SAN XOÁN "De festas pola vila!"

O alumnado de 2º A e de 1º de Bacherelato despiden o proxecto "De festas pola vila!" coa celebración do San Xoán. Unha data cargada de aromas e flores e que deixa pegadas, lazos e emocións en todos os que nel participaron.

AGASALLANDO Á BIBLIOTECA

Este ano o PLAN LÍA trouxo moitas melloras á nosa Biblioteca Carlos Labraña. O alumnado viviunos con ilusión, axitación e involucrándose neles. Tanto é así que temos que agradecer enormemente as aportacións das familias de Morena (que trouxo unhas colecións de enciclopedias fabulosas que xa están catalogadas e a disposición da comunidade escolar), de Lucía Bellas que engalanou a entrada cun fermoso reloxo de Percebín feito a man e de Emily que proporcionou unha manchea de xogos de mesa para pasar o tempo de recreo.

CRÓNICAS DUN MAR AZUL E NEGRO

Que vaia a nosa gratitude ás familias e veciños por acompañarnos esta mañá.

EMOCIONANTE.

PODES ACCEDER DENDE AQUÍ AO VÍDEO DOS BENIGNOS.mp412 MB

CRÓNICAS...ATALAIA DO MUSEO MARES DE CEDEIRA

Documental que recolle investigacións feitas na escola. Un traballo de etnografía adicado a tres sucesos que no seu tempo tinguiron de negro a vila de Cedeira.

A nosa memoria.

MURALLAS DE CEDEIRA

HOXE O ALUMNADO DE 3º A ACHEGOUSE ATA A BIBLIOTECA DO IES PUNTA CANDIEIRA PARA COMPARTIR A DOCUMENTACIÓN ACADADA E O PROCESO DE REALIZACIÓN DO PROXECTO "AS MURALLAS DE CEDEIRA".(mirar anexo)

FORON QUEN DE TRANSMITIR AS SÚAS VIVENCIAS E CONTESTAR A TODAS AS PREGUNTAS FORMULADAS.

AGORA ESTE ALUMNADO DO IES, (de niveis comprendidos entre 1º de E.S.O. e  2º de Bacherel) EMPRENDERÁN UNHA ANDAINA DE TRADUCIÓN A DIFERENTES IDIOMAS DO NOSO TRÍPTICO E IGUAL CA NÓS GRAVARAN OS VÍDEOS NA SITUACIÓN DAS PORTAS.

SERÁN OS ENCARGADOS DE ABRIR A HISTORIA DO NOSO POBO A OUTROS DE POBOS DIFERENTES.

EXPOSICIÓN.pdf7.5 MB

OBRADOIRO DE CARTAS

NA BIBLIOTECA PERCEBÍN ESTÁ SEMPRE DISPOSTO A RECIBIR E CONTESTAR CARTAS AO NOSO ALUMNADO. TENDO EN CONTA A SÚA OPINIÓN, DECIDIMOS PLANIFICAR UN OBRADOIRO DE ESCRITURA PARA MELLORAR A COMPETENCIA NA COMUNICACIÓN LINGÜÍSTICA.

ASÍ QUE MIRAMOS O CURRÍCULO E ESTABLECEMOS OS ESTÁNDARES DE LINGUA GALEGA PARA CADA NIVEL (mirar anexo).

A ACTIVIDADE FOI UN ÉXITO E TIVO UNHA GRANDE AFLUENCIA.

CARTAS A PERCEBÍN.odt22.67 KB

APADRIÑAMENTOS LECTORES

AS BIBLIOTECAS ESCOLARES DE CEDEIRA COLABORAMOS NA ORGANIZACIÓN DUNHA ACTIVIDADE DE FOMENTO DA LECTURA E MOITO MÁIS.

AS RAPAZAS E OS RAPACES DE BACHERELATO DE IES PUNTA CANDIEIRA EXERCERON DE MADRIÑAS E PADRIÑOS LECTORES DO ALUMNADO DE 3 ANOS DO CEIP NICOLÁS DEL RÍO.

UN TRABALLO CONXUNTO PARA PROVOCAR EMOCIÓNS, RIR, COMPARTIR, CONTAR E POR SUPOSTO LER.

EN BREVES...  SEMENTEIRA DE LIBROS.

VOLUNTARIADO

O ALUMNADO VOLUNTARIO DA BIBLIOTECA FAI UN LABOR IMPRESCINDIBLE NO HORARIO DE RECREOS. AGASALLAN CO SEU TEMPO E O SEU TRABALLO A TODOS OS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS, PARA QUE POIDAN GOZAR DA LECTURA E DE MOITAS ACTIVIDADES MAIS.

ESTE VÍDEO É UN PEQUENO RESUMO DAS SÚAS VIVENCIAS, DAS SÚAS IMPRESIÓNS,...

DENDE A EQUIPA DE BIBLIOTECA QUEREMOS AGRADECER A SÚA CONSTANCIA E ADICACIÓN.