Ed. INFANTIL, 3 anos, 4 anos, 5 anos, Recursos, Novas

NATUREZA, CREATIVIDADE, DIVERSIÓN E FROITA

Para inculcar nos/as máis cativos/as valores como a ecoloxía e o respecto pola natureza e todos os seus seres, é indubidable que se precisa da actuación das familias. Por iso na aula de 4 anos do noso cole propuxémoslles aos pais e as nais que elaborasen cos/as pequenos/as "debuxos" con froita na merenda e logo lle mandases fotos á titora. Todos e todas escolleron o tema da primavera, a natureza ou os animais para as súas "obras". A participación foi estupenda e os resultados inmellorables.
Ollade que creacións tan orixinais!

Saída "O Grove"

E por fin chegou o esperado día por todo a alumnado de Educación Infantil...viaxamos ao Grove!!

Alí, visitamos o Acuario, para seguir co xantar na Illa da Toxa. De volta a O Grove subimos ao catamarán para ver o fondo mariño, onde poidemos observar de preto as bateas e degustar un riquísimos mexillóns.

Coma sempre, non deixamos de sorprendernos e desfrutar da paisaxe costeira...non hai mais que ver as nosas caras!

Saída Grove by Slidely Slideshow

IV Peque-Xogos

Un ano máis, todo o alumando de Educación Infantil participamos nos Peque-Xogos de Primavera, pasámolo xenial xogando aos bolos, á carreira de relevos, aos sacos, aros musicais e tira a corda.

peque.xogos by Slidely Slideshow

A lingua Lola

Lalaralalala, lilirililili, lolorolololo, a lingua Lola encántalle cantar, pero tamén lle gusta percibir novos sabores, iso nos contou Thais. Como  a nós o que nos gusta e experimentar, aquí nos tedes probando alimentos doces, salgados e ácidos...que difícil distinguilos!! Seguiremos degustando!

Preme aquí para ver o ben que o pasamos e o moito que aprendemos nas sesións de estimulación da linguaxe en Educación Infantil

Saída Avifauna

O pasado día 23 de outubro, todo o alumnado de Educación Infantil realizamos unha saída Avifauna. Pasámolo xenial!

Preme aquí se queres descubrir todas as aves que vimos. E a ti, cal che gusta máis?

Día de Rosalía na aula de 3 anos

Así recordamos a Rosalía de Castro na aula de 3 anos...

Unha landra?

O pasado mes de outubro os nenos e as nenas de 3 anos sementamos unha castaña e unha landra.

Pois ben, onte cando entramos na aula levamos unha enorme sorpresa porque despois de agardar moooitos días a landra agromou da terra para convertirse nun carballo!!
Agora só esperamos que non nos pase o mesmos que a "Xaime e as landras".

Siluetas

Na aula de 3 anos estamos coñecendo as partes do noso corpo...temos que ser conscientes do que temos para poder MOVERNOS!!
Por isto, realizamos estas siluetas dalgún de nós e decorámolas con moooooitos círculos!!!

Paisaxe outonal

Landras e castañas convertidas en cogomelos!! Atopades algún outro elemento característico do outono nesta paisaxe?

Os tres tenedores

Con motivo do Día do neno o Concello de Arzúa convidounos ao concerto de "Os Tres Tenedores" na Casa da Cultura. Este grupo de animación musical ensinounos, ao alumnado de Educación Infantil, distintos tipos de instrumentos e varias versións da popular canción "A saia da Carolina"

Algún de nós participou nunha orquestra e, outros, cantamos e bailamos!!!