Skip to main content

ALFIN

CREA O TEU OBRADOIRO OU FALADOIRO! #bibliotecainclusiva #Axenda2030 #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Sabedores do voso potencial, xa o tedes amosado en moitas ocasións,

queremos propoñervos que deseñedes os vosos propios obradoiros ou faladoiros.

Seguro que sabedes facer algo de marabilla: lettering, unha manualidade,

un experimento, un actividade de costura, reciclados...

Ou falar, diso tamén temos constancia, pero hai temas dos que sabedes a moreas

e quedamos pasmados escoitándovos: un animal, un fenómeno físico, unha lenda,

o mar, un conto, a recomendación dun libro...

Pasade pola biblioteca e apuntádevos!

Vos estamos esperando! Todos temos algo que contar!


 

 

 

 

CALIGRAMAS - OBRADOIROS VOLUNTARIADO #VoluntariadonaBE #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

O voluntariado despertando a creatividade,

xogando coas palabras e a imaxe da nosa mascota Percebiño!

 

 

 

 

NOVAS ADQUISICIÓNS - FONDOS #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Pasade a coller novidades. Algunhas delas lecturas imprescindibles!

 

 

 

FORMACIÓN EN CREATIVA CON PABLO OTERO #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

O alumnado de 6º de primaria xogou coas palabras.

Baixo o lema das bibliotecas escolares "A biblioteca escolar ten a palabra",

realizou dúas experiencias creativas co escritor e ilustrador Pablo Otero.

 

 

Está actividade está enmarcada na biblioteca creativa, é unha formación para

o alumnado que temos que agradecer á asesoría de bibliotecas.

Unha experiencia onde se evidencia que a biblioteca escolar acolle todo tipo

de linguaxes (oral, artística, escrita...). Este ano afondamos nas verbas e

as súas posibilidade estéticas e creativas.

 

 

Pablo Otero, estudou na Facultade de Belas Artes de Pontevedra.

É disléxico, pero isto en ningún momento foi un impedimento, senón ao

contrario, un reto para profundizar no poder creativo das letras,

da súa contorna, da súa estética. Podedes consultar na biblioteca

diversos libros ilustrados ou escritos polo autor.

Unhas fotografías e un vídeo para ilustrar a xornada.

 

 

 

 

 

 

EXPERIENCIAS CREATIVAS CON PABLO OTERO #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

 

Baixo o lema das bibliotecas escolares "A biblioteca escolar ten a palabra",

o alumnado de 4º de primaria brincou coas verbas e

realizou dúas experiencias creativas a cargo do escritor e ilustrador Pablo Otero.

 

 

Pablo Otero, estudou na Facultade de Belas Artes de Pontevedra.

É disléxico, pero isto en ningún momento foi un impedimento, senón ao

contrario, un reto para profundizar no poder creativo das letras,

da súa contorna, da súa estética. Podedes consultar na biblioteca

diversos libros ilustrados ou escritos polo autor.

Está actividade está enmarcada na biblioteca creativa, é unha formación para

o alumnado que temos que agradecer á asesoría de bibliotecas.

 

 

Unha experiencia onde se evidencia que a biblioteca escolar acolle todo tipo

de linguaxes (oral, artística, escrita...). Nesta ocasión, Ideogramas e Falsas noticias falsas

foron os divertimentos escollidos.

Unhas fotografías e un vídeo para ilustrar a xornada.

 

 

 

 

 

 

 

BIBLIOTECA CREATIVA CON PABLO OTERO #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

O alumnado de 3º de primaria xogou coas palabras.

Baixo o lema das bibliotecas escolares "A biblioteca escolar ten a palabra",

realizou dúas experiencias creativas co escritor e ilustrador Pablo Otero.

 

Está actividade está enmarcada na biblioteca creativa, é unha formación para

o alumnado que temos que agradecer á asesoría de bibliotecas.

Unha experiencia onde se evidencia que a biblioteca escolar acolle todo tipo

de linguaxes (oral, artística, escrita...). Este ano afondamos nas verbas e

as súas posibilidade estéticas e creativas.

Pablo Otero, estudou na Facultade de Belas Artes de Pontevedra.

É disléxico, pero isto en ningún momento foi un impedimento, senón ao

contrario, un reto para profundizar no poder creativo das letras,

da súa contorna, da súa estética. Podedes consultar na biblioteca

diversos libros ilustrados ou escritos polo autor.

Unhas fotografías e un vídeo para ilustrar a xornada.

 

 

 

 

 

 

 

OBRADOIRO LETTERING - ORGANIZADO POLO ALUMNADO #bibliotecainclusiva #Axenda2030 #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Aquí temos o segundo obradoiro deseñado polo noso alumnado.

Julia agasallou o alumnado cun obradoiro de lettering.

Cando ao alumnado se lle ofrecen responsabilidades, responde con cousas tan fermosas coma esta.


Foi a primeira en apuntarse á convocatoria de obradoiros e faladoiros do alumnado

e tivo unha aceptación inmensa. Foi unha ledicia ver o ben que explica e o disfrute

dos seus compañeiros e compañeiras, que realmente están facendo caligrafía,

pero dun xeitos moi especial.

Igual que o resto de alumnas e alumnos formadores seguiú tódolos pasos requeridos.

Aquí unhas imaxes que constatan o ben que o pasaron, canto aprenderon e

un vídeo que amosa que as cousas necesitan un tempo para consolidarse.

 

OBRADOIRO COMECOCOS - ORGANIZADO POLO ALUMNADO #bibliotecainclusiva #Axenda2030 #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Aquí temos o primeiro obradoiro deseñado polo noso alumnado.

Elena agasallou o alumnado cun obradoiro de comecocos.

O primeiro paso foi cubrir a solicitude e explicar o seu obradoiro,

material necesario, número de persoas que podían asistir...

Entregou a solicitude e puxémoslle unha data para realizar a formación e un selo.

Antes de chegar o día fixo o cartaz, nun ordenador da biblioteca, e unha cunha táboa para apuntarse.

Imprimimos e pegamos o cartaz no corcho dos avisos. Así a xente que o desexou puido apuntarse.

Elena, desenvolveu un obradoiro que todas e todos gozaron.

Soubo expoñer estupendamente os pasos para realizar a manualidade.

Estamos ledos de empoderar ao noso alumnado!

PROXECTO INMERSIÓN LINGÜÍSTICA #ABP #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Neste outono tivo lugar un proxecto de inmersión lingüística con sede en León.

 

Ata alí desprazouse un grupo de alumnas e alumnos para compartir

un proxecto sobre como a ciencia pode mellorar o mundo.

 

 

Temos aquí unha pequena mostra das actividades realizadas.

 

Unha experiencia para repetir!

 

CREA O TEU OBRADOIRO OU FALADOIRO! #bibliotecainclusiva #Axenda2030 #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Sabedores do voso potencial, xa o tedes amosado en moitas ocasións,

queremos propoñervos que deseñedes os vosos propios obradoiros ou faladoiros.

Seguro que sabedes facer algo de marabilla: lettering, unha manualidade,

un experimento, un actividade de costura, reciclados...

Ou falar, diso tamén temos constancia, pero hai temas dos que sabedes a moreas

e quedamos pasmados escoitándovos: un animal, un fenómeno físico, unha lenda,

o mar, un conto, a recomendación dun libro...

Pasade pola biblioteca e apuntádevos!

Vos estamos esperando! Todos temos algo que contar!


 

 

 

 

 

Percebiño responde...

É algo coñecido por todos e todas que a Percebiño encántanlle as palabras, as boas historias... e por suposto, as cartas! Por iso, retomamos unha das dinámicas máis especiais: Cartas a Percebiño! É dicir, o lugar onde se xuntan inquedanzas, dúbidas, pequenas historias, anécdotas e moito mais... en formato escrito e cun destinatario moi especial: Percebiño.

Como vedes nas imaxes xa funciona a pleno rendimento e sabemos de algúns e algunhas que incluso tiveron xa carta de resposta! Asique para que vos animedes os que aínda non escribichedes... aquí vos deixamos os pasos!

 

 

E, por suposto, na escola toda actividade ten a súa razón de ser polo que deixamos adxunto a fundamentación pedagóxica.

Non esquezas facer un borrador e logo pasar a carta a limpo. Incluímos un modelo, pero tamén podes apuntarte ou pasar pola biblioteca para coller o formato de carta que máis che guste!

DÍA EUROPEO DAS LINGUAS

Posted in

UN DOS MAIORES PATRIMONIOS É A FALA, A NOSA E A DA NOSA CONTORNA,

A DOS QUE VEÑEN E A DOS QUE QUIZAIS VISITAREMOS.

PALABRAS, A BASE DO ENTENDEMENTO!

DENDE AQUÍ O NOSO SAÚDO!

 


 

 

PROXECTO "Contra o cambio... eu cambio. E ti?" #EuQuedoNaCasa #bescolaresgalAbertas

A proposta de hoxe vai adicada a complementar o noso proxecto "Contra o cambio...eu cambio. E ti?"

Hoxe queremos propoñer lectura.

Son dous contos fermosos, un para rapazada máis grande e outra para máis pequena.

Con axuda, todos poden chegar ás dúas.

Ao final, ofrecemos un xogo de entretemento.

Estes días tan duros para os humanos son os mellores que están vivindo moitas especies.

Baixaron os niveis de contaminación e se asomas á ventá es capaz de ver e escoitar moitas aves.

Que de todo isto, permaneza o mellor de nós.

A equipa de biblioteca quere mandarvos moitos, moito bicos, de caramelos, de chocolate, de fresas...

 Clica nos pdf para ler os contos.

Clica aquí para entreterte co xogo.

 

 

PERO...QUE ME ESTÁS CONTANDO? #EuQuedoNaCasa #bescolaresgalAbertas

Nestes días estanse difundindo moitas noticias falsas

(ou bulos, ou fake news).

 

 

Como podemos saber que nos están enganando?

 

 


 

E ti, viches algunha noticia falsa estes días?

Se queres, podes compartila e conseguir que non nos sigan enganando.

biblio.nicolas.del.rio@gmail.com

 

Symbaloo actividades en castelán -#euquedonacasa

Actividades en castelán contra o aburrimento.

Tertulias dialóxicas

Os Vagalumes xa están moi adiantados na lectura de "A increible historia da avoa ganster" de David Wallies.

 

Os nosos moderadores Miguel (aluno) e Diego (familiar adulto) darán remate á ultima tertulia dialóxica por este libro o luns 9 de marzo.

De seguro aparecerán unha manchea de novas proposta de lectura para dialogar, gozar e debater.

Agradecer ás familias a súa implicación.

RECREOS NA BIBLIO!

O VOLUNTARIADO ACOMPAÑA, GUÍA E ASESORA A TODO O ALUNADO NOS RECREO DA BIBLIOTECA CARLOS LABRAÑA.

PARABÉNS RAPAZADA!

A VOSA LABOR É FANTÁSTICA!!

PROXECTO INTERCENTROS VAGALUMES - IES

O PROXECTO COMPARTIDO POLOS VAGALUMES DE 4ºA E O ALUMNADO DO IES (ANTROPOLOXÍA E CULTURA CIENTÍFICA DE 1º DE BACH.) DEIXA PEGADA NESTE PRIMEIRO TRIMESTRE. FIXERON INNUMERABLES TAREFAS DE INVESTIGACIÓN XEOLÓXICA CENTRADA NA CAPELADA. NESTES VÍDEOS AMOSAN O PESO DUN PROCESO NECESARIO PARA DESCOBRER, RESOLVER E APRENDER UNHA MOREA DE INCÓGNITAS QUE SE PLANTEXARON AO COMEZO DA INVESTIGACIÓN.

DOCUMENTACIÓN: o alumnado acude á Biblioteca Carlos Labraña para solucionar dúbidas, algúns acuden tamén á Biblioteca Municipal López Cortón. En ocasións cubren datos nunha ficha co obxectivo de crear unha mecánica na busca (salas, coñecer CDU, tejuelo,...) e localización.

LIÑA DO TEMPO: Coñecida e traballada a información na aula, estruturan a máis importante nunha liña do tempo que decoran polos corredores dos pasillos fronte á aula.

NOVAS TECNOLOXÍAS: A escola ten que ir coa sociedade, sería inviable investigar como fai 20 anos, a sociedade actual está inmersa nas tecnoloxía e posiblemente sexan unha das actividades máis motivadoras para as pequenas e os pequenos. A escola ten a obriga de ensinar a utilidade educativa que escornabots, ipads... poden ofertar ao alumnado.

DRAMATIZACIÓN E MINI AVALIACIÓN: Xogar a ser para aprender. O alumnado convértese en paleontólogos e paleontólogas e busca diferentes fósiles. Achados, teñen que limpalos e avisar ao capataz ou capataza para que xuntos cubran a ficha paleontolóxica, onde serán avaliados dos coñecementos aprendidos. Poñerán o lugar do achado, a peza, a era á que corresponde, se era de mar, terra ou aire... Agradecer a colaboración de Belén e Andy, pois sen a súa colaboración sería complicado realizar todas as tarefas nese tempo.

Neste inicio do proxecto realizaron outras moitas actividades, por exemplo interactivos coas familias sobre o proxecto, saídas con todo o alumnado á Capelada para recibir máis documentación da man de Francisco Canosa e Jorge Bellón...

ESTE PROXECTO AÍNDA ESTÁ EN PROCESO E POUCO A POUCO PUBLICARASE MÁIS INFORMACIÓN.

XUNTOS SOMOS MELLORES!

TERTULIAS DIALÓXICAS

OS VAGALUMES CONTINÚAN COAS SÚAS TERTULIAS.

UNHA ACTIVIDADE INCLUSIVA NA QUE TODOS SOMOS IGUAIS E ESTAMOS NO MESMO NIVEL.

DIVERSIDADE DE ALUMNADO E DIVERSIDADE DE ADULTOS.

PRIMEIRO DEBATERON DIFERENTES PROPOSTAS E OLLARON UNHA VARIEDADE DE LIBROS PROPOSTOS POLO ALUMNADO, FAMILIAS E MESTRA.

O MÁIS VOTADO FOI "A INCREÍBLE HISTORIA DA AVOA GÁNSTER" DE DAVID WALLIES.

ESTE CURSO SERÁN MODERADORES DIEGO (ADULTO) E MIGUEL (ALUMNO).

 

A LER, REFLEXIONAR, CONVERSAR, RIR, DEBATIR, GOZAR, VIAXAR, DISFRUTAR, INVENTAR...


 

Distribuir contido