SAMAÍN/HALLOWEEN

5º Educación primaria

6º Educación primaria

LISTADO RESERVA COMEDOR A 9 DE OUTUBRO DE 2017

DESCARGAR AQUÍ A LISTA DE RESERVA DO COMEDOR ESCOLAR A DATA LUNS 9 DE OUTUBRO DE 2017.

Menú setembro

Podes descargar aquí a benvida e normas do noso comedor escolar.

REUNIÓNS FAMILIAS

2ºB E 2ºC: REUNIÓN MARTES 12  DE SETEMBRO ÁS 17h.

3ºA E 3ºB: REUNIÓN MARTES 12 DE SETEMBRO ÁS 18h.

MONTAXE DE ESCORNABOTS

XA ESTAMOS PREPARANDO OS ESCORNABOTS PARA PODER UTILIZALOS O VINDEIRO CURSO ESCOLAR.

NO SEGUINTE DOCUMENTO QUEDAN PLASMADOS OS PASOS A SEGUIR PARA A SÚA MONTAXE,

PRESTANDO ATENCIÓN ÁS DIFICULTADES QUE NOS FOMOS ATOPANDO.

"AS MURALLAS DE CEDEIRA"

DENDE A BIBLIOTECA ESCOLAR "CARLOS LABRAÑA" APOIAMOS A ENSINANZA DUN "CURRICULUM CEDEIRÉS" POR MEDIO DUNHA METODOLOXÍA DE APRENDIZAXE BASEADA EN PROXECTOS E NA APRENDIZAXE COOPERATIVA.

UN EXEMPLO CLARO É O TRABALLO DESENVOLVIDO POR DULCE E O SEU ALUMNADO DURANTE OS DOUS ÚLTIMOS CURSOS ESCOLARES: INVESTIGARON, FORON ÁS FONTES DOCUMENTAIS, ORGANIZARON A INFORMACIÓN RECOLLIDA E OFRECERON O APRENDIDO PARA QUE TODOS POIDAMOS SABER MÁIS.

O PROXECTO "CEDEIRA É UNHA VILA" INCLÚE VARIAS TAREFAS. NESTA OCASIÓN CENTRÁRONSE NAS MURALLAS MEDIEVAIS DA VILA DE CEDEIRA E AS SÚAS PORTAS DE ACCESO.

A ANDAINA DESTE PROCESO INICIOUSE COA VISITA DE DON RAFAEL USERO, HISTORIADOR QUE AXUDOU AO ALUMNADO A ACUDIR ÁS FONTES PARA PODER DOCUMENTAR O SEU PROXECTO "CEDEIRA É UNHA VILA" E COA INFORMACIÓN RECOLLIDA ELABORARON UN LAPBOOK.

MAIS QUERÍAN COMPARTIR TODO ESE COÑECEMENTO, ASÍ QUE DESEÑARON UN TRÍPTICO EDITADO POLO CONCELLO COA AXUDA INDISPENSABLE DO NOSO BENQUERIDO QUIQUE. ADEMAIS DE ELABORAR OS TEXTOS, GRAVARON UNS VÍDEOS EXPLICATIVOS DE CADA UNHA DAS PORTAS AOS QUE SE PODE ACCEDER A TRAVÉS DUN CÓDIGO QR.

TODAS AS TAREFAS DE APRENDIZAXE REMATAN CUN PRODUTO SOCIALMENTE RELEVANTE. ADEMAIS DOS TRÍPTICOS, O CONCELLO COMPROMETEUSE A COLOCAR UNHAS PLACAS INFORMATIVAS EN CADA PORTA DA VILA CO TRABALLO REALIZADO POLO ALUMNADO AO LONGO DESTES DOUS CURSOS. QUIQUE FIXO O DESEÑO (unha vez máis, grazas) E OS OPERARIOS DO CONCELLO COLOCARON AS PLACAS NOS LUGARES CORRESPONDENTES.

XA TODOS, OS DE AQUÍ E OS QUE NOS VEÑAN VISITAR, PODEMOS COÑECER UNHA PARTE IMPORTANTE DA HISTORIA DA NOSA VILA. GRAZAS.

BO TRABALLO!

PODEDES DESCARGAR O LECTOR DE CÓDIGOS QR NOS VOSOS DISPOSITIVOS MÓBILES E TABLETAS

FINALIZARON ESTA AVENTURA CONVIDANDO ÁS FAMILIAS A UN PASEO