COCIÑA

DOCES DE NADAL - COCIÑA ESPAZO ARGALLEIRO #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Nesta semana foron moitos os cursos que elaboraron doces de Nadal!

Aquí unha pequena mostra.

GRUPOS INTERACTIVOS NA BIBLIOTECA - COMUNIDADES DE APRENDIZAXE #FamiliasnabE #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Desta volta os interactivos dos Vagalumes xiraron ao redor de "Carrapuchiña Vermella".

Coa axuda das familias fixeron pizzas de Carrapuchiña e o lobo,

leron outra versión do conto "¿Qué me cuentas Caperucita" de José Carlos Andrés,

escribiron palabras arredor do conto cun xogo de letras

e fixeron un obradoiro cos protagonistas.

GALLETAS PANTASMA #Samaín #bibliotecacreativa #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

O alumnado de 3º de Educación Primaria traballou

as medidas e gozou dun obradoiro do máis pantasmal!

COCIÑA DE SAMAÍN #Samaín #EscribiraBE #bibliotecacreativa #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

O venres o alumnado de 1º de Educación Primaria realizou diversas receitas de Samaín.

Escribindo e lendo os pasos dun texto instructivo conseguiron realizar unhas creacións moi saborosas.

Aquí están en acción.

Hai un anexo en pdf por se queredes probar na casa!

A gozar dun Samaín de medo e sabor!

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

Celebramos o día das bibliotecas escolares (24 de outubro) coa creación do novo espazo de cociña na nosa biblioteca creativa que nos permita unha aprendizaxe competencial moi significativa. Realizamos un obradoiro de galletas e decoración inspirado nos cómics. Completamos o traballo coa elaboración das receitas e cómics, abarcando así unha serie de aspectos curriculares importantes de varias áreas: matemáticas, linguas, ciencias... A nosa biblioteca segue crecendo!!!