ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019/2020

LISTAXES DO PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL (PREMER AQUÍ)

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL (PREMER AQUÍ)

LISTAXE DE SOLICITUDES DE AMISIÓN FÓRA DE PRAZO (PREMER AQUÍ)

PRAZAS VACANTES PARA O CURSO 2019/20 (PREMER AQUÍ)

Listaxe do alumnado con reserva de praza no IES Punta Candieira para o curso 2019/2020

PROCLAMACIÓN DAS CANDIDATURAS ELECTAS DE MESTRES PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR

Dª Marta Cameselle Barge, directora do centro e presidenta da Xunta Electoral do mesmo, en virtude do establecido no Decreto 92/1988 do 28 de abril sobre órganos de participación no control e xestión dos centros docentes públicos.

PROCLAMA, no nome da Xunta Electoral, os seguintes candidatos/as electos/as de mestres deste Centro que pasan a formar parte do Consello Escolar:

Dª Ana Isabel Rodríguez Rodríguez con 24 votos

Dª.Susana Martínez López con 22 votos

Candidaturas non elixidas:

Dª Iria Tejeiro López con 8 votos

Dª Iria Riveiro Poisa con 7 votos

Dª Rosa María González Casal con 1 voto

PROCLAMACIÓN DAS CANDIDATURAS ELECTAS DE PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR

PROCLAMA, no nome da Xunta Electoral, os seguintes candidatos electos de pais/nais/titores legais do alumnado deste Centro:

Dª.María Teresa Prados Vellón con 63 votos

Dª .María Isabel Fernández Pazos con 60 votos

D. Roberto Pérez Timiraos con 54 votos

Candidaturas non elixidas:

.María Teresa Casal Barcia con 51 votos

Dª. Ana Mari Loureiro Loureiro con 35 votos

CALENDARIO ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2018/20

·       DÍA 5-8 NOVEMBRO

-         Constitución Xunta Electoral

-         Publicación das convocatorias de eleccións.

-         Publicación provisional dos censos (na secretaría).

·       9 - 19 NOVEMBRO DE 9:00 A 13:30

-          Prazo presentación de Candidaturas.

·       20 NOVEMBRO (2ª reunión Xunta Electoral)

-         Proclamación e publicación de candidaturas

-         Aprobación censos definitivos

-         Aprobación de modelo de papeletas

-         Sorteo público da designación dos membros das mesas

·       21 - 22 NOVEMBRO

-         Prazo reclamacións á proclamación de candidaturas.

·       23 NOVEMBRO

-         Resolución ás reclamacións.

·       27 NOVEMBRO

-       Celebración votacións

-       Pais/nais

-       Profesorado

·       29 NOVEMBRO (3ª reunión Xunta Electoral)

-         Proclamación de candidatos electos

-         Traslado ao Xefe Territorial das copias de actas das votacións

ELECCIÓNS RENOVACIÓN PARCIAL CONSELLO ESCOLAR 2018/19

CONSTITUCIÓN XUNTA ELECTORAL

Realizado o sorteo público o día 30 de Novembro na secretaría do centro ás 12:00h para a constitución da Xunta Electoral, regulada no Decreto 92/1988 do 28 de abril, queda constituída do seguinte xeito:

Directora: Marta Cameselle Barge

Profesor/a: Alejandro Martínez López

Pai/Nai: Susana Romero Crego

Representante de administración e servizos: Rocío Yáñez Rodríguez

Son competencias da citada xunta:

Aprobar e publicar os censos electorais, que deberán reflexar, en todo caso, nome e apelidos dos electores.

b)    Concretar o calendario electoral, de acordo co establecido no regulamento.

c)     Ordenar o proceso electoral.

d)    Admitir e proclamar candidaturas.

e)     Promover a constitución das distintas mesas electorais.

f)      Resolver as reclamacións presentadas contra as resolucións das mesas electorais.

g)     Proclamar os candidatos elixidos e remitir as correspondentes actas á Delegación Provincial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.

ELECCIÓNS RENOVACIÓN PARCIAL CONSELLO ESCOLAR 2018/19

SORTEO PARA CONSTITUÍR A XUNTA ELECTORAL (premer aquí)

Resolución do 25 de setembro de 2018 (premer aquí)

MATRÍCULA CURSO 2018/19

O ALUMNADO DE NOVO INGRESO NO CURSO 2018/19 DEBERÁ FORMALIZAR A MATRÍCULA DENDE O 20 AO 30 DE XUÑO

OS IMPRESOS E A DOCUMENTACIÓN QUE DEBERÁN ACHEGAR ESTÁN A VOSA DISPOSICIÓN EN SECRETARÍA

NOTA: O ALUMNADO QUE PASA PARA 1º DE EDUCACIÓN PRIMARIA TAMÉN DEBERÁ FORMALIZAR A MATRÍCULA E ACOMPAÑAR 2 FOTOS RECENTES (TAMAÑO CARNET) O PRAZO É O MESMO (DO 20 AO 30 DE XUÑO). ENVIAMOS A SOLICITUDE POLO ALUMNADO

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/19

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018/19

Relación de libros de texto que se utilizaran no vindeiro curso escolar 2018/19

TRANSPORTE ESCOLAR 2018/19

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDES PARA TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2018/19 DENDE O 15 DE XUÑO AO 2 DE XULLO (AMBOS INCLUSIVE).

SOLICITUDES DISPOÑIBLES NA SECRETARÍA DO COLEXIO OU DESCARGAR AQUÍ:

- SOLICITUDE TRANSPORTE

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018/19

Aberto o prazo de presentación de solicitudes para as axudas de adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2018/19 dende o 22 de maio ao 22 de xuño (inclusive)
Para consultar todos os prazos (presentación, listas, emendas, entrega vales....) premer aquí.

As solicitudes poderanse descargar premendo aquí, dende a sede electrónica (ED330B) ou directamente da aplicación "FONDOLIBROS"

Para consultar a normativa premer aquí

Para consultar un resume das axudas premer aquí

VACANTES CURSO 2018/19

PRAZAS VACANTES CURSO 2018/2019

(premer aquí)

LISTADO DEFINITIVO DE CENTROS ADMITIDOS NO PROA

Descarga aquí  o listado de centros admitidos no programa PROA. O programa pretende: potenciar a aprendizaxe e o rendemento escolar do alumnado mellorando as expectativas sobre as súas propias capacidades; axudarlle na formación do seu autoconcepto e na súa integración social; facilitar a continuidade na progresión da acción educativa; incrementar a relación e a comunicación coas familias, favorecendo así a súa implicación no desenvolvemento dos seus fillos e das súas fillas, etc...

Os alumnos e alumnas seleccionados polo departamento de orientación, recibirán clases de apoio polas tardes en grupos reducidos.