BAILE, MAIOS, FESTAS, MÚSICA, TRADICIÓNS, CEDEIRA, CURRÍCULO CEDEIRÉS, DESENVOLVEMENTO EMOCIONAL, BAILE, ARTE, MÚSICA

PROXECTO DOCUMENTAL "MÚSICA, MAESTRO!" #Cedeira #ABP #ALFIN #AMI #bibliotecacreativa #Axenda2030 #ODS #FamiliasnaBE #bibliotecainclusiva #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Fotografía recollida no libro de Willy, André López Díaz.

É ben seguro que sendo Cedeira unha vila onde a música é parte da nosa vida cotiá,

conservará moitos bens materiais e inmateriais referidos ao mundo do canto, o baile,

as festas... Algúns deles aparecen xa recompilados en traballos feitos por autores

cedeireses como poden ser os libros de José Antonio Suárez Aneiros.

A Biblioteca Escolar “Carlos Labraña” do CEIP Nicolás del Río e o Concello de Cedeira,

conscientes de que a memoria gráfica dunha comunidade forma unha parte do seu

Patrimonio cultural, solicitamos a vosa colaboración para artellar

unha exposición de fotografías para o recordo.

Non faremos mal ao supoñer que os máis de nós teremos algunha instantánea,

algún retrato, algunha imaxe nas nosas familias que reflicta calquera dos rexistros

da vida cotiá da Cedeira musical anteriores ao ano 1960. Esas son as fotografías

que agardamos enviedes á escola co fin de poder armar este labor.

Así pois dende a biblioteca, convidamos a todas as familias a enrolarse neste

proxecto musical, unha mostra fotográfica na que se miren os esforzos dos nosos devanceiros.

Poden deixar as súas fotografías na secretaria do CEIP Nicolás del Río.

Serán escaneadas e devoltas á maior brevidade. Tamén existe a posibilidade

de que mandedes vos a fotografía ao seguinte correo:

biblio.nicolas.del.rio@gmail.compoñendo de título: MÚSICA MAESTRO.

PRAZO PARA TRAER AS FOTOGRAFÍAS: ATA O 10 DE MAIO

MAIO

Cores, fitas e flores fixeron relucir a ledicia infantil nun festival organizado pola compañía de ópera do I.E.S. Punta Candieira. Os fondos recadados fan que estén un pouquiño máis preto de Berlín. Ledos.

Neste "Tempo de maias" o proxecto "De festas na vila" (que se enmarca no currículo cedeirés da biblioteca escolar) xermolou o pasado venres no auditorio nunha mostra na que se deu a coñecer o traballo que os integrantes do proxecto LÓVA levan realizado ao longo do curso.

Inmersos nun exemplo de colaboración entre bibliotecas escolares, os nenos e as nenas da escola sentíronse grandes por poñer en pé  unha representación da festa do maio da man das alumnas de Antropoloxía de primeiro de Bacherelato.

A música, o baile tradicional, o xogo e o entusiasmo acordaron  á primavera do seu sono do inverno.

Vaía se son grandes... Inmensos!!

(Referencias como esforzo compartido, actitudes de respecto, desenvolvemento emocional e social... non son necesarias. Estaban diante dos ollos de calquera afortunado que formara parte do público ese día. Para reflexionar.)