PATRIMONIO

EXPOSICIÓN INSTRUMENTOS DE REFUGALLO

O ALUNADO DE 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA, DA MAN DO SEU MESTRE DE MÚSICA,

ALEJANDRO MIGUÉLEZ, DESEÑARON UNHA EXPOSICIÓN DE INSTRUMENTOS DE REFUGALLO.

A INTENCIÓN ERA IMPLICAR A RAPAZADA E AS FAMILIAS NA REALIZACIÓN DUN INSTRUMENTO

MUSICAL QUE SOARA E NO QUE OS SEUS MATERIAIS TIVESEN UN SEGUNDO USO.

ESTA ACTIVIDADE ENMÁRCASE DENTRO DO PROXECTO "CONTRA O CAMBIO... EU CAMBIO. E TI?"

CONVIDAMOS A TODA A VILA A GOZAR DESTA EXPOSICIÓN, ALOXADA NA NOVA SALA DA BIBLIOTECA CARLOS LABRAÑA.

PODEN ACUDIR TÓDOLOS DÍAS EN HORARIO DE 16:00 A 18:00 HORAS, SALVO O MARTES.

ESTAMOS DE PARABÉNS!!

AS BIBLIOTECAS ESCOLARES DE CEDEIRA ESTAMOS MOI FELICES! "PEGADAS NA IAUGA" PATRIMONIO INMATERIAL: A SEMENTE, RESULTOU PREMIADO NO VI CONCURSO DE TRABALLO POR PROXECTOS DA ASESORÍA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES. ESTA AVENTURA QUE SOÑAMOS HOXE AGROMA, DESPOIS DE RECIBIR MIMOS E COIDADOS DO ALUMNADO PARTICIPANTE, DAS AVOAS, ATURUXEIRAS, FAMILIAS EN XERAL, DIVERSOS AXENTES SOCIAIS E DAS MESTRAS. QUEREMOS AGRADECER A TODOS E TODAS OS QUE PUXERON UN POUQUIÑO DE ILUSIÓN EN QUE ISO FÓRA POSIBLE. COMO SEMENTE QUE PLANTAMOS ESTE ANO ESTÁ MEDRANDO, ESTE ALUMNADO TEN MOITO MÁIS QUE OFRECER, ATENTOS!

PROXECTO "PEGADAS NA IAUGA" PATRIMONIO INMATERIAL: A SEMENTE

NOTICIA NA VOZ DE GALICIA

XEOLOXÍA E LENDAS!

CONTINUANDO CO PROXECTO INTERCENTROS O ALUMNADO DO IES PUNTA CANDIEIRA, OS VAGALUMES E TODO O ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA,REALIZARON UNHA SAÍDA DIDÁCTICA PARA PROFUNDIZAR NO COÑECEMENTO XEOLÓXICO DA CAPELADA. ALÍ PUIDERON APRECIAR AS FORMACIÓNS XEOLÓXICAS DO PALEOZOICO, DA MAN DO XEÓLOGO FRANCISCO CANOSA. ASÍ MESMO REALIZARON UN OBRADOIRO DE FIGURIÑAS DE PAN (SANANDRESIÑOS) E LENDAS CON JORGE BELLÓN EN SAN ANDRÉS DE TEIXIDO.

Podedes ver máis fotos na publicación do IES (Pincha)