Rifa da cesta para a viaxe a neve no festival de ENTROIDO

CESTA DO ENTROIDO!!!

Xa chegou o Entroido!!!... e cada vez estamos máis preto da nosa viaxe á neve.....
Traballamos con ilusión e entusiasmo para poder aumentar un día máis de estancia en San Isidro, por iso decidimos sortear unha cesta con productos do entroido e avaratar así o custo desta saída deportiva.
Dende aquí, os alumnos e alumnas de quinto e sexto,  queremos agradecer a todas aquelas personas, que dun xeito ou outro, apoiaron a nosa iniciativa e participaron nela.
Moitassssss graciassss!!!
Lembrade que este VENRES, 1 DE MARZO,  despois do desfile de entroido, que terá lugar no pavillón de O Viso,  sortearemos a CESTA DO ENTROIDO.

AVISO: O pleno se cadra non se celebra o día 25 de este mes.

Hola a todos e bóas tardes, hoxe nos acaban de decir que dubidan moito que este venres vaia a celebrarse o pleno, na última reunión que tivemos có alcalde, díxonos que a subvención nominativa ía levar ao pleno do último venres de agosto.

Según nos dín outros concejales, este venres non creen que se celebre, xa que dende o concello tiñan que ter comunicado o día para celebrar as comisións e aínda non o fixerón. Explicannós que deben pasar uns días entre o comunicado a reunión e entre a reunión e o pleno. Cando saibamos algo máis xa o publicamos.
Grazas.