Educación Infantil

PROXECTO OS CASTELOS

OS CASTELOS

Este terceiro trimeste traballamos o proxecto "Os Castelos", partindo deste tema xurdiron moitas actividades e visitas a distintos lugares do noso pobo así coma a excursión de fin de curso ó castelo de Moeche. Amosamos nestes vídeos varias destas actividades, algunhas delas non poderían levarse a cabo sen a axuda das familias, moitas gracias pola colaboración.

4 ANOS B

4 ANOS A

AULAS ABERTAS. TERCEIRO TRIMESTRE

EXCURSIÓN 4 ANOS

EXCURSIÓN GRANXA DO SOUTO- CASTELO DE MOECHE

Para rematar este trimeste e o noso proxecto de "OS CASTELOS" fixemos unha excursióná granxa do Souto ondenos ensinaron a montar a cabalo coma auténticos cabaleiros medievais.

A continuación fumos visitar o castelo de Moeche onde aprendimos moitas máis cousas sobre estas construccións do medievo.

EXCURSIÓN Ó CASTELO DE CEDEIRA

AÍNDA QUE NON É MEDIEVAL, FUMOS A VER O CASTELO DA NOSA VILA. CONTÁRONNOS COUSAS INTERESANTES, COMO QUE FOI CONSTRUÍDO PARA DEFENDER A CEDEIRA DOS ATAQUES POR MAR. HABÍA UNS CAÑÓNS IMPRESIONANTES, TORRE DE VIXILANCIA E UN PEQUENO MUSEO. PARA CHEGAR ALÍ E REGRESAR Á ESCOLA, CAMIÑAMOS COMO AUTÉNTICOS CAMPIÓNS. AQUÍ TEDES UNHAS FOTOS PARA QUE VEXADES UN POUCO COMO FOI ESTA VISITA.

VISITA Ó MUSEO DO MAR

Fixemos unha visita ó noso museo do mar, e ademáis da nova exposición de playmobil e o mar, tíñannos preparadas unhas pequenas explicacións e unha actividade de como se pesca e marisquea na nosa vila. Visita gratificante e paseo moi agradable. Aquí podedes ver algunhas das fotos que tiramos.

AULAS ABERTAS

SEGUNDO TRIMESTRE. 4 ANOS.

SEGUNDO TRIMESTRE

AQUÍ PODEDES VER ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES QUE LEVAMOS A CABO NO SEGUNDO TRIMESTRE.

AULAS ABERTAS

Neste segundo trimestre, os venres, as clases de 4 anos abren as súas portas para compartir experencias cos seus compañeiros de nivel e deste xeito favorecer as relacións sociais entre todos os nenos e nenas.

Ademáis nas dúas aulas prográmanse actividades variadas para traballar a motricidade fina, lóxica matemática, lectoescritua, plástica... así como actividades de xogo libre para fomentar a súa creatividade e imaxinación.Os nenos e nenas poden elexir as actividades que prefiran en cada momento en calquera das dúas clases e cambiar de actividade e de clase cando eles queiran.

Deixamos aquí un vídeo no que podedes ver as actividades que estiveron realizando durante estas semanas.

1º TRIMESTRE DE 5 ANOS B

4 ANOS

TRABALLOS PRIMEIRO TRIMESTRE

Pódedes ver nestes vídeos un resume dos traballos que realizaron os nenos e nenas de 4 anos durante este primeiro trimestre.

4 ANOS A

4 ANOS B

4 ANOS FESTA DA AUGA

XOGAMOS CON AUGA

3 ANOS A

PODEDES VER NESTES VIDEOS ALGUNHAS ACTIVIDADES REALIZADAS NESTE TRIMESTRE. MOITAS GRACIAS POLA VOSA PARTICIPACIÓN

Excursión Belelle. 3 Anos

EXCURSIÓN BELELLE. 3 ANOS

3 ANOS . SEGUNDO TRIMESTRE.

SEGUNDO TRIMESTRE

PODEDES VER NESTES VIDEOS ALGUNHAS ACTIVIDADES REALIZADAS NESTE TRIMESTRE. ALGUNHAS GRACIAS Á VOSA PARTICIPACIÓN DENDE A CASA. GRACIAS POR COLABORAR.

3 ANOS

PRIMEIRO TRIMESTRE 3 ANOS

Podedes ver nestes vídeos un resumo de todas as actividades que realizaron os nenos e nenas de 3 anos no primeiro trimestre de curso.

Samaín 3 Anos A

3, 2, 1... comezamos!

Benvidos/as de novo a este blog!

Como sabedes, setembro é un mes moi especial nos coles xa que todo volve a funcionar! Asique qué mellor modo de iniciar o curso neste pequeno espazo virtual que cun pequeno vídeo dos protagonistas de todo isto: os nenos e as nenas! Esperamos que o disfrutedes!

FACEMOS GOMINOLAS CASEIRAS

Despois de plantar fresas na horta da escola, os nenos e nenas de 5 anos, decidimos facer unha receita deliciosa,fácil e sana con elas. E como somos moi lambóns nada mellor que unhas gominolas de fresa.

5 ANOS A

5 ANOS B

VISITA MUSEO DO MAR. 5 ANOS

Esta semana fixemos unha saída ó museo do mar, alí ensinánronnos a facer nós mariñeiros. Tamén fixemos unha visitas ás distintas salas do museo.

Deixamos aquí unhos videos para que vexades o ben que o pasamos.

5 anos A

5 anos B

A MÁSCARA DO LEÓN

Os nenos e nenas de 5 anos representamos no teatro de sombras "A Máscara do León". O sonido da representación foi grabado polas dúas aulas de 5 anos e despois cada aula fixo a súa representación.

Representación de 5 anos B

Representación de 5 anos A