GRUPOS INTERACTIVOS E FORMACIÓN DE USUARIOS

Iniciamos o curso escolar programando as actividades de formación do alumnado como usuarios da biblioteca escolar do centro.

Os espazos da biblioteca, a organización dos fondos, a variedade de recursos a empregar, as normas de uso, o préstamo de libros...son algúns dos aspectos que se abordan nestas primeiras sesións.

Durante o desenvolvemento das actividades, o alumnado organízase a modo de grupos interactivos. Nesta forma de organización ten un valor engadido a presenza dun adulto voluntario en cada un dos subgrupos, favorecendo a interacción, participación e resolución das tarefas por parte do alumnado.

Todas as familias quedades convidadas a participar nestas actividades de formación de usuarios, actuando como adultos voluntarios.

REUNIÓNS INICIO DE CURSO

VENRES 6 DE SETEMBRO

- 2º ED. PRIMARIA........11h.

- 1º ED. PRIMARIA........12h.

MARTES 10 DE SETEMBRO

- 5º ED. PRIMARIA........18:30h.

MARTES 17 DE SETEMBRO

- 3º ED.PRIMARIA.........17h.