde o cole encheuse de familias.

E durante todo o día estivo con nós o noso protagonista

CARLOS LABRAÑA

a quen só lle podemos dar as GRAZAS.

LA VOZ DE GALICIA

FERROL 360

CONCELLO DE CEDEIRA

Fotos: Andrés Brañas

INAUGURACIÓN DA BIBLIOTECA

O vindeiro martes, 3 de maio, inauguraremos a nosa biblioteca escolar co nome "Carlos Labraña".

Durante esta xornada o propio autor estará con nós e todo o alumnado terá ocasión de saudalo ao longo da mañá.

E pola tarde acompañaranos tamén na Feira dos Libros, actividade aberta a todos e todas que nos queiran visitar.

Lembrade que comeza ás 17 h.

Despois (ás 18 h) poderemos desfrutar da representación teatral da obra de Carlos Labraña

"O galo de Portugal camiño de Compostela", a cargo do alumnado de 1º curso de Educación Primaria.

Agardámosvos!!!

PARABÉNS PARA A NOSA BIBLIOTECA

Hai xa un tempo que o noso querido Percebín fixo unha petición:

un nome para a nosa biblioteca.

Tería que ser dunha persoa de Cedeira a quen lle gustasen os libros para nenos e nenas.

E buscando e buscando...atopámola!
E non só lle gustan os libros para nenos senón que tamén os escribe!

E faino tan ben que lle dan premios: Premio Estornela, Premio O Facho, gañador do Certame Xeración Nós ...
O curso pasado o alumnado representou a súa obra "Estrelamar", todo un éxito!
Todo o claustro de profesorado estivo de acordo coa suxestión ao igual que o Consello Escolar.
Así que despois de que o propio autor aceptase a proposta, temos o pracer de comunicarvos que a nosa biblioteca escolar pasará a denominarse "Carlos Labraña".
Serán diversas as actividades que faremos ao longo do curso para poder rematar coa reapertura da biblioteca, á que estaredes convidados ao seu debido tempo.
Polo de pronto, temos a sorte de poder contar con Carlos Labraña no Auditorio de Cedeira o martes 22 de decembro ás 19 h (entrada de balde) para presentar os seus dous últimos libros de teatro e a representación de "Estrelamar" a cargo do grupo de teatro Os Furabolos

Enlace noticia presentación libros