MULLERES BRAVAS DA NOSA HISTORIA

Un dos obxectivos deste proxecto é visibilizar e dar a coñecer o traballo e a labor das mulleres na sociedade, traballo e labor invisibilizado nos libros de historia, una invisibilidade que incide de maneira directa na discriminación da muller que se perpetúa de xeración en xeración. As mulleres, ademáis de nais, coidadoras e productoras, tamén realizaron unha importante labor no desenvolvemento político, científico, social e económico. Se entre os feitos históricos temos só en conta as actividades como a guerra e non a producción de roupas e alimentos, a posesión de propiedades en vez da producción e o traballo, se olvidamos os coidados, a muller quedará fora. Necesariamente ten que haber una transformación da nosa visión do mundo e da historia.
Poucas son as mulleres que aparecen nos libros de texto d@s nos@s escolares, privando ás nenas de referentes culturais e científicos femininos, por iso a gran necesidade de introducir material coeducativo nas nosas escolas.

Empezamos coa lectura da vida e obra de María Victoria Moreno, profesora, escritora e ensaista elexida como autora do Día das Letras Galegas 2018. Seguiremos con Rosalía de Castro, Maruja Mallo, Xulia Minguillón, etc, etc.

NADAL 2017

Aquí vai unha imaxe resumo do Nadal 2017.

*Máis información no blog da nosa biblioteca.

Tamén vos amosamos as recomendacións de lecturas para este período de Nadal.

Recalcamos á autora María Canosa posto que para o mes de febreiro visitará o noso centro.

NO DOCUMENTO ADXUNTO PODEDES CONSULTAR CON MAIOR CLARAMENTE O DÍPTICO DE LECTURAS RECOMENDADAS!

DÍA DA INFANCIA

O 20 DE NOVEMRO CELÉBRASE O DÍA MUNDIAL DO NENO/A.

AQUÍ VOS AMOSAMOS OS NOSOS TRABALLOS.

*Máis información no blog da bibio.

MAGOSTO 2017

Este curso, o alumnado de 6ºB foi o encargado de realizar o mural que decorou a entrada do noso centro.

Por outra parte, preparouse o patio para comer as castañas e os mestres de Educación Física organizaron diferentes xogos populares polos que pasou todo o alumnado.

Pasámolo moi ben!

Aquí unha imaxe dos diferentes momentos.

*Para máis información non dubides en visitar o blog da nosa biblioteca.

SAMAÍN 2017

Chegou o Samaín e con el, o tempo de ambientar a nosa biblioteca con contos de medo.

Tamén decoramos recunchos e corredores con cabazas e vasoiras inspiradas na temática anual do colexio: O CIRCO.

*Para máis información visita o noso blog da bilioteca.

DÍA DAS BIBLIOTECAS 2017

Para conmemorar esta data fixéronse varias actividades:

- Un mural con portadas dos libros preferidos do noso alumnado.

- Un mural dedicado ao libro de Antonio García Teijeiro, "Poemar o mar".

- Tivemos unha sesión de animación á lectura na nosa biblioteca.

- Proxectouse un PowerPoint sobre o funcionamento da nosa biblioteca.

Aquí unha imaxe.

*Para máis información visitade o novo blog da bibioteca do CEIP de Arzúa.

REGUEIFESTA

Xa estamos os nenos e nenas de 5º en plena celebración!!!!

acadaremso algún premio?

COIDAMOS QUE SÍ !!!!

DIA DO LIBRO 2017

O día 27 de abril tivo lugar no colexio a conmemoración do Día do Libro (23 de abril).

Como vén sendo habitual fixémolo coa actividade "Comparticontos", na que os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º de E.P representaron ao resto de compañeiros/as contos elixidos por eles mesmos.

Foi unha actividade chea de diversión na que todos nos achegamos ao pracer da lectura e dos libros a traves da expresión oral, da espontaneidade e da dramatización.

Aqui tedes unha pequena mostra do ben que o pasamos!

O panel da entrada foi realizado polo alumnado de 5º B. A frase escollida para esta ocasión pertence ao ilustre escritor español, Miguel de Cervantes.