CEIP DE ARZÚA

ceip.arzua@edu.xunta.gal

orientacion.ceip.arzua@edu.xunta.gal

(Só para xestións co Departamento de Orientación)

Libros de texto 2023-24

BIBLIOTECAS ESCOLARES/EQUIPOS DINAMIZACIÓN

OBRADOIRO DE BARRO PARA EI - BIBLIOTECA CREATIVA

Coa axuda das mestras de Educación Infantil, que propuxeron este taller para Biblioteca Creativa, o mércores 28 deste mes de febreiro, Aparicio veu ao cole para realizar un taller cos nenos e nenas máis cativos.

Todas as aulas de E.I subiron ao salón de actos para facer figuras de barro cos moldes que trouxo Aparicio, para despois aplicar un esmalte e decorar a nosa figura.

Obradoiros de xadrez na Biblioteca escolar

Para achegar aos nenos e nenas ás innumerables habilidades cognitivas que proporciona o xadrez, este curso escolar introducimos uns obradoiros de xadrez na biblioteca, da man de Fernando Sánchez, para que os diversos grupos aprendan máis sobre este deporte que tanto axuda á estratexia, ao pensamento flexible e a concentración.

Un entroido moi viaxeiro!

Para este entroido 2024, o CEIP de Arzúa realizou un pequeno desfile polas rúas de Arzúa amosando os diferentes disfraces que prepararon os nenos e nenas coa temática dunha ventá aberta ao mundo

Podedes ler a publicación completa no blogue, PREME AQUÍ

Día da Educación

Xa temos o mural para o Día da Educación, no que expoñemos un pequeno "dicionario" con verbos e imaxes relacionados con esta conmemoración, lembrando o afortunados e afortunadas que somos por ter acceso á Educación, xa que ten un papel fundamental nas nosas vidas.

Podedes ver o interior do Dicionario mundial da educación que fixemos entre as distintas aulas neste formato revista AQUÍ

Contacontos de Nadal polo voluntariado da Biblioteca

Este ano de novo contamos coa axuda do voluntariado da Biblioteca escolar para realizar un contacontos coa temática do nadal, neste caso para os nenos e nenas de Educación Infantil.

O conto escollido foi A familia de Basilia, unha historia na que falamos do que é verdadeiramente importante nestas festas: pasar tempo cos amigos e a familia.

a familia de basilia-gracia iglesias-sara sanchez-9788418753336

Moitas grazas polo voso esforzo! Para finais de curso prepararemos outra divertida historia coa axuda dos voluntarios e voluntarias que non puideron participar neste.

Lecturas recomendadas para o Nadal

Deixámosvos por aquí un tríptico de lecturas recomendadas para ler este Nadal. Non hai nada mellor que pasar o frío coa mantiña e cun libro cheo de aventuras!

PULSA AQUÍ PARA DESCARGAR O PDF

Taller de pócemas para #bibliotecascreativas

A semana pasada rematamos os nosos talleres de pócemas decorativas, impartido pola responsable da biblioteca, cos nenos e nenas gañadores do reto dos enigmas do samaín, pero para aqueles e aquelas que tedes ilusión por aprender tamén como fabricar estas pócemas, deixámosvos un sinxelo tutorial do paso a paso no blogue: PULSA AQUÍ

Enigmas e fotos horripilantes no Samaín 2023

Esta semana festexamos o Samaín no cole. As aulas decoradas, os pasillos con teas de araña, nenos e nenas....e mestras! con disfraces variados... E tamén aproveitamos para retar aos nosos queridos alumnos e alumnas cun concurso de enigmas na Biblioteca, no que os grupos máis rápidos e certeros gañarían unha entrada a un taller sorpresa que realizaremos en novembro na biblioteca escolar.

Para os máis cativos tiñamos preparado un enigma un pouco máis doado, para logo colorear na ficha a solución da adiviña.

Algúns e algunhas de nós tamén quixemos posar diante da nosa parede "Chroma" para ver que montaxes divertidas saerían de aí, queredes ver o resultado?

Podedes ver máis fotos no blogue, PULSA AQUÍ

Comezamos!...Traballando por recunchos

Agora que xa somos Biblioteca Creativa, toca preparar, mellorar e estrear os recunchos de aprendizaxes múltiples, onde ofrecemos unha variedade de recursos para explotar a nosa faceta como creadores.

Fomentar a imaxinación e a creatividade é un obxectivo esencial dunha biblioteca escolar e debemos aproveitar a inspiración que ofrece este espazo para atopar novos retos e aprender coa experimentación.