RECREOS

OBRADOIRO DE COSTURA STEAM - ANTÓN FRAGUAS - LETRAS GALEGAS

O interese dun grupo do noso alumnado estaba encamiñado á costura, así naceu este obradoiro.

Durante os mércores do 3º trimestre asistirán a un obradoiro no horario de recreos para coñecer os materiais a empregar e usalos con propiedade (recordemos a Antón Fraguas, que nos seu estudos xa afirma a importancia de coñecer a materia prima).

Este obradoiro require de moito labor, terán que facer patróns, sacar fios de liño, ... e conseguir elaborar as pezas do noso traxe tradicional.

Isto tan só é unha pequena mostra, máis adiante ensinaremos o resultado final.

COMEZOU A ACTIVIDADE DO ALUMNADO VOLUNTARIO!

O ALUMNADO VOLUNTARIO DE 5º E 6º XA SE PUXO "MANS Á OBRA".

DURANTE TODOS OS RECREOS DO CURSO ESCOLAR COLABORARÁN NA XESTIÓN E ORGANIZACIÓN DA BIBLIOTECA NO TEMPO DE RECREO.

EN QUENDAS SEMANAIS, REPARTIDAS NOS TRES TRIMESTRES, OS E AS AXUDANTES REALIZARÁN O PRÉSTAMO INFORMATIZADO, FARÁN UN REXISTRO DO USO DOS ORDENADORES, TABLETAS E ESCORNABOTS, MANTERÁN OS FONDOS ORDEADOS NOS ANDEIS,  ACONSELLARÁN AO ALUMNADO USUARIO...

ASÍ QUE VOS DAMOS AS

GRAZAS!!!