AS PORTAS DA VILA

Descarga a aplicación para ler códigos QR e descubre as antigas portas que había na nosa Vila.

Who is who?

Come and see our Silhouette Exposition "Who is who? Do you know them? Are you sure?.... so find out the right number for each child.

Enyoy it!!!

PALACETE

Openning times:

From monday to friday

Saturday morning

From november 14th to november 30th

CHARLA INFORMATIVA

CHARLA INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS SOBRE OS RISCOS DO USO DE INTERNET E NOVAS TECNOLOXÍAS

JOSÉ ANTONIO FRANCO RIVERA, CABO DA GARDA CIVIL

MARTES 25 DE OUTUBRO ÁS 18h.

CEIP NICOLÁS DEL RÍO

Resultado de imagen de INTERNET SANO

NOTA INFORMATIVA

REUNIÓN COAS FAMILIAS

MARTES 20 DE SETEMBRO

3º PRIMARIA .................17 HORAS

4º PRIMARIA..................18 HORAS

MARTES 27 DE SETEMBRO

6º PRIMARIA.................. 17 HORAS

5º PRIMARIA.................. 18 HORAS

INFORMACIÓNS INICIO DE CURSO

ESTIMADAS FAMILIAS: O INICIO OFICIAL DAS CLASES DO CURSO 2016/2017 SERÁ O DÍA 12 DE SETEMBRO

Durante os días previos teredes á vosa disposición as listaxes actualizadas de alumnos/as por aula, a asignación de titorías e a listaxe definitiva de libros de texto, quedando expostas na cristaleira da porta branca.

Antes do inicio realizaranse as reunións iniciais de pais e nais dos alumnos de E.I. e 1º curso de E.P. no seguinte horario

• Martes 6 de setembro, ás 10:00 h. : 4 anos
  • Martes 6 de setembro, ás 11:30 h. : 3 anos
  • Mércores 7 de setembro, ás 10:00 h. : 5 anos
  • Mércores 7 de setembro ás 11:30 h. : 1º E.P.

ATENCIÓN: NESTE CURSO ESCOLAR 2016/2017 O HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO EN SECRETARÍA SERÁ DE 8:30 A 12:00 HORAS.

Un saúdo e bo inicio de curso a tod@s!!!!!!!!

INFORMACIÓNS SECRETARÍA

Informamos que os vales para adquisición de material escolar e adquisición de libros de texto para o curso 2016/2017, así como os historiais académicos do alumnado que cursou 6º de Educación Primaria no curso 2015/2016, xa están dispoñibles.

Poderán recollerse na secretaría do centro entre os días 20 e 22 de xullo (ambos inclusive) ou a partir do 1 de setembro.

COMEDOR ESCOLAR 2016/2017

Publicado no taboleiro do centro (porta branca) o LISTADO PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR, PARA O CURSO2016/2017 segundo o acordado polo Consello Escolar en sesión  do 12 Xullo do 2016.

O prazo para alegacións e entrega de documentación pendente será do 12 ao 22 de xullo.

As solicitudes non completas ou sen emendar erros en dita data pasarán ao apartado “outros”.

As vacantes adxudicaranse en setembro entre as solicitudes presentadas fóra do prazo inicialmente estipulado, do 14 de xuño ao 8 de xullo.

O día 5 de setembro reunirase a Comisión de comedor. Nos días posteriores publicarase a listaxe definitiva.

Cedeira, 12 de xullo de 2016

XORNAL ESCOLAR 2.015-2.016

EXCURSIÓN 4 ANOS A MERA

(PREME NA IMAXE PARA VER AS FOTOS)