COMEZAMOS POLO PRINCIPIO

XA PASOU! E AGORA QUE?

"A BIBLIOTECA"

DESPOIS DE TANTO TEMPO AGARDANDO, AÍ COMPARTIMOS O VÍDEO DO DÍA DO LIBRO.

DENDE AS BIBLIOTECAS DE CEDEIRA QUIXERAMOS AGRADECER, UNHA VEZ MÁIS, A COLABORACIÓN DE TODAS AS PERSOAS QUE FIXERON POSIBLE ESE DÍA AMOSANDO UNHA VEZ MÁIS QUE XUNTOS É POSIBLE.

QUIXEMOS PLASMAR UN PERCORRIDO IMAXINARIO POLAS BIBLIOTECAS E POLA LECTURA PARA PÓR DE MANIFESTO QUE A EDUCACIÓN E A LECTURA FAN PERSOAS MÁIS COMPLETAS. QUE O FUTURO DOS PEQUENOS QUE INTERVEÑEN NESTE VÍDEO ESTÁ POR ESCRIBIR. FAGÁMOLO POSIBLE!

LAS PROVINCIAS

O VOLUNTARIADO NA BIBLIOTECA ESCOLAR "CARLOS LABRAÑA"

Posted in

O ALUMNADO VOLUNTARIO DA NOSA BIBLIOTECA FAI UNHA LABOR MOI IMPORTANTE PARA QUE TODOS OS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS POIDAN DESFRUTAR DA LECTURA (e moito máis) DURANTE OS RECREOS.

AQUÍ VOS DEIXAMOS UN VÍDEO

NO QUE O ALUMNADO VOLUNTARIO DE QUINTO CURSO

NOS CONTA COUSAS MOI INTERESANTES.

VIDEO USO DOS MARCADORES

Carlos Labraña. E ti, de quen vés sendo?

PARTES DUNHA NOTICIA

IV FEIRA DOS LIBROS

O martes 21 de abril comeza a IV Feira dos Libros do Ceip Nicolás del Río

CURTAMETRAXE "E TI....VAS Á MODA?"

No Ceip Nicolás del Río fixemos unha curtametraxe titulada "E ti... vas á moda?" na que participaron os nosos alumnos e alumnas, ademáis doutros actores secundarios. Esperamos que vos guste, aínda que non somos profesionais fixémolo coas nosas posibilidades, e damos a gracias a todas as persoas que colaboraron no video. Preme aquí para ver o video.

DESPEDIDA DOS PRIMEIROS COLABORADORES

Posted in

Os colaboradores da BIBLIOTECA do 1º trimestre remataron o seu traballo cun video de despedida onde lles fixemos unha pequena entrevista.

Podes ver o video abaixo premendo en PLAY. Para descargar aquí.

FEIRA DOS LIBROS

A visita de Gerónimo Stilton á feira dos libros foi todo un acontecemento. Moitas familias achegáronse para ver a este personaxe tan famoso e de paso para que lles firmara os seus libros favoritos. O gran traballo realizado polos mestres do equipo da biblioteca do noso centro veuse recompensado pola felicidade e ilusión dos nenos e nenas cando se atoparon con este rato tan singular.... Preme na imaxe para ver un video.