CDU

DÍA DAS BIBLIOTECAS

As nosas bibliotecas están vivas e de celebración todos os días, pero este foi especial.

O alumnado de sexto de primaria acudíu á Biblioteca Punta Candieira do IES para coñecela e traballar a súa nova disposición. Realizaron un collage cheo de creatividade recreando os diversos espazos cos que consta e utilizando materiais  refugallo. Recordando que as bibliotecas da nosa vila queren  crear conciencia no coidado do medio ambiente.

O alumnado de quinto acudíu á Biblioteca Municipal López Cortón e o resto do centro disfrutamos do obradoiro de medo!!

ROBÓTICA NA BIBLIOTECA

A ROBÓTICA ESTÁ PRESENTE NO NOSO COLEXIO GRAZAS AO PROXECTO "ESCORNABOTS NA BIBLIOTECA ESCOLAR"

O ALUMNADO TIVO O SEU PRIMEIRO ACHEGAMENTO CUNHA ACTIVIDADE PARA COÑECER A CDU, DENTRO DA FORMACIÓN DE USUARIOS.

DISPOÑERON DUNHA PLANTILLA CON IMAXES DE PERCEBÍN REPRESENTANDO A CDU

E DE DIFERENTES IMAXES DE CUBERTAS DE LIBROS QUE ESTÁN PRESENTES NA NOSA BIBLIOTECA.

PLANTILLA DA CDU, CON PERCEBÍN, PARA XOGAR COS ESCORNABOTS

ESCÓLLESE A IMAXE DUNHA CUBERTA DUN LIBRO.

DECÍDESE EN QUE NÚMERO DA CDU DEBERÍA UBICARSE.

COMPRÓBASE MIRANDO A FICHA DA CUBERTA POLO REVERSO.

DESPLÁZASE O ESCORNABOT ATA O NÚMERO/IMAXE CORRESPONDENTE.