Skip to main content

EXPOSICIÓN INSTRUMENTOS DE REFUGALLO

O ALUNADO DE 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA, DA MAN DO SEU MESTRE DE MÚSICA,

ALEJANDRO MIGUÉLEZ, DESEÑARON UNHA EXPOSICIÓN DE INSTRUMENTOS DE REFUGALLO.

A INTENCIÓN ERA IMPLICAR A RAPAZADA E AS FAMILIAS NA REALIZACIÓN DUN INSTRUMENTO

MUSICAL QUE SOARA E NO QUE OS SEUS MATERIAIS TIVESEN UN SEGUNDO USO.

 

ESTA ACTIVIDADE ENMÁRCASE DENTRO DO PROXECTO "CONTRA O CAMBIO... EU CAMBIO. E TI?"

CONVIDAMOS A TODA A VILA A GOZAR DESTA EXPOSICIÓN, ALOXADA NA NOVA SALA DA BIBLIOTECA CARLOS LABRAÑA.

PODEN ACUDIR TÓDOLOS DÍAS EN HORARIO DE 16:00 A 18:00 HORAS, SALVO O MARTES.

OBRADOIRO DE SAN VALENTÍN

NESTE CURSO ESCOLAR, O VOLUNTARIADO FIXO UNHA PROPOSTA DE DESEÑO, ELABORACIÓN E REALIZACIÓN DE OBRADOIROS.

ESTAMOS CONVENCIDOS DE QUE ESTE TIPO DE RESPONSABILIDADES SON UNHA APOSTA CLARA PARA MEDRAR E MADURAR. ASÍ QUE O EQUIPO DE BIBLIOTECA DEULLE PARA ADIANTE Á INICIATIVA DOS VOLUNTARIOS E VOLUNTARIAS.

A FALTA DE DOCUMENTACIÓN NA FASE DE ELABORACIÓN DOS OBRADOIROS NON NOS PERMITIU PUBLICAR OS ANTERIORES, PERO O QUE AGORA SE AMOSA NON É O PRIMEIRO NIN SERÁ O ÚLTIMO.

HAI QUE TER PRESENTE AS DIFICULTADES NA POSTA EN MARCHA DUN OBRADOIRO, ESTE ALUNADO TIVO QUE SENTAR E POÑERSE DE ACORDO NO QUE REALIZAR, FACER BOCEXOS E PROBAS PARA CONTROLAR OS TEMPOS, FACER LISTADOS DE MATERIAIS NECESARIOS, PREPARAR CARTACES PARA PUBLICITALO E CADROS DE APUNTAMENTOS PARA AS NENAS E NENOS AOS QUE ÍA DIRIXIDO O OBRADOIRO E XA CONVOCADO LEVALO Á PRÁCTICA.

ESTAS SON AS EVIDENCIAS DO SEU TRABALLO.


NESTA OCASIÓN, ANDREA, UXÍA E LARA, SORPRENDÉRONOS CUN OBRADOIRO DE SAN VALENTÍN!


PARABÉNS RAPAZAS!

CONTRA O CAMBIO... EU CAMBIO. E TI?

AS BIBLIOTECAS ESCOLARES DA VILA CONTINUAMOS A TRABALLAR NO PROXECTO DO MEDIO AMBIENTE.

 

APOSTAMOS POLA RECICLAXE, PERO QUEREMOS DEIXAR CLARO QUE O MÁIS IMPORTANTE É A REDUCCIÓN DO USO DE CERTOS MATERIAIS, POR EXEMPLO O USO DO PLÁSTICO.

ASÍ ARGALLAMOS UN CONCURSO PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA.


OLLADE AS BASES AO FINAL DA ENTRADA.

 

DENDE A BIBLIOTECA CARLOS LABRAÑA PROPUXEMOS UN OBRADOIRO, TODOS OS VENRES, PARA QUEN DESEXE REALIZAR BOCEXOS E MAQUETAS NA XORNADA DO RECREO.

MOITA SORTE A TODAS E TODOS!

AdxuntoTamaño
Bases_Concurso_Recicrea.pdf28.84 KB

RECREOS NA BIBLIO!

O VOLUNTARIADO ACOMPAÑA, GUÍA E ASESORA A TODO O ALUNADO NOS RECREO DA BIBLIOTECA CARLOS LABRAÑA.

PARABÉNS RAPAZADA!

A VOSA LABOR É FANTÁSTICA!!

PEGADAS, RASTROS E SINAIS - PROXECTO INTERCENTROS

O PROXECTO INTERCENTROS CONTINÚA DA MAN DOS VAGALUMES E O ALUNADO DE 1º DE BACHERELATO (ANTROPOLOXÍA E CULTURA CIENTÍFICA).

NESTA OCASIÓN SOLICITARON AXUDA E DOCUMENTACIÓN A ANDRÉS TOXEIRO, EXPERTO RASTREXADOR DE ENTORNOS NATURAIS, PERSOAS E VEHÍCULOS.


AS PRIMEIRAS DOCUMENTACIÓNS PROPORCIÓNANSE NAS BIBLIOTECAS ESCOLARES DO CEIP E DO IES, NAS QUE FIXO UNHA EXPOSICIÓN PARA RECOÑECER INDICIOS E DEIXAR CLAROS OS CRITERIOS Á HORA DE DIFERENCIAR RASTROS, SINAIS... (número de dedos, silueta, presencia de unllas ou non, tamaño, etc.). ASÍ POUCO A POUCO FORON PROFUNDIZANDO NA MATERIA. O ALUNADO REMATOU CUNHA ROLDA DE PREGUNTAS PARA ACLARAR DÚBIDAS OU CUESTIÓNS DO SEU INTERESE.


A SEGUINTE XUNTANZA CONSISTÍU NUNHA SAÍDA DIDÁCTICA AO CRISTO DOS CARRÍS, NA CAPELADA, PARA REALIZAR UNHA ACTIVIDADE PRÁCTICA DE RASTREXO. O ALUMNADO DEDICOUSE A OBSERVAR, A LER O MONTE NA BUSCA DE INDICIOS. ENTRE OUTROS SINAIS, ATOPARON FECES TUBULARES DE LOBO, QUE DAN CONTA DUNHA PEQUENA COLONIA DUNS CINCO LOBOS QUE APARECEU FAI UNS CATRO ANOS, SEGÚN CONSTATA ANDRÉS TOXEIRO.


AS BIBLIOTECAS ESCOLARES DE CEDEIRA QUEREN DAR AS GRAZAS A ANDRÉS TOXEIRO POR ENSINARNOS TANTO, POR AMOSARNOS O QUE TEMOS E DARLLE VALOR, POR ENSINARNOS NOVOS CÓDIGOS DE LECTURA E POR SEMENTAR ACTITUDES DE COIDADO E PROTECCIÓN DA NATUREZA.


 NOTICIA A VOZ DE GALICIA

 

VIOLENCIA DE XÉNERO - "OS NENOS MOVEMOS O MUNDO

O NOSO ALUMNADO DE "OS NENOS MOVEMOS O MUNDO" VOLVE SORPRENDERNOS CUN PODCAST SOBRE VIOLENCIA DE XÉNERO.

EDUCAR POLA IGUALDADE É UNHA LABOR QUE INCUMBE A TODA A COMUNIDADE.

PARABÉNS RAPAZADA!

 

 

AdxuntoTamaño
CARTEL RADIO.pdf1.56 MB

STEAM OBRADOIRO "Argalla a túa letra"

Neste primeiro trimestre, no Espazo Argalleiro, mantivemos un obradoiro semanal para traballar a nosa competencia STEAM. O alumnado de primaria argallou con cravos e madeira o deseño da letra inicial do seu nome, tendo presente o libro escrito por Pablo Otero, "ABC diario".

Este obradoiro xurdiu tras a asistencia ás Xornadas de Biblioteca Creativa que leva a cabo a Asesoria de Biblioteca Escolares de Galicia e nas que gozamos dun obradoiro de creación co mencionado ilustrador.

Agradecer a José Antonio García a madeira de soporte para este taller.

PROXECTO INTERCENTROS VAGALUMES - IES

O PROXECTO COMPARTIDO POLOS VAGALUMES DE 4ºA E O ALUMNADO DO IES (ANTROPOLOXÍA E CULTURA CIENTÍFICA DE 1º DE BACH.) DEIXA PEGADA NESTE PRIMEIRO TRIMESTRE. FIXERON INNUMERABLES TAREFAS DE INVESTIGACIÓN XEOLÓXICA CENTRADA NA CAPELADA. NESTES VÍDEOS AMOSAN O PESO DUN PROCESO NECESARIO PARA DESCOBRER, RESOLVER E APRENDER UNHA MOREA DE INCÓGNITAS QUE SE PLANTEXARON AO COMEZO DA INVESTIGACIÓN.

DOCUMENTACIÓN: o alumnado acude á Biblioteca Carlos Labraña para solucionar dúbidas, algúns acuden tamén á Biblioteca Municipal López Cortón. En ocasións cubren datos nunha ficha co obxectivo de crear unha mecánica na busca (salas, coñecer CDU, tejuelo,...) e localización.

LIÑA DO TEMPO: Coñecida e traballada a información na aula, estruturan a máis importante nunha liña do tempo que decoran polos corredores dos pasillos fronte á aula.

NOVAS TECNOLOXÍAS: A escola ten que ir coa sociedade, sería inviable investigar como fai 20 anos, a sociedade actual está inmersa nas tecnoloxía e posiblemente sexan unha das actividades máis motivadoras para as pequenas e os pequenos. A escola ten a obriga de ensinar a utilidade educativa que escornabots, ipads... poden ofertar ao alumnado.

DRAMATIZACIÓN E MINI AVALIACIÓN: Xogar a ser para aprender. O alumnado convértese en paleontólogos e paleontólogas e busca diferentes fósiles. Achados, teñen que limpalos e avisar ao capataz ou capataza para que xuntos cubran a ficha paleontolóxica, onde serán avaliados dos coñecementos aprendidos. Poñerán o lugar do achado, a peza, a era á que corresponde, se era de mar, terra ou aire... Agradecer a colaboración de Belén e Andy, pois sen a súa colaboración sería complicado realizar todas as tarefas nese tempo.

Neste inicio do proxecto realizaron outras moitas actividades, por exemplo interactivos coas familias sobre o proxecto, saídas con todo o alumnado á Capelada para recibir máis documentación da man de Francisco Canosa e Jorge Bellón...

ESTE PROXECTO AÍNDA ESTÁ EN PROCESO E POUCO A POUCO PUBLICARASE MÁIS INFORMACIÓN.

XUNTOS SOMOS MELLORES!

OS NENOS MOVEMOS O MUNDO

NO PRIMEIRO TRIMESTRE E CO OBXECTIVO DE AXUDAR AO MEDIO AMBIENTE, UN GRUPO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA FORMA UN EQUIPO DE TRABALLO QUE TEN COMO CENTRO NEURÁLXICO A BIBLIOTECA CARLOS LABRAÑA.

TEÑEN MOREAS DE IDEAS E GANAS DE FACER COUSAS E MENOS TEMPO DO QUE REALMENTE NECESITAN PARA PODER SACALAS TODAS ADIANTE.

ESTA É A SÚA PRIMEIRA INTERVENCIÓN EN RADIO EXPERIMENTAL.

UN AGASALLO PARA TODOS NESTES TEMPOS DE FESTAS EN FAMILIA. ASÍ VIVEN EMMA, MARA, ADRIÁN E LUNA O SEU NADAL.

PARABÉNS AO NOSO TÉCNICO DE SONIDO, ÓSCAR!

CLUB CONTAMINACIÓN - RADIO EXPERIMENTAL

OS VAGALUMES REALIZARON UN PROGRAMA DE RADIO COA INTENCIÓN DE DIFUNDIR DIFERENTES MEDIDAS PARA MELLORAR O MEDIO AMBIENTE NA VILA DE CEDEIRA.

ESTE PROCESO FOI LENTE E MEDITADO. PRIMEIRO FORMARON GRUPOS CON INTERESES SEMELLANTES. DIARIAMENTE MANTIVERON REUNIÓNS PARA DIALOGAR E CHEGAR A UN CONSENSO SOBRE O QUE QUERÍAN FACER. DESPOIS DUNHAS SEMANAS DE TRABALLO CADA GRUPO TIÑA CLARA A TEMÁTICA E REALIZARON REUNIÓNS COA TITORA PARA TRANSMITIR AS SÚAS IDEAS. POSTERIORMENTE, DECIDIRON COMO TRANSMITILAS E A MEIRANDE MAIORÍA VEU A RADIO EXPERIMENTAL COMO UN MEDIO DE DIFUSIÓN DA INFORMACIÓN QUE CHEGA A MOITA XENTE DA VILA.

ASÍ OS GRUPOS CONTINUARON CO SEU TRABALLO, AS IDEAS FORON PASADAS A TEXTO EN PAPEL E LOGO A LIMPO NAS ESCALETAS DE RADIO. SEGUIRON CON ENSAIOS DE VOZ NA BIBLIOTECA CARLOS LABRAÑA, TIÑAN QUE APRENDER A DAR ÉNFASES, ENTONAR, VOCALIZAR E SER MOI COHERENTES CO TEXTO A COMUNICAR. FACER UN PROGRAMA DE RADIO NON É SINXELO, TRANSMITIR E QUE UN PÚBLICO ENTENDA O QUE UN GRUPO PENSA TEN AS SÚAS DIFICULTADES.

POUCO A POUCO AS VAN SALVANDO.

HAI GRUPOS QUE FIXERON PREGUNTAS AO ALCALDE, PABLO MOREDA, E A ASOC. ARCE (BELÉN) E QUE XA SE REALIZOU A PUBLICACIÓN DA SÚA ENTREVISTA NOUTRA ENTRADA DA BIBLIOTECA.

O GRUPO DE MIGUEL, MARINA, ALFONSO E ANDRÉS DECIDIRON CREAR UN CLUB DE CONTAMINACIÓN.

O EQUIPO DE XIÁN E MIRANDA CREEN QUE PROPOÑER MEDIDAS PARA REDUCIR O PLÁSTICO NO CENTRO E NA VILA SERÁ UN MOI BO OBXECTIVO.

O GRUPO DE NOA, SARA E ELENA AMOSARON A SÚA SENSIBILIDADE RECITANDO POESIAS SOBRE O MEDIO AMBIENTE.

DESTACAR QUE NOA É A SÚA CREADORA E SORPRENDEU GRATAMENTE ESTA NOVA FACETA.

TODOS OS VAGALUMES DAN FONDO AO PROGRAMA RADIOFÓNICO CON DÚAS CANCIÓNS QUE APRENDERON NO PRIMEIRO TRIMESTRE.

"QUE CANTEN LOS NIÑOS" DE JOSÉ LUIS PERALES E "CANCIÓN DE LOS RÍOS" DE CANTA Y APRENDE, TRABALLADA NO PROXECTO INTERCENTROS.

AQUÍ TEMOS O RESULTADO FINAL!