Skip to main content

Provocación QUEN VIVE NO BOSQUE? #Infancia #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #LIA #Lectura #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Quen vive no bosque?

Baixo esta pregunta xorde un novo espazo de xogo no noso espazo argalleiro.

Un espazo para crear, xogar, ler, inventar, provocar, explorar... da man e acompañamento

do noso voluntariado todo o alumnado do centro poderá pasar no tempo de lecer.

Tamén poden facelo durante titorías ou especialidades coas mestras e os mestres.

Podes seguir as instrucións, xogar ou ler. Tedes fondos para acompañar a proposta.

Para quen desexe crear ten os materiais nun apartado da mesa.

 

Idea do obradoiro extraída de Divertoloxía.

 

 

 

ERASMUS SUECIA #Radionabiblio #bibliotecacreativa #EscribiraBE #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

O alumnado de sexto que participou no programa Erasmus do proxecto Doris,

compartiu con nós as suas vivencias e impresións, neste caso concreto na viaxe a Suecia.

Alí visitaron varios centros educativos e varias cidades de Suecia.

Crean un primeiro borrador para a posterior escaleta. Despois de varias correcións,

aquí temos o resultado, na nosa Radio Experimental.

Un traballo cargado de ilusión, non só polo vivido e contado

senón tamén pola emoción da próxima visita.

 

 

 

 

BRAILLE OBRADOIRO #bescolaresgal #bibliotecainclusiva #3dec #DiaInternacionalDeLaDiscapacidad #discapacidade

Dende a Biblioteca Creativa, no noso espazo argalleiro, o alumnado poderá

gozar esta semana dun obradoiro de Braille, para visibilizar outros xeitos de escribir.

Ofértase unha plantilla para escribir o nome con axuda

do material de apoio exposto no cadro Lego, coas súas pezas Braille.

Tamén poderase descargar a tipografía Braille e poñer

dende o ordenador o nome, texto... que se desexe.

Acompañamos o obradoiro de fondos bibliográficos

e libros de texto en Braille usados por alumnado cego.

Libros de texto e material de apoio cedido pola ONCE.

Anéxase un conto, tamén da mesma fundación, que permite aprender a escribir en Braille

e unha ficha para elaborar o nome, creación da biblioteca.

 

 

AdxuntoTamaño
NOME BRAILLE.pdf351.63 KB
luis y braillinda te cuentan como es el braille1.pdf2.46 MB

DURANTE A LECTURA "O PRINCIPIO" #Radionabiblio #Axenda2030 #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Despois da primeira parte, antes da lectura, do libro "O Principio"

que aborda o alumnado do 4º de primaria. Agora sumerxímonos

na segunda actividade, durante a lectura. A proposta comeza coa

lectura do libro, pero sen ver libro nin imaxes, sendo a titora a

contadora oral do conto. O alumnado bota man da súa sensibilidade

e creatividade para crear eles as ilustracións e realizar e na RadioExperimental

grabar as súas voces, dando unha nova vida ao mesmo conto da autora Paula Carballeira.

Historias que nos achegan a realidades moi próximas pero ao mesmo tempo afastadas,

coñecer para querer, para valorar, para axudar, para cooperar, para ser críticos, sensibles, humanos...

Agora esta historía, a historia de Paula Carballeira, Sonja Danowski e de todalas alumnas

e alumnos de 4º B voará pola biblio e polo cole e de seguro que desa semente saírá un froito.

 

 

 

LECTURAS COMPARTIDAS DÍA INTERNACIONAL DA DISCAPACIDADE #bescolaresgal #bibliotecainclusiva #3dec #DiaInternacionalDeLaDiscapacidad #discapacidade

O alumnado de 6º e 1º de primaria xúntanse para ler lecturas inclusivas.

 

 

 

 

ANTES DA LECTURA "O PRINCIPIO" #Radionabiblio #Axenda2030 #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Iniciamos unha actividade en tres partes.

Deste xeito abordamos a primeira "antes da lectura/antes da guerra".

Da man do alumnado de 4º B, coñeceremos as súas ideas previas para abordar

unha temática dura e difícil, pero necesaria.

As ODS formarán parte fundamental deste pequeno proxecto.

Escoitade á rapazada!

 

 

 

 

INSTALACIÓN "O PODER DAS PALABRAS" #Infancia #Radionabiblio #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #LecturaeFamilias #FamiliasnaBE #LIA #Lectura #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Unha instalaciónción para que a infancia poña palabras aos seus

sentimentos, unha provocación para non deixar a ninguén indiferente.

Provocación que parte da lectura e escoita do libro de Fabiana Ottaviani

e  Cristina Petit e ao que o alumnado de primeiro pon voz.

Coa intención incitar, estimular, suscitar, mover, desafiar... e non deixar a

ninguén sen palabras a biblioteca abre un espazo de arte, cultura e xogo para

toda a comunidade educativa, que xunta crea, xoga, escribe e inventa novos relatos.

Grazas por encher a biblioteca de palabras!