5º e 6º nivel de Primaria

POEMAS DE 5º B: "EU NACÍN..."

Na clase de 5ºB puxemos en marcha un taller de escritura para que todas as nenas e nenos se convertiran en poetas por uns intres. Tratábase de enxalzar o lugar no que cada un/unha naceu, ao igual que fixo Eduardo Pondal cando escribiu:

Eu nacín en agreste soedade,
Eu nacín cabo dun agreste outeiro
Pr´onde o Aullóns, con nobre maxestade
camiña ao seu destino derradeiro.
Eu non nacín en vila nin cidade,
mas lonxe do seu ruido lisonxeiro;
eu nacín cabo do pinal espeso,
eu nacín na pequena Ponteceso.

Esta actividade serviunos para traballar a temática do centro "Patrimonio cultural de Arzúa", así como a estrutura dos poemas, a rima consoante e asoante, as metáforas, as comparacións... Con todos os poemas e as ilustracións que fixo o alumnado de 5º B montamos a presentación que aquí vos deixamos. Esperamos que vós guste!

PREME AQUÍ

OBSERVANDO A EPIDERME DA CEBOLA

A pel das escamas internas do bulbo da cebola está formada por unha soa capa de células fácil de obter e observar.

O alumnado de 5ºA e 5º B iniciamos con esta práctica os nosos experimentos deste curso. Xa sabemos manexar o microscopio cada vez un pouquiño mellor.

VÍDEO_SISTEMA_SOLAR

SAÍDA A SANTIAGO DE SEXTO B - 15 DE XUÑO DE 2018

Os nenos e nenas de sexto B fomos de excursión a Santiago de Compostela por mor dun premio por participar en Fairway, un concurso de debuxo.

Como é a nosa derradeira excursión, ou iso dicimos sempre, aproveitamos o día ata altas horas da noite organizando outras actividades superentretidas e divertidas!!!

Collemos o tren turístico na Praza do Obradoiro

Logo, mentres agardábamos para entrar en DivierTTpark fomos tomar un aperitivo á Bodeguilla de San Lázaro...

Xa son case as doce e estamos en multiaventura...DIVIERTTPARK

E COMEZA A DIVERSIÓN!!!!!

REGUEIFESTA

Xa estamos os nenos e nenas de 5º en plena celebración!!!!

acadaremso algún premio?

COIDAMOS QUE SÍ !!!!