Dous traballos premiados no IV Concurso de Traballos por Proxectos !!!!

Queremos compartir a nosa ledicia!

A biblioteca da escola vén de recibir por segundo ano consecutivo o recoñecemento da Dirección Xeral de Centros polos seus traballos por proxectos do curso pasado.

Para saber máis pincha nos seguintes enlaces

BOAS NOTICIAS BIBLIOTECA CARLOS LABRAÑA

RESOLUCIÓN DO IV CONCURSO DE TRABALLOS POR PROXECTOS

ESCOLA DE FAMILIAS

MANDATOS DO ENTROIDO

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019/2020

O prazo de presentación de solicitudes para reserva de praza para o alumnado de novo ingreso no CEIP Nicolás del Río estará aberto do 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive)

A solicitude estará a vosa disposición en Secretaría, na páxina web do colexio ou na aplicación "admisionalumnado".

As solicitudes pódense presentar en papel na Secretaría do centro ou telemáticamente na aplicación "admisionalumnado"

Coa solicitude é obrigatoria prsentar un documento que acredite a idade do/a alumno/a

SOLICITUDE ADMISIÓN EN GALEGO

SOLICITUD ADMISIÓN EN CASTELLANO